21.06.2022 г., 21:20 ч.

По въпроса за женската логика и има ли я изобщо 

  Проза » Хумористична
337 0 7
1 мин за четене

По въпроса за женската логика и съществува ли изобщо такава

 Промотирай Редакция

Мъж се прибира страшно уморен от работа, изпотен целия от жегата и с огромен кеф си паркира д-то на стола. И тогава неговата любима се обажда.

- Скъпи, свършил е сладоледът, ако ти се яде. Защо не отидеш да купиш?

- Миличка - отвръща той - честно казано, толкова съм смачкан, че и да ми се ядеше, не бих отишъл, а в момента даже и не ми се хапва такова нещо.

След около 5 минути...

- Скъпи, няма сладоледче, та ако искаш такъв, иди да вземеш.

- Не ми се яде, миличко, нали вече ти казах.

След още около 5 минути...

- Скъпи, яде ли ти се сладоледче, защото ако искаш, да знаеш, че няма...

- Миличко, ама наистина не искам сладолед.

След около половин час и няколкократно повтаряне на този разговор в сходни варианти.

- Миличък, яде ли ти се сладолед, защото на мен ми се яде, а няма...

- Не ми се яде наистина, ама наистина. И съм пребит от умора, не ми се ходи хич до магазина...

След около 2 минути.

- Разбрах те, миличък, не ти се яде сладолед. Дотук добре, но ми е интересно, защо го правиш на проблем и само за такъв дрънкаш...

Мъжът дълбокомислено се почесва по носа и започва да превърта целия разговор мислено... И търси, аджеба, къде е женската логика тук... Изведнъж се сеща, че сякаш между другото, неговото съкровище е споменало, че на нея и се яде сладолед.

И тук се обажда съвестта му, в резултат на което 20 минути по-късно на масата има кутия ванилов сладолед и той с обожание наблюдава, как неговата половинка с наслада го хапва с най-голямата лъжица...

 

31.07.2021.

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??