20.06.2007 г., 10:16 ч.

Отдел за бързо реагиране 

  Проза
1186 0 21
3 мин за четене

Звъни ми една приятелка и реве:
 - Не мога повече, не издържам!
 - Какво става?
 - Пак се скарахме с мъжа ми, моля те, ела. Трябва  да те видя!
 - Добре, в седем в нашия ресторант! - затварям и звъня на мойте дружки от отдела за бързо реагиране. - Момичета, Ели се е скарала с нейния, в седем на нашето място, помагайте.
Влизаме и четирите в заведението и сядаме на нашата маса. Поръчваме и се започва:
- Какво е станало, бе момиче, нали напоследък всичко вървеше по вода?
- От няколко дни закъснява и е все намръщен. Вика по детето, мене вече не ме е пипнал цяла седмица. Сигурно си има любовница. Ако ме остави, какво ще правя?
- Какво значи, закъснява?
- Прибира се вместо веднага след работа към десет, даже десет и половина онзи ден, играел карти с колегите. Не на мен тия...
- Стига рева!
- Не й викай така!
- Тя луда ли е, та ни събира тука за глупости. Да й дам назаем моя, та да види какво е мъж. Ако моя се прибираше в десет, аз щях да взема две кърпи и да играя Ганкиното от кеф. Па и обяснения й давал и тя недоволна. Моя ми вика, да не сме роднини нещо, та да ти казвам къде съм бил. Айде глезотии!
- Ели, ти наистина си луда! Една седмица и ревеш. Моя, чакай да сметна... мен два дена ме боля глава, после три дена - задължителните, кръста и май ще стане две седмици, па да ме виждаш да ревем.
- Ели, като поживеете още малко заедно, после ще се радваш, че си е хванал любовница, та да има кой да ти върши черната работа.
- Вие, шегувате ли се?!
- Наздраве, момичета! Ние решихме, че кой знае какво се е случило, а то - нищо.  На моя, малките часове са му любимите. Виках, ревах, не помага и какво?  Спрях, няма да му доставям удоволствие я. На мен мама ми е казвала, че има мъже дето пият и бият и по-лоши било имало, но не ми каза, да не ме разстройва.
- Аз пък й се чудя как е издържала цяла седмица без да я пипне! Коя нормална жена ще издържи
- На мен не ми е до тази седмица, а за отношението
- Така ли?! Милата, добре дошла в клуба на омъжените! Нищо ново под слънцето. Ако беше продължило по-дълго, щяхме да решиме, че сте ненормално семейство.
- Момичета, много ви обичам, добре, че ви имам! Какво щях да правя без вас?!
- Излагаш се да ревеш за глупости. Пие ли, бие ли те? Закъснял! Да не искаш цял живот да ти седи до дебелото... Ако все си е в къщи, ние кога ще се виждаме, а?
- А аз си мислех, че от мойто по-лошо няма.
- Всички си мислиме така в началото, а после се радваме като позакъснеят малко. Това да са ти проблемите!
- Мислите ли?
- Сигурни сме. Другата лекция ще бъде на тема: „ Как да не го удуша с два пръста, че ми доведе детето на любовницата си вкъщи?! „Обаче си умираш от кеф, че и тя го е прецакала...

  До нашата маса застава млад готин мъж:
- Мога ли да ви почерпя?
- Благодарим, но ние ставаме.
- Да ви платя сметката?
- Обиждате ни.
- Момичета, седях на  най-крайната маса и пиех. Имам проблеми и бях изпаднал в депресия. Слушах ви как лесно решавате проблемите си и сега отивам на купон. Благодаря ви за настроението, което носите!
- Е, това е най-готиния комплимент, който сме получавали! Ще повторите ли думите си пред моя мъж?
- Ей, вечно да се изтъкне, че е омъжена! Ние да не сме стари моми? Господине, не й обръщайте внимание, след толкова години брак взе да дава отклонения.
- Много сте готини!
- Ние си го знаеме, жалко, че мъжете ни го забравиха веднага след подписа...
 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Слушам!
  • Анетче, ние сме едни ангелчета, та знае ли се!!!Вили, усмихна ме, благодаря ти!!! Дани и на теб благодаря за хубавите думи!!! Сиянче, мерси за усмивката!!!

  • Радвам ти се!
  • Как да не те разцелува човек след като прочете това, Светле!!! :*:*:*
    Твоите разкази са истинска терапия!
  • Направо сте като баретите, тюлените, поделение АЛФА! Или Тимуровска команда! НО тя наистина не знае, че истинският мъж има време и "ентусиазъм" за всяка жена - съпруга, колежка ...! Истински се забавлявам с всичко написано от теб!
  • Като "Ангелите на Чарли" - светкавична бързина в решаването на наболелите проблеми и преболелите де ...

    Поздрав и усмивка.
  • Целувки и за теб, Ина!!! Галка, подай молба и ще видим! Дарче, точно ти ни требваш!!! Таня, трябва да има такъв отдел задължително!!! Стами, отдел, та дрънка, нали!!! Деси, мерси! Бравос и на теб!!!
  • Елена, знам я тази история, затова винаги имам лимони под ръка. Ели-Алиса, само така!!! Теди, благодаря! Анетче и на теб, благодаря, мила! Петинка, мисля да направя сериал с подобно заглавие, ако ми помагате. Креми, проверявах дали си ме слушала!
  • И добре да живее, Нинче...е това не го разбирам. Бе що не питат тия хора?! Мерси, Доли, ще им предам!!! Ице, много добре знам за истинския мъж, ама много добре!!! Браво, за морето!!!
  • Евала, мацко....! Страхотна си, страхотно разказваш...Бравос!
  • Браво на вас това се казва "Отдел по бързо реагиране"с такива приятелки няма място за отчайване и оправдание за лошо настроение!!!
    Поздравче ,Светле!!!Продължавайте в същия дух!!!
  • Прекрасна си Светле!И аз си имам няколко приятелки "отдел за барзо реагиране".Да са ми живи и здрави,иначе понякога ми идва свръх!
    Чакам те винаги с нетърпение,за това не се беви много!
  • Върха!!!Поздравления.Приемате ли още един член във вашият клуб?
    Прегръщам те!
  • Разказвала си ми я тази историйка.

    Поздрав, миличка...
  • Българския, малко преиначен вариант на "сексът и градът"...!!!
    Позната картинка, нали момичета?
    Обичам те, Светланке!
  • Днес цял ден чета твоите разкази, Светле.Толкова много ми приповдигна настроеноето, че ще имам и за утре
    Прекрасни са!!!Благодаря ти!
  • Развесели ме!
    Поздрави!
  • Аз пък знам истории, в които разказват мъже.
    Една жена се прибира в къщи и казва на мъжа си:
    "Ще прощаваш, но един като ме награби в асасньара едва се измъкнах".
    А мъжът й си е казал, че ме лъжи, лъжи ме, ама как блестят очите и. Отишъл в кухнята резнал едно парче лимон и й го натикал в устата, за да не гледа щастливата й физиономия.
  • Светле, истинския мъж, когато има любовница не пренебрегва жена си. Напротив, обгрижва я както преди. Не повече, че тогава също личи. Не си нарушава графика. Обаче да ти кажа и аз се радвам жената като зачезне с приятелки на някъде. По-спокойно ми е. Сега ще я пращам на море без мен.

    Поздрави за настроението!!!
  • Поздрави на целия отдел, Светле! Аварийна група сте за чудо и приказ
  • Човек и добре да
    живее ...се жени !
    Добре е, че поне ти
    ни зареждаш с оптимизъм !

Предложения
: ??:??