26.06.2008 г., 22:55 ч.

Откровението на една тинейджърка 

  Проза » Разкази
1107 0 3
2 мин за четене
 

 Тя го харесваше от девет месеца,  но той дори не знаеше, че тя съществува. Като го виждаше всеки ден, сърцето и започваше да пее песента на опиянението, но въпреки чувствата си, тя знаеше, че никога няма да почувства неговите устни, да погледне пряко в неговите очи, да усети парфюма му. Заради него, това момиче отблъсна не едно момче и разби много сърца. Тя самата бе изпаднала в депресия, която я беше накарала да стане последовател на скандалния Емо стил.

  Един ден тя бе канена на рождения ден на най-добрата си приятелка и излязоха да играят на една игра. След един час дойде и Феномена и се включи в играта. Момичето беше като ударено с тухла по главата - изобщо не очакваше да се запознае някога с него. Тя беше адски объркана и не знаеше как да реагира, но ето, че той се приближи до нея и и се представи. Най-после мечтата и стана реалност. Тя вече познаваше обекта на своето желание и се влюби още повече в него.

 След няколко дни тя пак отиде да играе на тази шантава игра. Той отново дойде. Приятелката и предложи да изпратят момчетата до тяхното общежитие. По пътя момичето и Феномена си говореха и той започна да я гъделичка. Тя се кискаше, тъй като в областта на коремчето имаше убийствен гъдел. След толкова време на копнежи тя усещаше студените му ръце на корема си.

 На следващия ден се разхождаше с една нейна много добра приятелка и се срещнаха с него и най-добрия му приятел. Той отново я погъделичка и момичето беше на седмото небе. Момичето се качи  на колелото на момчето, на което преди месец бе разбила сърцето по най-жестокия начин. Това момче я качи на рамката на колелото си и потеглиха към мястото, на което той и бе признал чувствата си, а тя му бе казала, че не го обича. Нейната приятелка караше зад тях и като стигнаха хълма, дръпна вече тотално обърканото момиче и и каза: "Имам чувството, че Мазният те харесва". Тогава момичето изпадна в транс и не знаеше какво да каже. Сърцето и отново започна да пее познатата песен на опиянението, която бе забравило.

 Минаха още няколко дни и момичето се отби на онази улица, на която играеха. Принцът на мечтите и беше там. Той я дръпна настрани и и предложи да се разходят. Естествено, тя прие. Разхождаха се  с часове. Той я изпрати до нейната къща и я целуна, тя беше на ръба на припадък. Вече знаеше, че и той я харесва.

 На следващия ден се засякоха случайно, той хвана нейната ръка и и каза, че трябва да си ходи, тъй като това е последния учебен ден. Тогава нещо в нея умря. Искаше и се да се самоубие. Целуна го по бузата за довиждане и се опитваше да скрие сълзите си. Цялата и ваканция отиде по дяволите, защото не знаеше дали ще го види отново.

Ако се питате откъде знам тази история, искам да ви кажа, че това влюбено момиче всъщност съм аз.

© Илияна Григорова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • хареса ми!
  • Ако се питате откъде знам тази история, искам да ви кажа, че това влюбено момиче всъщност съм аз.

    Мила,когато прочетох този ред 2 сълзи се стекоха от очите ми.Незнам какво да кажа, нямам думи... Съчувствам ти, незнаеш колко силно...И да ти кажа, изпаднала си в класическия случей... Да отхвърлиш много,а да мечтаеш за някого, когото трудно можеш да имаш! Но ти си имала късмета да го имаш...Той те е целунал...И все пак така внезапно сте се разделили...Не искам да те карам да те боли, но според мен има два вариянта за това, защо не ти е казал.
    Първият е,че е искал да прекара моментите с теб незабраимо... и не е искал да те притеснява, а другия е просто те е използвал... Незнам как ти ще се почувстваш след тези думи, но искам да ти кажа, че винаги има надежда! Все пак от всичко се опитай да запомниш красивата страна на нещата, колкото и да е болезнена тя понякога...
  • не се притеснявай всичко ще отмине времето лекува
Предложения
: ??:??