21.06.2009 г., 19:55 ч.

Помниш ли? 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1019 0 18

 

 

 

 

Помниш ли, когато се срещнахме за пръв път? Ти ми се усмихна, а аз те подминах с поглед студен. Вбесих те, нали?

Помниш ли, когато ми даде полско цвете, а аз го оставих да изсъхне, защото не беше красиво? Натъжих те, нали?

Помниш ли, когато ми призна, че ме обичаш? Целуна ме, а аз си тръгнах. Нараних те, нали?

Помниш ли, когато ме видя с него? Целувах го и се преструвах, че те няма. Разбих ти сърцето, нали?

Помниш ли, когато той разби моето и се нуждаех от утеха? Ти ми я даде, а аз те прогоних. Съсипах те, нали?

 

 

Прости ми, а аз ще си тръгна. Не заслужавам да ме помниш!

 

 

 

 

 

© Марти Петрова Стефанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мерси
  • Този, който те е наранил, или е сляп и не вижда какъв невероятен човек си, или няма сърце ....
  • Не съм аз тази, която може да каже дали заслужавам или не .. Това преценяват другите
  • Хареса ми!
  • А може би заслужаваш?
  • защо?!
  • ясно...
  • Простих и забравих,но само лошото ..
  • и какво,прости ли му и забрави ли го?
  • Още веднъж благодаря! Но аз не съм причинила подобно нещо и никога не бих! На мен са ми го причинявали,просто смених ролите
  • Ами,ако не помни...ако,вече сам ти е простил и те е забравил,без ти да му го казваш,ще мислиш ли пак,че не заслужаваш да те помни...ще е доста трудно нали...и сигурно такъв е точно случая,затова и пишеш за да ти олекне малко,някак си... Не бягай чрез писането от болката, преживей я максимално интензивно и силно и така ще израсне нещо в теб,разбирането...да не се обръщаш назад след като извършиш нещо...просто си направила най-доброто на което си била способна в точния момент...Поздрав!
  • Има много поезия в прозата ти...
    !!!
  • Болката е цената,която се плаща за изкуството,без значение дали я чувстваме или я причиняваме на друг(което си е нож с две остриета).Бъди по-добраПоздрав!
  • Никаква милост за мъжете, земляче! Така е трябвало!
    Ваше благородие
  • Късно си осъзнала болката,която си нанесла...Но знаеш ли,че може би мъжете запомнят не всеотдайните и постоянните жени,а тези,които нараняват...
  • Много е добро. Браво. Ако го караш така все някой ще те запомни.
  • Харесах. Не си фалшива, много истинска и така трябва.
  • Прекрасно!
Предложения
: ??:??