7.09.2013 г., 0:01 ч.

Полуделият от четене 

  Проза » Разкази
946 0 3
1 мин за четене

                                               Полуделият от четене
                                                       
(Изповед)

  

 

 

   Аз съм син на Моцарт и внук на Арамис от "Тримата мускетари". Което ще рече - правнук съм на Исус Христос, баща на Аллах, племенник на Буда. И брат на Еразъм Ротердамски, при когото изучавах в продължение на 13186 дни "Десет малки негърчета" от Агата Ктисти. Живея в черупка от охлюв. По три пъти на ден пътувам до луната, по седем пъти - обратно, а после отново се връщам. Не обичам да ходя на училище, тъй като Джек Лондон е пиел по четири литра уиски, обаче ходя, защото аз не мога да пия по четири литра уиски. А сега нека спомена нещо за моите родители: те са ми родители. Върху нас живее планетата Ер малък, чиято тазобедрена става живее в Чичо Томовата Колиба заедно с Чичо Едисон. Те май са влюбени. Във Вас. Отивам да спя, че след няколко месеца имам  рожден ден.
   Събудих се свеж и отпочинал. Тогава засънувах кошмар: облаци-нестинари ближеха каменна сол, а една сърна свиреше на гумичка от молив "HB". Много се изплаших, след което стреснато заспах.
   Че Жан-Пол Сартр отказал Нобеловата награда, негова си работа. И как няма да я откаже, щом не му я е предложил Вито Корлеоне?! Борис Пастернак също не е летял в Космоса, нито пък има автограф от мен. Но за това не е виновен Разколников. Търсете вината "Дом Периньон" в търговската мрежа, с която селянинът от приказката залъгвал децата си: ужким хванал рибата в реката и не я бил купил с намерено злато... Тарикат!
   Приятно си прекарах с вас, отвратително ми беше. Обаче работя всеотдайно върху първата си книга, двайсет и осмия ми исторически роман, носещ заглавието "История на света - преразказ от една енциклопедия на един мобилен оператор".
   Тъй че  - довиждане. По-скоро: до "свиждане"... 

   

 
  


 

© Георги Чотров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Спирам тогава с писането и ще се отдам на дърводелство...
  • Ммм, голяма каша е т'ва! '''''объркана'''''
    Кога точно ти е РД? Не за друго, просто да знам докога няма да пишеш. Желая ти спокоен, дълбок зимен сън! И по-рядко да сънуваш!
  • Наистина страшно много трябва да е чел човек, за да разбере за какво пишеш. Лично аз не бих сложила Еразъм Ротердамски в тази каша от имена.А Моцарт ако си го взел, за да ти пее"Малката нощна...", това е друг въпрос, но да слушаш четейки ноти,вероятно ще ти е трудно, освен ако не си професионален музикант.А те, музикантите, от личен опит знам, че много,много не четат друго освен ноти. Жан Пол Сартр мисля, че доста ще ти се обиди поставен до Дон Корлеоне. Дона не е по комедиите. Пастернак и Разколников сигурно ще са ти благодарни, защото напоследък не се радват на голяма популярност. И какво излезе.Май полуделите от четене станахме двама.
Предложения
: ??:??