28.09.2012 г., 14:59 ч.

Парфюм 

  Проза » Писма
1398 0 32
1 мин за четене

Здравейте! Няма да си пиша името, защото в моя град всички ще ме разпознаят. На 29 години съм. Доскоро живеех на ръба, буквално. Обичам бързите коли и бързите жени. Всеки ден с различна. Сами ми се лепят. Не мога да се оженя за местно момиче, носи ми се славата на луда глава. Е... добихте представа. 
Та една късна вечер мернах във Фейса снимка на жена. Приличаше на ядосана италианка, с кърпа на главата и ръце на кръста. Запознахме се и се започна едно писане. Почувствах, че мога да ù доверя всичко, за жените, "работата ми", за мечтите ми. Не ме съдеше, не ме съветваше, имах за първи път пълно доверие на някой. Усещах се как започвам да очаквам с нетърпение нашите виртуални срещи. Отказваше видеовръзка. Исках да чуя гласа ù, за да се уверя, че е истинска. И това не можело. За нея знаех само, че е щастливо омъжена и че любимият ù парфюм е Уикенд Бърбъри. Нищо друго. Нито истинското ù име, нито града, нито къде работи. Един месец бясно писане и после внезапно изчезна, тотално се заличи. Аз, който никога не съм се влюбвал, по-скоро се пазех от това, в един миг загубих сън заради жена, която не съм имал, дори не съм виждал. Исках да науча тайната на щастието ù, което буквално ме заливаше от нея. Купих си парфюма ù. Пръсках възглавницата си вечер и усещах присъствието ù, виждах усмивката ù. Спал съм с жена, само защото ухаеше на този парфюм. Луд копнеж ме мъчи, хора! Помогнете! Ако някой я разпознава, кажете ù, че ми липсва до болка!



© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • То вече му мина! Друга жена, нов копнеж, друг аромат, нови измислени спомени! Видях коментарите, който изтри! Когато правиш така и друг след теб е писал, остават "дупки" в диалога и се губи смисъла!
    Благодаря за вниманието Боряна!
  • Прекрасна влюбена нощ на всички! Създавйте незабравими спомени!
  • Благодаря ти много!
  • Пази това пламъче в сърцето си Нико! Като ценен дар го пази! Не на всеки е дадена такава магия! Желая ти да си много обичан и щастлив с това което имаш! И много важно нещо...това да ти стига!
  • Мисълта,усещането за тази страст...либсвами.
  • Нико...за теб https://www.youtube.com/watch?v=TEb7CPtpZvM
    Тя ще идва нощем във съня ти, ще те завива с нежен шепот, ще оставя аромата си по теб...не можеш да я забравиш

    Вал, тази муза ще те довърши приятелю
  • Дани, ще ми помогнеш ли още веднъж? Да й го кажеш и ти, защото ми пресъхна устната муза ...! Как съм те пропуснал тук?
  • Да можеше да чуя пак този Глас..пак дасе почуствам като малко,момче.
  • Никоооо
  • Все едно е писано от мен..Развълнувах се!
  • Много младолик изглеждаш! Комплименти!
  • Да, и аз се удивлявам на факта, че връстниците ми гонят петдесетте, докато аз съм все още на 20-сет!
  • Kasius, знаех си че си бая младичък, ама сега лъснах колко съм мухлясъла
  • Аз пък този не го знам, може би защото, когато започнах да си бръсна мъха по бузите, на мода бяха излязли от коланите "Пиер Карден", а от EAU DE TOALETTE - черен и син "Деним", ш-ш-ш!
  • Е па знам го този, заедно с Бич може най-се харчеха
  • "Тройной одеколон" - соц. марка одеколон от близкото минало с 15 букви по вертикала...
  • Сис, следваща творба е продължението.

    Kasius, тук не позна. Работя в магазин за мъжки спортни дрехи. Цял ден събличам и обличам мъже. Размера е последното нещо което ми направи впечатление. Говоря за себе си. По-ми действа думите написани. Е та това вече е проблем.
  • Нещо не вдянах.......
  • А бе това жените сте странна работа! Говорите си за "некакви" високопарни "Живаншита", пък хуквате след първия "Тройной", който ви се изпречи на улицата, стига да забележите, че в панталона му се гъне почти този размер!!!
  • Сис, цъкни надясно и ще го видиш
  • Чакам си продължението!!!
    Дано да е положително.......ама .....надали )))))
  • Гледай сега, те ме гонят не да ме свалят, а да питат за аромата. За мъжки аромат губя здрав разум и хуквам след Givenchy Pour Homme
  • "Парфюма е същия Ригит. Гонили са ме по улицата заради него. Жени, не мъже" Ясноооо... ! Ама Лелче ти и по жени ли си падаш?! Ехааа... оторено лелчче ще си значи... ?! Хммм ще взема да си го запиша като марака аз тоз парфум, нали не възразяваш? Може пък и мен някоя от товите почитателки да ми погони по улиците. Еее ако е зарад парфума де, дано да не държат на всяка цена на женския пол че ше си остана само с аромата и искащия поглед. Ама пък все е нещо - нали?
  • Привет Сис! Има продължение
  • Накефи ме.....прости ми за израза, ама е така!!!
    И с историята(често срещана напоследък)и с начина по който е поднесена.
  • Kasius благодаря за пояснителния коментар! А кучетата отдавна ги разлаях!
  • Какво да се обяснява? В категорията е ясно уточнено - писмо! От там нататък, каквито и да било коментари са излишни. Писмата носят лични послания и единственото разумно нещо, което би могъл да стори любопитния читател, е да задоволи воайорските си страсти прочитайки ги и да си направи конкретни изводи за себе си, без много да "разлайва кучетата"!
  • Kasius, младо е момчето. Трябва да му се обяснява повечко
  • Не виждам, защо пък трябва да има коментар? Не е ли ясно, защо? :–)
  • Парфюма е същия Ригит. Гонили са ме по улицата заради него. Жени, не мъже
  • Ееее ама защо тук няма никакъв коментар? Звучи добре! Мсили на мъж написани от жена! Хммм ама и номера на скриването си го бива. Лелче това да не би да е твой патент? А? Я кажи ти с какъв парфюм си в момента?
Предложения
: ??:??