3.08.2007 г., 23:05 ч.

Отказах цигарите 

  Проза
2141 0 35
1 мин за четене
ОТКАЗАХ ЦИГАРИТЕ

- Миналата седмица се запознах със страхотен мъж!
- Къде?
- В дискотеката.
- Разказвай... Как?
- По стария начин. Забелязах го на бара, доближих и го попитах: „Имате ли огънче?" После танцувахме. Той ме изпрати и... цяла нощ! Не съм имала по-страстна нощ в живота си!
- Какъв е тоя мъж? Как се казва?
- Нямаше време да попитам, но се надявам да ми се обади! Чакам с нетърпение! Той каза, че ще ми се обади.
- И не се е обаждал от тогава?! Ти даде ли му телефонния си номер?
- Не, как можах да забравя? Но нали знае къде живея? Може да е зает, да има много работа. Сигурна съм, че ще се обади, та той си забрави цигарите в нас. А ти как си?
- Скука!
- Не излизаш ли по дискотеки, по барове?
- С това „Имате ли огънче?" освен нерви, два развода, взех, че спрях цигарите и дискотеките. Сега ходя на места, където не се пуши. Дано някой поиска огънчето дето ми е сърцето...
- Ти си луда! Я виж на съседната маса какъв готин мъж седи! Отивам да му искам огънче... Дали първо да не го питам как се казва?

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Магдаленче, ами като друго не мога да правя, а само купони...Хоби ми е и ми иде отръки, едва ли не. Ама и вие доста ми помагате, признайте си!!!
  • Хубав купон заформяш , Светле , всеки път с всеки разказ.
  • Здравче, от живия живот и им слагам щипка смях и казват, че добре ги овкусявам. Като не мога да готвя, поне се опитвам да пиша. Все е нещо. Стами, не пуши!!! Само си искай огънче! Целувки!!!
  • Креми, добре че ми каза, че имате. Първата пратка е утре. Млади и красиви са, но са много печени!!! Моряче, много идейно, може и без легло в краен случай! Вили, това за свещите...е супер! Ама започна ли да танцувам, като децата съм - нямам спирачки, та ще видиме. Адамов, знаех си...но защо тогава, когато...един път не ми подаде огънче?! А, пазаиш ги за по-такива случаи, хитрецо!!!
  • Специални казваш...това трябва да е добре Ице?! Денят е весел с вас и ви благодаря!!!
  • Хехе....браво Светле,умница си ни ти!!!Тъкмо извадих тетрадката да записвам съвета и се сетих ,че непуша.........Малей как ми се припуши...не съм пробвала ,ама за идеята ,някой има ли огънче??!!
    Поздравче душице,усмихна ме искренно!!!
  • Аз за това винаги имам по 3-4 запалки и 1-2 кибрита
  • Така се бори човек с недостатъците си! Но канцеларията нощна смяна няма ли да има? Защото вечер ... най-добре се приготвяли романтични ястия! И бавно да запалиш една свещ под Тефала и докато се стопли, топлите се и вие... Е, И ако ви стане топло - можете и да потанцувате! Като, например в пожелание за рожден ден!
  • Затова в менюто трябва да има рибка или други морски продукти, за да не се забравя! Или предизвиквате скандал в ресторанта, чупите нещо и ви прибират. Молите да е в една килия за 24 часа и без прозорци! Леглото стига! А по-късно, ако не сте си разменили адресите - отивате в районното полицейско, да си препишете данните за другия! Елементарно, Уотсън!
  • С тея огънчетааааааааа, да не се чудиш къде да ги криеш мъжете после!?
    Ама няма страшно.Пращай ги към Варна. И тук имаме запалки все пак...

    Гушки*
  • Светле, за пеенето ти отговорих в един коментар. Там за къщата, където предложи. На други ще пея, ама на теб... Ще ти хвърлям специални погледи на специално място.
    Поздрави за настроението!!! И както казва Вили - на седянка при Светлето. Денят с теб е весел наистина.
  • Защото си го харесвам момчето, обаче ще кажа уж, че го уважавам, да не тръгнат клюки, му реших проблема. Защото съм готина!!! Ще го клонираме или мултиплицираме, как е правилно да се каже, вие по ги разбирате. И ще настане веселба. Един ти пише стихове, ще има стихосбирка след стихосбирка. Друг ще пише еротични разкази, трети - ще обикаля от червен фенер на розов с бели лебедчета за разкош. Четвърти, пети...каквото си избере, но десетия ще ходи на солфеж. На мен кой ще ми пее, докато си пия кафето? Записване в канцеларията до 17 часа, работим по желание на клиента. Ако някоя иска може да си го мултиплицира да й готви, та да се фука пред съседки какъв романтичен готвач си има!!! Нашия си е по-хубав от Звездев!
  • Хахаха, направо не мога вече нищо смислено да напиша от смях!!! Размъти ми се мозъка! Сега, Ице ти не разбра ли че язе съм спициялна и за мен до три пъти не съ брои!! Ти веднага да не изтървеш и да намажиш! Ама теб и три пъти не тъ устройвът, щото колку женоря развъртя из селуту...малей! За теб нов правилник трябва да измисляме! Тъй да не си в нарушение
  • Ей, хвана ме, мислех, че за Деската ще мине метър. Никакъв развод на тебе, само секс докато мърдаш. После да не викаш, ама моля ви се, спрете се малко, без тия! Да си мислил на времето като се...всеки да си допише сам кой каквото му дойде на акъла, защото съм след нощна и с него повече не мога да се разправям пред хората да ни гледат сеира. Момичета оправете го как си знаете, не го щадете, тоя деяни!!! Ице, сладур си!!!
  • Хайде сега и ти разводи. Какво е това? Ами на един мъж се падат по близо двайсетина жени. Ами ония, които не могат повече. Ами пияниците...
    И тя бройката набъбва. И някой трябва да ги обикаля. Вместо да ме похвалиш, че се жертвам за чуждо щастие, ти развод. Недей така. Знаеш ли колко ще се израдват още. Обаче като се видим и се запием, да не ни удари на изпълнения... За мъж може дърт, за жена се казва в разцвета на силите. А и жените в тази възраст са супер. Знам от личен опит.
    Хайде пак поздрав!!!

    п.с. Ааа и още нещо. Значи на Деси до 3 пъти не се брои. И аз така правя. Защо ми ги броиш? И аз ще те глобявам. Ще си броим после фишовете с глоби.
  • Гери, хитруша си ми ти, при това - сладка!!! Деси, до три пъти по новия правилник не се брои за изневяра. След това си се оправяш сама. А питаш ли ме мене колко ти се изкефих, а?! Максимално, бейби, в превод - бебчо - от чист руски. Ицо, ти ако още веднъж кажеш, че си дърт, аз да не съм антика?! Ще се наказваме с тебе, яко!!! Обичам те бе, Деси!!!
  • Браво, Танче, ти си ми умница. Джейни е още много млада, ще се научи, няма как. Като стане на мойте години ще й е по-лесно. Приятелки ли сме или само хубавици неземни?! Веси, лъч вълшебен, радвам ти се!!! Петинка, ще проуча нещата, нема да ми се ядосваш! Между нас да си остане, няма да й казваш, нали я знаеш тя каква е глезенка, все някой да я носи на ръце... Ице, аз ще те обиколя тебе! Полудех! Защо ми изневеряваш? Аз те обърках с мъжа ми, извинявай и той такъв като тебе...Мислех да си ходиме с тебе сериозно, щото усмихнато, я от колко време си джиткаме, но се отказвам. Що не се прекръстиш на Костадин - Коцето, по ще ти отива, коцкар с коцкарите! Напускам те или ти ме напусни, че ще стане скандал. Трябва да се видиме да уточниме развода. Пак се обърках, тук си станахме едно семейство. Ще си почетеме на раздяла и ще ревеме и пиеме и още нещо, ще видиме какво...Рева, спирам да ти пиша...
  • Ице, така си е верно, ама и ти като прихванеш, то те не пуска, бре!
    Глей, как си ги заредил хуморески, стих, разказ, стих...то неизчерпаема работа!!! Ама, честно казано разбирам, ние жените винаги сме били..двигател и причина за уменията на мъжете...във всяко едно отношение!Туй пак от разказите на Светлето съм го научила...тъй да са каже!
    Поздрав, Ваньо!
  • А така, Деси!!! Кажи го и ти. Че Поли и Светлето са причинители основни на заразата "СМЯХ". А не после кметица Дарка да вика, че аз съм се напушил. То тяхното е прихватливо. И ние стнахме неизлечимо болни с диагноза " от смях".

    Поздрави на сърничката отново!!! От идин дърт Илен. Може и Делон.
  • Ееее, аз пък като не пуша, кво да прая сега...!? Друга хватка ще чакам да изскочи от разказите ти...в стил как да си хвана готин пич за една нощ!? Само за една.., щото и на мен развода инак не ми мърда! Пък то от един път не се брои, нали?! Пък и няма си признаваме я?!
    Светле, пак ме зарази с толкова много заряд и настроение...!
    Знам, че се повтарям с другите, но това е положението! Така ни действаш..., като наркотик!!! Радвам се, че се запознахме, защото на живо си още по-убийствено вълнуваща!!! Ченето ме болеше, след срещата ни, където съм стояла ухилена...и омагьосана от чара ти!!!
    Цунки!
  • Светланке, супер си, душицо! Много усмивки!
    Аз не пуша, ама винаги имам запалка в чантата!
  • Видях, че нощес си ме обиколила. Благодаря ти!!! Обаче да знаеш, че искам да изчета моя разказ " На кафе" татуирания на бутилка водка. И да ти пиша критика. А после да погледна стиха ми, който си татуирала отпред. Както казва Злати - със специален поглед.
    Аз отказах цигарите 1991 година, бръсна се 1 път на три дена, пия рядко( защото щръклея), ама виж жените не мога. Сърце ми не дава. Но огънче винаги давам. Ще запалиш с мен?

    Поздрави за усмивките, Светле!!!
  • Ало-о-о, Шехерезадке-е-е, аз какво да кажа, като за целта си имам две-едната пали, другата-не.
    А Кити като ми прицапа читавата, на мен друго не ми остава, освен...
    Така де, правим си услуги, за какво са приятелките,а?
    /пък тя взела да се оплаква - ама ха!/
  • Липсваше ми твоя огън
    И ти!
    И лудостта ти,дето не може да се върже
    Щурачка!Как те обичаааааааам!
  • Чудесна си Светле!Ние също много те обичаме и ти си го знаеш.Липсваха ни твоите страхотни, поучителни идсториики скъпа.
    А за запалкити и аз съм като Джейни,но винаги намирам от кого да поискам огънче!
    Поздрав и усмихнат ден!
  • Ти разбираш ли, че аз чакам твоите творби под моите глупости!!!
  • Тъкмо мислех да ги отказвам, ама то такъв трик не е за изпускане.
    Чудя се - да ги отказвам ли, да не ги ли отказвам ...
    А колкото до цигарите, тях засега нямам намерение да ги спирам.

    Поздрав, прегръдка и усмивка за теб Светле.
  • Само аз ще дойда с тебе и без това съм склероза и все не помня къде е. Така ще стане хватката. Другите като много знаят, да си палят сами. На нас пък ще ни кавалерстват, нъцки!!!
  • Аз редовно съм без запалка Но нали излизам с плетачките и винаги някоя от тях има запалка. И ми развалят далаверата И това приятелки ли са? Кажи ми бе , СвтлеЩе взема да изляза една вечер сама!
  • Галина, поне мога да ти покажа как се държат, пак е нещо! Ина, ще ти кажа аз - невъзможна, като те докопам! Чудо с чуденцата. Джейни, ти па всичко ли си споделяш?! Аз отричам до последно. Дарче, слънчице, луничке сладка, ще ти изпапкам муцунката!!!
  • Сега ще ви кажа нещо искрено и лично: Обичам ви!!! Обаче, пиша само отзиви и не мога да ви чета бе, хора мили и сладки!!! Сега се заседях при Ангар и Романтик, да видите, че съм истинска жена. След минутка отивам при страхотните поетеси, после ще дочета мъжете, да ме прощават. Обичам ви и то не как да е, а истински!!! То аз по друг начин не мога. Майче, ще се научиш, има време, слушай кака си! Догодина си плануваме отпуските заедно, Вили!
  • ...аз все си купувам запалки, и все ги губя, дано не ми дойде наум да си поискам огънче, че развода ми е в кърпа вързан
    Уникална си!
  • Човек всеки ден научава по нещо. Дали да не пропуша?
  • Купонът започва отначало! Да не си посмяла повече да отиваш в отпуск! Всички ще ти дойдем този път и ще вървим след теб със зяпнала уста!
  • а пък аз винаги си ходя поне с две запалки... а ето къде било огънчето
Предложения
: ??:??