16.05.2024 г., 10:14 ч.

Откачаме нормално или планът е дяволски успешен 

  Проза » Други
156 2 8
2 мин за четене

Най-напред – информацията.

Европейският съд по правата на човека в Страсбург осъдил държавата България да плати 5 000 евро на момиче, защото не било прието в младежкия футболен отбор на някакъв клуб…

Тук спрете смеха. Ясно е – момиче в младежки отбор? Нонсенс…

Утре ще поиска бай Иван да го приемат в националния отбор по художествена гимнастика. И, ако му откажат – ще изкара някоя хилядарка евро за дребни нужди.

Ако пък на федерацията не й се искат проблеми /парите ще са от държавния бюджет, те не страдат/, та – ако федерацията приеме бай Иван и го пусне на подиума…

Какво ще е – красиво извити космати крака, от трикото излиза джунглата на гърдите, елегантно се люлее не бюст, а камбанки…

Ще възникнат и други проблеми. Например, какъв е смисълът от федерации и клубни съвети, ако не подбират състезателите, а са принудени да вземат всеки пожелал? Аз веднага отивам в „Левски“. По-добър ще съм от половината наемници, а и няма да преча барем – сядам на центъра и ангажирам вниманието на някой съперник. Щото тия дъртаци са тарикати и не знаеш действително ли е с байпаси или ще ритне топката.

Така че – не треньорът, а съдът ще решава кой да играе. И ще ги редува. Щото нетитулярите ще го осъдят…

Ръководството също ще е рисково. Да не говорим за босовете на фирмите. Вече ще трябва да приемат и Асан, дето не знае азбуката като старши програмист. Има Декларация за правата на човека, има и евродирективи…

А бай Пешо ще поиска изкуствено забременяване. Тъй като – въпреки опитите му с креватния партньор Мики Манафа – още не е забременял.

И, ако не роди – ще осъди болницата, докторите, министерството и държавата…

Изобщо – тъпотия. Но – институционална!

И се питам – ние ли откачаме, че търпим? Или просто един дяволски план вече е така разгърнат, че ни остава само да се смеем.

И почесваме отзад…

 

 

П.П.

Възможни са технически грешки - пиша сам, няма помощ за редактиране.

Извинете!

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Националната асоциация по междуучилищна атлетика гласува да забрани на транссексуалните жени спортисти да се състезават в женски спортни отбори... комбинацията от сила, скорост и издръжливост, осигурява конкурентни предимства за мъжете ( транссексуалните жени)...".. - от април е новината, май само в състезателните танци ще има всякакво участие. Ето, взимат се мерки, че ако започнат да се съдят за такива неща, бива ли... мъжът иска да е в женския отбор, но пък има естествени предимства... чеша се и аз, това са сложни казуси, ...като са замислиш какви по-лесни казуси има... Благодаря и аз!
  • Благодаря!
  • Юрая ще поиска подмладяване, за да върви да се бие в Украйна и ако не му го осигурят също може да осъди държавата.
  • Вече нищо не ме учудва.
  • Това не е истина. Не може да е истина. Ако пък е истина, значи не е истина. Те с такива ми ти объркващи работи се сблъскваме в живота, та не съм сигурен наистина ли живея или сънувам.
  • Благодаря!
  • Ти само пиши! Когато ненормалното стане нормално и лудите се бунтуват, ние обаче - не... Та в този ред на мисли - дано минем само с почесването...
  • Вече не е и смешно. Поне на мен. Не знам до къде ще стигнем.
Предложения
: ??:??