4.05.2014 г., 22:59 ч.

Писмо до бившия 

  Проза » Писма
2525 0 1
2 мин за четене

Здравей, много пъти съм искала да ти пиша, но все съм се спирала, защото не си падам по драматизирането и защото не мисля, че ще прочетеш написаното. Но все пак ето - реших се. И все пак не знам дали ще го изпратя…

Надявам се да ти е останала поне капка уважение към мен и да прочетеш какво съм написала.

В интерес на истината, не мисля често за теб, но поради общите ни приятели, няма как да не се сещам. Винаги когато се сетя за теб, се изпълвам с добри чувства и топлина. Все пак ти ми беше първия във всичко – и секса, и първата любов. Влюбвала съм се и преди, но не е било като тогава. Ти ми завъртя главата, а после и сърцето. Обичах те истински! Не знам защо се получи така и се разделихме (всъщност знам, но това е друга тема и ти никога няма да разбереш как се чувствах в онзи момент). Истината е, че две седмици след като се разделихме, плачех  адски много. Всичко ми беше свързано с теб, всичко ми напомняше за теб. Липсваше ми. Но осъзнах, че страдам за неща, които вече ги няма и аз съм си избрала този път. Да, наистина срещнах друг мъж, и той беше една от причините да се разделим, но не основната. Другото, което искам да подчертая е, че никога не съм ти изневерила. Бях само твоя до момента, в който ти казах край. Та така.. не искам да те връщам назад, знам, че не ти е приятно. Искам да знаеш, че винаги ще си остана с добри чувства към теб. Благодаря ти за всичко, което си направил за мен. Оценявам абсолютно всичко. Не съжалявам нито за минута прекарана с теб и никога няма да забравя това време.

Знам, че си продължил напред, за което се радвам много. Не разбирам единствено твоето отношение към мен. Не разбирам защо ме мразиш. (Въпреки, че те познавам по-добре от всеки и знам, че дълбоко в себе си не изпитваш омраза.) Не разбирам защо за теб съм „шматка” и подобни думи, с които си ме наричал. Както и да е, дано като ме обиждаш да ти става по-добре... Едва ли.

Знам, че е  абсурдно да бъдем приятели или нещо от сорта, но все пак... Не мога да проумея как може да ненавиждаш човек, който си обичал (сигурна съм в това, усещах го) и човек, който те е обичал.

Та така, няма да те тормозя повече, ако изобщо си стигнал до тук де...

Желая ти всичко най-добро, желая ти да откриеш истинската любов, която да те направи щастлив.

И нещо последно – Благодаря ти! 

© Анна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • любов и омраза имат един и същ корен. Прати му го, ако не си... по-добре да съжаляваш за нещата - които си направил, от колкото да съжаляваш за нещата - които не си! Много пъти ми е помагало в живота. Бъди смела! Дори и понякога да е пълна тъпотия... Няма да съжаляваш (:
Предложения
: ??:??