31.03.2009 г., 9:15 ч.

По постъпили сведения 

  Проза » Разкази
603 0 0
1 мин за четене

След като наблюдавал десетина минути как едно малко кутре се върти в кръг, опитвайки се да захапе собствената си опашка, има сведения, че Мър Мър изказал следния коан:
- Колкото и да се въртиш, опашката ти винаги остава отзад.
Няма сведения кутрето да е спряло да се върти.

Има сведения, че един дъждовен ден Мър Мяу е казал:
- Скуката е функция на мозъка, само от нас си зависи дали да ползваме тази функция или не.
- А идиотията на какво е функция? - попитал Мър Мър.
Няма сведения как е продължил този дебат.

Получихме сведения, че един ден Мър Мър отказал да стане от леглото, правейки си планове да продреме времето поне до късния следобед, обаче дошъл Но Щен Вълк и го изтръскал от завивките.

Получихме сведения, че една нощ Мър Мър не можел да заспи и за това тарамбучил (не особено кадърно) по тарамбуката на Ко Та Рак до късно по среднощ. Същият източник твърди, че на другия ден, когато Мър Мър станал от леглото си, цопнал в удобно поставения точно до завивките му леген. Според осведомителят ни не се знае кой е поставил там съда с вода.

При нас постъпиха сведения, че според някои източници Но Щен Вълк бил голям тормозител и те (източниците) трудно го понасяли, когато правел така. Когато вълкът чул за това, коментирал по следния начин:
- Дреме ми на шапката!
Други източници твърдят, че след този си коментар Но Щен Вълк известно време дори носел шапка, за да бъдел по-образен, така да се каже.

Всички тези сведения получихме с любезното съдействие на Ко Те, обаче имаме съмнения, че съществува възможността те (сведенията) да не са 100% достоверни.

из "От кухнята на Приказки от никъде" с главен разказвач - Шира.

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??