17.08.2021 г., 17:50 ч.  

Перверзия 

  Проза » Разкази, Еротична
1002 1 2

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

     От няколко дена сеньор Джовани Бочели и сеньорита Марчела летуваха на морето. Бяха си наели малка, уютна виличка, кацнала на скалите , високо над синьо-зелените води . Гъста борова горичка обгръщаше и криеше в ласки това тяхно гнездо на любовта. Единствено сребристите чайки бяха виждали преплетените, голи и потни тела на сеньора и сеньоритата. Откакто се нанесоха в къщата, всеки следобед морските вълни се надвикваха с ранните песни на Лепа Брена.

     Сеньор Бочели лежеше на плетения бамбуков диван по шарени шорти с чаша мастика в ръка. Гола върху него, Марчела целуваше и галеше шкембенцето му, опитваше да събуди огромния див звяр под шарените шорти.

     Бавно звярът започна да повдига глава...

     - Марчелке, искаш ли да си направим този път една малка перверзийка? - Джовани гаврътна мастиката си и отмести сеньоритата от себе си.

     - Искам скъпи! - девойката скочи пъргава като маймунка и припна към огромната спалня с високите френски прозорци. Малко по-късно тя се върна, понесла касетофон „Hitachi“ на рамо.

     Сеньор Бочели с гръб към сеньоритата и завързани очи си сваляше шарените шорти, когато гръмна сръбската музика и Лепа Брена запя. Марчела пристъпи грациозна към него и после рязко се строполи на земята.

 

     Полицаите Киро Шпиндела и Боко Пицата първи пристигнаха от варненския квартал Виница на местопроизшествието. Гледката беше ужасяваща. На широката тераса лежеше голото момичешко тяло  с разбита при падането глава. Сеньор Бочели седеше на дивана обезумял, обхванал с две ръце плешиво си теме. На едната му ръка потрепваше окървавен метален бокс.


 

Епилог

 

     Било типично мъжко увеселение: Бой, е*не и сръбска музика с малко перверзия... Младата сеньорита обаче, във фаталния ден, забравила да си надене боксьорската каска. Казвала се Петранка, студентка 3-ти курс във Варненския свободен университет „Черноризец Храбър“. Та тя се съгласила да придружи Цеко Мастиката , местна мутра и комарджия, във въпросната вила, като Марчела Бочели за две седмици, срещу 2000 евро.

     В момента Цеко е в затвора и излежава осемгодишна присъда за измама и убийство по непредпазливост.

     Три дни след инцидента, полицаите намериха боксьорската каската на момичето,зад вратата в спалнята с високите френските прозорци.

 

СО17082021Сф

© Свободей Огражденец Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??