10.11.2011 г., 10:27 ч.

Полина 

  Проза » Еротична
2359 0 8

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

6 мин за четене

    Полина

 

              От половин час Поли се въртеше в леглото си, но сънят бягаше от клепачите ù. Стенанията на Люба  в съседната стая я подлудяваха. Откакто се бяха уединили с Николай, не бяха спрели сексуални си игри.  Гласът на Николай се чуваше рядко, изглежда той  беше по-въздържаният и издаваше кратък вик само когато свършваше, докато майка ù не спираше да стене като ранено животно. През тънките панелни стени звуците достигаха до младото момиче като силно възбуждащи  трептения,  които я караха да  изгаря  от желание. Поли никога не беше спала с мъж, никога не беше изпитвала сладостта на  нормалното сексуално общуване. С приятеля си понякога си правеха  малки любовни игрички, но без да прониква в нея. Беше все още девствена и се страхуваше да отиде по-далече от оралната любов. А и Тони, с когото ходеше вече две  години,  предпочиташе този вид  секс.  Бяха го правили даже в клас,  на последния чин в часовете по музика, при старата им учителка, която като седнеше на катедрата, ставаше само когато звънецът оповестяваше края на часа.

         Стенанията на майка ù не спираха.  Възбудата на Поли се засилваше след всеки вик на Ники. Само като си представяше какво става от другата страна на стената, единадесетокласничката неволно бръкна  под късата си нощница и пръстите ù инстинктивно се насочиха към  набъбналия клитор.  С бързи  опитни движения  стигна за минути до едно неочаквано бързо освобождаване, но това не ù донесе търсеното успокоение. Мисълта за Тони и  неговия огромен  член още по-силно  засилиха в нея желанието  да бъде проникната от мъж. Възбудата ù беше достигнала до такива върхове, че беше готова да отиде в съседната стая и да замести майка си в обятията на Ники. Тази мисъл изведнъж се оказа толкова  неконтролируема и силна, че Поли скочи от кревата, захвърли копринената си нощница на пода и с трясък затвори вратата на стаята  зад гърба си. Изведнъж апартаментът утихна. Стенанията на майка ù вече не се чуваха.  Поли чуваше само собственото си сърце да бие като лудо и цялото ù тяло пулсираше в същия ритъм. Когато се намери пред вратата на спалнята, младото момиче се стъписа, първоначалният спонтанен устрем беше загубил силата си. Стоеше гола пред вратата като парализирана и трепереща. Когато Люба отвори вратата, тя не можа да мръдне, нито да промълви дума. Стоеше гола пред майка си, разтреперана от възбуда, неспособна да направи каквото и да било движение. Опитната Люба веднага разбра какво се беше случило, Поли имаше нужда от истински мъж, от мъж, който да я обладае и направи жена. Явно игричките с Тони вече не я удовлетворяваха. Като майка тя знаеше за любовните преживявания на дъщеря си, но не беше очаквала такава силна реакция.

         Майка и дъщеря се гледаха без да продумат, очите и на двете изразяваха страх. Люба свали копринения си пеньоар и наметна треперещото момиче, прегърна я през раменете и заведе в стаята ù. Сложи я да седне на кревата, седна до нея, без да продума  и я погали по разпуснатите дълги коси. Поли склони глава на рамото на майка си и се разтресе  от плач. И двете продължаваха да мълчат. След  минути, когато момичето се поуспокои, Люба я хвана за ръката и я поведе към своята спалня, където недоумяващ лежеше Николай.

         Люба настани дъщеря си в леглото, където до преди малко лежеше тя в прегръдките на младото момче, облече халата  и излезе от стаята, като не забрави на излизане да загаси нощната лампа, и спалнята потъна в мрак.

         Останали сами в тъмнината, двамата млади лежаха един до друг, смутени  и далечни. Никой не се осмеляваше да направи първата крачка. Поли, все още трепереща, чувстваше мъжа до себе си, искаше да изрази желанието си,  но  нещо я спираше, нещо сковаваше не само тялото ù, но и мислите ù.

Николай не можеше да разбере постъпката на Люба, липсата на жизнен опит го правеше скован и нерешителен. Когато чу тихия плач на момичето, Ники протегна ръка и я погали по дългата коса, разпиляла се на бялата възглавница. Поли като че ли беше чакала само този малък жест, за да събере смелост и да се сгуши в  прегръдките му, все още топли от тялото на майката. И най-малкият допир до тялото му взриви цялата сексуална мощ на младежа. Поли почуства твърдостта на мъжествеността му и по навик се хвърли да го целува, смуче и гали с жадните си устни.  Поемаше го дълбоко в устата си, търкаше го  по лицето си и когато Николай изригна с мощността на вулкан, Поли не позволи даже капка да се разлее извън  устата ù.  Ники беше зашеметен от необикновената опитност  на момичето  при оралната любов. Нито Сия, нито Люба бяха проявявали такава жажда за подобни ласки. Поли се надигна нагоре и го постави между твърдите гърди на девственица и започна да го движи, помагайки с двете си ръце. Не бяха минали и пет минути и Ники изригна за втори път и обля гърдите на Поли с  животворната течност.  Поли галеше предмета на своето удоволствие  с едната ръка, а с другата масажираше гърдите си с този естествен балсам. Все така твърд, Ники, не подозиращ девствеността на младата жена, я взе под себе си и проникна дълбоко в нея.  Вик на болка се изтръгна от стиснатите устни на Поли, някаква странна топлина го заля и при слабата светлина, идваща от съседната кооперация, Николай видя, че целият беше залят от кръвта на момичето. Изплаши се и  моментално се отдръпна, но Поли  го стисна между краката си и тихо прошепна “бях девствена”.

         Топлата вода на душа ги обгръщаше  като  кадифена пелерина, телата им, вкопчени едно в друго, не се отделяха и за секунда. По лицата им грееше щастието и радостта от преживяното. Поли сияеше и се чудеше какви удоволствия да му предложи. Застанала на колене, момичето не изпускаше от ръцете си твърдостта на младия мъж и дълго го галеше с плътните си устни, тренирани за тази любов, при  която мъжете  изпитват особено силно  удоволствие и винаги я предпочитат. Свикнала да доставя това удоволствие на Тони, Поли също изпитваше огромно удоволствие от съприкосновението на устата ù до мъжа и когато настъпеше сублимният момент на освобождаването, с  изключително майсторство успяваше  моментът на изригването да съвпадне до секунда с нейното. Не за пръв път Ники  изпитваше това удоволствие, но никога никоя не беше го изсмуквала с такава жажда,  с такова настървение, поемайки в устата си не само члена му, но след това и тестисите му.

На сутринта Люба ги събуди усмихната, сякаш нищо особено не беше се случило. Нито жест, нито намек, че беше отстъпила младия си любовник на девствената си дъщеря.  Само като гледаше сияещото лице на Поли, Люба разбираше колко ù е било тежко да чува любовните вопли на майка си, изпитваща неизмеримо удоволствие  в  обятията на Ники.

         Това беше третата жена в живота на Николай и единствената, която му  беше  отдала девствеността си.

         Още не бяха напълно приключили със закуската и Поли повлече Ники към спалнята. Момичето  нямаше търпение отново да бъде в прегръдките на първия мъж, който я беше направил жена.

         Към обяд Люба реши да им каже, че ще отиде до приятелката си и тихичко почука на врата на спалнята, Поли отвори вратата, прегърна майка си и я повлече към леглото. Сама я съблече и я настани до Ники, а самата тя легна от другата му страна. Сексуалният  живот на малката Поли беше твърде обещаващ още от първия ден.

© Крикор Асланян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Интересно
  • Пищи по-често и не го приемай като ласкателство
  • =)
  • Естествено, че не я коли. Той е добро момче! Но се случват такива неща и без колене. Но приемам, че е силно пресилено. Друг път ще бъда по малко "кръвожаден". Критиката е приета с усмивка и благодарност. Обичам откровените в Откровения. Ласкателите не ми допадаъ ХИЧ.
  • Не искам да се заяждам, но "целият беше залят от кръвта на момичето"- струва ми се малко хиперболизирано. Все пак той не я коли..
  • Твърде голяма даже.
  • В живота не всичко е елегантно за съжаление. И това е част от този "мръснишки живот" както казваше баба ми.
  • Брутално, но добре написано. Хареса ми.
Предложения
: ??:??