Тя го харесваше от девет месеца, но той дори не знаеше, че тя съществува. Като го виждаше всеки ден, сърцето и започваше да пее песента на опиянението, но въпреки чувствата си, тя знаеше, че никога няма да почувства неговите устни, да погледне пряко в неговите очи, да усети парфюма му. Заради него, това момиче отблъсна не едно момче и разби много сърца. Тя самата бе изпаднала в депресия, която я беше накарала да стане последовател на скандалния Емо стил.
Един ден тя бе канена на рождения ден на най-добрата си приятелка и излязоха да играят на една игра. След един час дойде и Феномена и се включи в играта. Момичето беше като ударено с тухла по главата - изобщо не очакваше да се запознае някога с него. Тя беше адски объркана и не знаеше как да реагира, но ето, че той се приближи до нея и и се представи. Най-после мечтата и стана реалност. Тя вече познаваше обекта на своето желание и се влюби още повече в него.
След няколко дни тя пак отиде да играе на тази шантава игра. Той отново дойде. Приятелката и предложи да изпратят момчетата до тяхното общежитие. По пътя момичето и Феномена си говореха и той започна да я гъделичка. Тя се кискаше, тъй като в областта на коремчето имаше убийствен гъдел. След толкова време на копнежи тя усещаше студените му ръце на корема си.
На следващия ден се разхождаше с една нейна много добра приятелка и се срещнаха с него и най-добрия му приятел. Той отново я погъделичка и момичето беше на седмото небе. Момичето се качи на колелото на момчето, на което преди месец бе разбила сърцето по най-жестокия начин. Това момче я качи на рамката на колелото си и потеглиха към мястото, на което той и бе признал чувствата си, а тя му бе казала, че не го обича. Нейната приятелка караше зад тях и като стигнаха хълма, дръпна вече тотално обърканото момиче и и каза: "Имам чувството, че Мазният те харесва". Тогава момичето изпадна в транс и не знаеше какво да каже. Сърцето и отново започна да пее познатата песен на опиянението, която бе забравило.
Минаха още няколко дни и момичето се отби на онази улица, на която играеха. Принцът на мечтите и беше там. Той я дръпна настрани и и предложи да се разходят. Естествено, тя прие. Разхождаха се с часове. Той я изпрати до нейната къща и я целуна, тя беше на ръба на припадък. Вече знаеше, че и той я харесва.
На следващия ден се засякоха случайно, той хвана нейната ръка и и каза, че трябва да си ходи, тъй като това е последния учебен ден. Тогава нещо в нея умря. Искаше и се да се самоубие. Целуна го по бузата за довиждане и се опитваше да скрие сълзите си. Цялата и ваканция отиде по дяволите, защото не знаеше дали ще го види отново.
Ако се питате откъде знам тази история, искам да ви кажа, че това влюбено момиче всъщност съм аз.
© Илияна Григорова All rights reserved.