6.06.2022 г., 22:27 ч.

 Под окото на Господ - 21 

  Проза
474 1 2
Произведение от няколко части « към първа част
10 мин за четене

Мелокуле Неема лежеше отпусната на една масажна кушетка в луксозния салон в древноримски стил наслаждавайки се на масажа на четири ръце и прекрасните тела на двамата голи масажисти и усещаше че в България щеше да ѝ хареса. Огледа се и се усмихна, в салона имаше пръснати още няколко кушетки заети от випове и обгрижвани в момента от повече от дузина голи тя, той и то. Обърна се към едно доста пълно белокосо то лежащо до нея и масажирано от момиче и момче:

Случват ли се и по-интересни неща тук?

То огледа хубавото ѝ стегнато абаносовочерно тяло, превземки като хавлии не бяха приети в „Ухание“ и се усмихна:

Ако успеете да станете член...

Неема също се усмихна:

И как се става член?

То се обърна по корем:

Подавате молба за членство и другите условия ще ги научите ако ви одобрят.

Тя се огледа пак наоколо и после му подаде ръка:

Приятно ми е, Мелокуле Неема, тя, ретро, представител на Организацията на шестте за Европея.

То избърса ръката си в хавлията, която беше метната до него и също ѝ подаде ръка:

Тиеро Берназо, то, ню. - усмихна ѝ се – Секретар на Конфедерацията за връзка с представителя на Организацията на шестте.

Тя се засмя:

България е малка, а?

Берназо се усмихна отново:

Да, мотото им е „Страна като една човешка длан“, но пък компенсират с гостоприемство. Пробвайте клиторния масаж, когато бях жена го обожавах.

Неема наведе глава към него:

Ако ме арестуват за развращаване на сепаратистката младеж няма да звучи добре в биографията ми.

Берназо също приближи глава към нея:

Младежта не се допуска тук, само за пълнолетни е. А клиторния и простатния масаж са разрешени във всички масажни салони за пълнолетни. Да си наемеш секс инструктор също, трябва само рецепта от лекар или сексолог. Дори може да си вземеш и болничен от сексолог с основание „Интимна рехабилитация“. Дават до три дни.

Неема го изгледа:

Сепаратистка държава?

Берназо се насмя:

Е, както казват те, важно е човек да е прагматичен.

Тя се усмихна:

Харесва ми отношението им към живота.

Берназо се намести:

Да, те умеят живеят.

Неема се усмихна пак:

От много време ли сте тук?

То огледа другите лежащи наоколо и я погледна:

От две години.

Неема се обърна по гръб:

И какво трябва да знам за българите?

Берназо се усмихна:

През втората световна Хитлер подарил на един техен бизнесмен каса скъпо вино, защото България станала съюзник на Германия. В края на войната съветските войски влезли в България и били посрещнати с цветя и тогава бизнесмена подарил виното на руския маршал Толбухин. Толбухин харесал виното и насреща му подарил пистолет. 45 години по-късно сина на този бизнесмен подарил подаръка от маршала на немския канцлер, когато немците пак станали старите нови приятели. Канцлера харесал подаръка и подарил като ответен жест стар немски боен шлем, а по-късно внучката на онзи бизнесмен подарила шлема на руския външен министър, когато българите решили, че може да харесват и немците, и руснаците. Министъра много се зарадвал на шлема и подарил насреща уникална шпага, която правнука на бизнесмена подарил на един от китайските нови принцове. Той пък му подарил прекрасно ветрило, което отишло при Арабската лига...

Неема се усмихна:

Е, както казахте, прагматични хора.

Берназо се наведе към нея:

Организацията ви е нежелана и без авторитет тук, г-жо Неема. Правителството не ви искаше, но ги принудиха да приемат представителството и те няма лесно да преглътнат това. След Четвъртата война шовинизма в България достигна небивали размери и след толкова години това не се е променило. Те казват, че интереса клати феса, но не и главата, израз останал от времето когато съседна Турция ги е владяла. Пет века са били част от турската империя, но искали собствена държава и накрая една шепа гладни български селяни помогнали на Руската империя да срине турците, като удържали един много важен проход. Но после не позволили на руснаците да изколят мирните турци. Години по-късно така не позволили на немците да избият евреите им. Но само тези в България. Имали и новоподарени от Хитлер територии и от там дали евреите на немците. Не ги познавали. Създайте си лични отношения, г-жо Неема, те са всичко тук. Никоя идеология не е по-силна от приятелството, не и тук.

Неема се усмихна отново:

В ОШ няма идеологии, Берназо, знаете го. Ние сме просто наблюдатели, които се опитват да помагат на всички слаби. Неутрални сме.

Берназо направи жест на масажистите да спрат и седна с ръце в скута:

Избягвайте тази тема, особено на партито другата седмица. Домакини са тримата собственици на единствената българска мегакорпорация...

Неема го погледна:

Собствениците на ВНМ? Запознах се с единия преди време в Судан, Авраамов, много приятен и интелигентен човек. Доктор по икономика. Знаеше страшно много за историята на Африка.

Берназо се усмихна:

Да, той знае страшно много за всичко. И освен много приятен човек и доктор по икономика е и бивш наемник, както впрочем и другият му съдружник, Попов. - той се наведе към нея – Говори се, че Попов навремето щял да бъде съден като военнопрестъпник заради една неприятна случка, някой пуснал глутница гладни кучета да разкъсат няколко пленника и прожектирал сценката на една сграда, за да я видят другите които още се бият и да избягат. Според злите езици идеята наистина била на Попов, който бил командира, но извършителя бил Авраамов. Попов смятал цялото отделение да го направят заедно, но Авраамов предложил да извърши всичко сам, за да не се травмират останалите... Те решили, че това е много героична постъпка и затова Попов после бил готов да поеме вината вместо него...

Неема го изгледа и то се усмихна пак:

Българите имат доста особено мислене когато става дума за врагове, честно казано още мислят като хуните, чиито наследници се говори че са. Затова много харесват кървави победи и никога не пропускат да се похвалят как нямат загубена битка в новата си история и как са печелили атаки „на нож“. Също много обичат да разказват как предците им са воювали срещу Византийската империя и са я побеждавали. И как знамето им тогава е било конска опашка. И още много обичат да яздят коне и да я развяват тая опашка и тайно си мечтаят отново да могат да победят някоя империя и да имат държава на три морета. Преди войната столетие са имали министър-председател, а после решават той да се нарича кан, по титлата на основателя на държавата им и от република се прекръстват на канство. Защото много се гордеят със старите си канове. Един, след една победа пил от черепа на врага си, друг режел ръце и крака за кражба, такива работи. Ще им видите портретите на партито, накачени са навсякъде. И ще се нагледате на коне и оръжия, ако междувременно не умрете от студ, защото ще сме навън.

Неема го изгледа пак:

Казаха ми, че ще е виенски бал?

Берназо ѝ намигна:

Софийски. Виена е малко по на запад. Но пък ще видите истински кански дворец, с кожи и факли по стените. И питомни вълци, Авраамов обича да се забавлява от асоциациите, които предизвикват в гостите му, докато той им разказва за последната картина, която си е купил и поредния музикант който е открил. Известен меценат е... Казват, че и Атила е бил много добре образован и е харесвал изкуството... - То се изправи – Отивам в басейна, стига съм ви надувало главата. Не ви оставих да се насладите на масажа.

Тръгна и Неема остана да гледа след него, май София нямаше да е толкова приятно място, колкото беше решила... Берназо се обърна да я погледне и се усмихна на ум като видя физиономията ѝ, Авраамов щеше да е доволен, после бавно закрачи към басейна...

 

» следваща част...

© Elder Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??