30.03.2022 г., 1:54 ч.  

 Под окото на Господ - 13 

  Проза
524 1 0
Произведение от няколко части « към първа част
12 мин за четене

Попов завъртя чашата си с уиски в ръка:

Дали е права за кастита?

Матей се загледа в пламъците в огромната камина:

Предполагам. Не съм чувал досега такава теория, но звучи логично.

Васил остави чашата на масичката между двамата:

Има нещо което не разбирам, ако тя е трябвало да е гений, тогава не би трябвало да е ъмъндмънт, нали? Няма ъмъндмънти гении?

Матей отпи от чашата си, остави я до тази на Васил и разтърка челото си:

Тя е някаква аномалия. Няма кастити ъмъндмънти, няма ъмъндмънти гении, няма гении да не са силно изразени в една област, но при нея нищо не е като при другите. Тя е просто свръхчовек и остава въпроса какви ще са децата ѝ.

Ако питаш мен, интелигентни сиви.

Матей се загледа пак в пламъците:

Възможно е, ако тя е продукт на естествената еволюция, но на мене ми се струва, че е генетичен проект.

Васил отпи от чашата си:

Е, ако е генетичен проект изглежда успешен. А дрънканиците на оня глупак за единия процент и самоволната хиперстимулация?

Авраамов си протегна краката:

Това е друго, самоволната хиперстимулация е висшия пилотаж в кастита. Предполага се, че един процент от момичетата кастите я умеят, но няма официално доказани случаи.

Васил прокара ръка през косата си:

Тоест тя във всичко е по-по-най? Мама барано детенце ли е, провери ли?

Матей кимна:

Да, с бабата на CRISPR1, както и ние с Нина. Родена е тук през след като майка ѝ направила инвитро и разбира се няма никакви документи какво са барали, защото някой просто си е правел незаконни експерименти.

Васил се засмя:

Да не се окаже, че сте лежали в една епруветка двамата с мама?

Матей го изгледа сериозен:

Вероятно. Тогава са замразявали яйцеклетките до намиране на подходящ приемник, можели са да ги поддържат до 5 години замразени, а тя е три години по-голяма от мен. Проверих, двамата нямаме генетично съвпадение, но е напълно възможно да сме работа на един екип. Предполагам нещо се е объркало с моите кандидати за инвитро и се е наложило да ме „произведат“ в сурогатна майка и после да търсят на кой да ме пробутат, за да не става зян яйцеклетката.

Васил се засмя пак:

Ако сте от една епруветка с мама тебе защо са те направили толкова грозен в сравнение с нея?

Матей отпи от чашата си:

Съмнявам се, че са можели да контролират процеса с красотата тогава, родени сме години преди въобще да се заговори за CRISPR и дизайнерските деца.

Васил се протегна:

И какво излиза от цялата работа, трепели са естествените ъмъндмънтите, а са създавали генномодифицирани?

Матей отпи от чашата си:

Не, ъмъндмънтите нямат общо, ние тримата сме началото на опитите за дизайнерски деца. Родителите на Нина са знаели за експериментите и са си я поръчали нарочно генномодифицирана. Баща ѝ е бил привърженик на социалния дарвинизъм и е искал всички предимства за детето си. А ние с Димитрова сме били опитните зайчета на учените, за да трасираме пътя за поръчковите като Нина. Колкото до това, че и тримата сме ъмъндмънти, бабата на Нина и баща ѝ са били ъмъндмънти, а вероятно и нашите майки или баби с Димитрова - наведе се напред към холограмата на спалнята – Какво прави Катя?

Попов също се наведе напред, за да вижда по-добре холограмата и после се облегна назад:

Ами явно детето бързо влиза в кондиция и е работно, сканира пръстените на Нина, вероятно майка ѝ се прехранва с обири чрез подмяна. Което би обяснило многото пътувания и защо е предпочела бай Анто пред нас. Нечестно е, Хеката2, жената чиято информация ни даде предимство пред ИИ-тата в началото и благодарение на която пак ги контролираме трябва да краде, за да има какво да яде. Защо ДОХ не се грижат за нея, наливаме им толкова много пари?

Матей гледаше как Катя оценява пръстените със специална програма, внимавайки да не събуди Нина:

Съпротивата е безгрешна само по филмите и героите са обичани от всички само по книжките, както сам много добре знаеш. Предполагам Димитрова е много проблемен човек в реалността и шефовете на ДОХ не я искат около себе си. Знаеш, че някои хора си живуркат доста добре вече 20 години покрай историите с ИИ-тата и даренията.

Катя завърши оценката и погледна сбора на сумата, която можеше да изкара, после погледна Нина, която беше изритала завивката и си беше отвила краката, зави я внимателно, след това изтри всичко от холотела си и се сви като ембрион да спи с лице към нея. Матей вдигна очи към Васил:

Само от професионален интерес ли ги оцени?

Васил прекара ръка през косата си:

Явно да. Как успя да приспи Нина така?

Матей се облегна назад:

Не знам, хипноза може би. Тя е добро момиче, нали?

Попов се усмихна:

Нина ли?

Матей се загледа в рафтовете с книги:

Катя, мисля че е добро момиче. - обърна глава към Васил – Не ѝ се сърдя, че ме излъга за историята с химикалката, всъщност това показва, че е умна и находчива.

Другият мъж се усмихна отново:

Или че мама ѝ диктува какво да прави, или че е по-умна от теб, или че умее да бърника из мозъците и на ъмъндмънти, а може и трите. Не искам да ти накърнявам любовните чувства, но щом вече е добре и остава я искам закачена на звездата на смъртта, за да съм сигурен къде са ми бижутата и искам доказателство, че вече е от нас. Солидно доказателство, което да изгори всички мостове назад на майка ѝ. Искам и двете да са наясно кой командва, така че държа и мама да е окачена на звездата. После вече може всички да сме си приятелчета и да си живеем в мир и хармония.

Матей го изгледа:

Винаги си казвал, че се възхищаваш на Хеката...

Попов се изправи:

Да, възхищавам ѝ се, но първо не сме сигурни дали „мама“ е тя, а и да е тя не съм толкова глупав да я подценявам. Ако Катя искаше само да я уредим за класацията можеше просто да помоли мен, тя познава Марая, а и много други които ме познават. Можеше да намери и как да се свърже с Нина, ако толкова ѝ е било дерт, че аз може да си поискам. Тя обаче изиграва цял сложен театър, за да стигне точно до тебе. Димитрова е достатъчно години около Антон, за да е чувала всички клюки за нас, включително и че ти много трудно кълвеш на секс. Но с достатъчно инфо не ѝ е било трудно да те изчисли и като те гледам как си лапнал добре ѝ се е получило.

Матей направи скептична физиономия:

И какво, ще си прати детето да ѝ върши мръсната работа ли?

Васил си погледна холотела:

Може да е нямала избор, ако ѝ трябва нещо отвътре. Тя не може да се доближи, защото Нина ще я обезглави, ако заобиколи някой от нас двамата, докато за Катя е била наясно, че Нина няма да прави проблем. А може и да ни е пратила Катето на отглеждане, ако нещо се е объркало и тя се страхува, че няма да оцелее. Всичко може да е.

Матей разтърка брадата си:

Добре, прави каквото смяташ че трябва, това е по твоята част... Но се погрижи майка ѝ да не пострада.

Васил му намигна:

Либоф, либоф стана на любов и стана тя каквато стана...

Матей се насмя:

Завиждач...

Васил се усмихна:

А не, халал да ти е Катето. Такива дето са уж тихи и кротки и не знаеш какви ще излязат не ми трябват на мене. Имай си я, макар че като я гледам на нея мъжко май не ѝ трябва.

Матей се загледа как Катя се е сгушила в жена му:

Затова ли ми седеше такова спиртосано в колата?

Васил се разсмя отново:

Ами знае, че ти ще си искаш, пък то иска да стиска... Дай малко от ония кърпички, дето уж ги купуваш за пушките да си ги ползвам по предназначение, че друго нас с тебе скоро няма да ни огрее.

Матей изключи холограмата и се изправи:

Как все Нина намазва от тия работи? Мъжко, тя, женско пак тя... И ти намираш все едни свраки, една не харесвам... Аз като намеря някой и двамата го искате, а за мене и двамата нищо не намирате.

Васил сложи ръце на раменете му и се засмя:

Е, ти пък без проблеми намираш хора, които искат да те убият. Всеки с талантите си.

Матей направи възмутена физиономия:

Много забавно...

 

1Техника за генна редакция

2Древногръцка богиня свързана с луната, нощните, тайни, магиите, духовете и тройния кръстопът. Често изобразявана като троен образ.

» следваща част...

© Elder Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??