4.01.2019 г., 8:40 ч.

 Попара - 10. 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
595 2 6
Произведение от няколко части « към първа част
1 мин за четене

Успешно лечение е проведено върху болния Росен. Младият човек, който досега не е имал влечение към жените, вече изпитва влечение към мъжете…

Варненски бележки:

- По крайбрежната улица – музика. Плюс.

- Чалга. Минус.

- По улиците момичета, готови на всичко. Плюс.

- Но аз не мога всичко. Минус.

- Обаче – минус по минус е плюс. Плюс.

- За пари варненци са готови на всичко – и Годзила да излезе от морето, ще й предложат квартира на някакви си пет километра от плажа

- По улиците викове: „Горещи гевреци!“, „Горещи бюреци!“, „Горещи мацета!“.

- Пълно е с ученици, които имат вид, като че са изпушили хербария на кабинета по биология

- Момчета и момичета, далеч от нашето време. Ние, макар и още млади, се изчервявахме в час, когато ни говореха за тичинки и плодници. Сега – плодник още няма, но зяпа по тичинките на момичетата.

- Във Варна се предлагат много изделия от естествена кожа, със сини лещи и изрусени коси.

- Варненци четат книжки, за да станат умни и заминат на запад…

- Във Варна има доста и разнополови момичета и момчета.

- Разговаряйки с варненци, постоянно усещаш езикова бариера от алкохолния им дъх.

» следваща част...

© Георги Коновски Всички права запазени

Заповядайте на новогодишен празник - https://genekinfoblog.wordpress.com/

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мисля, че си имаш, Георги.
    Но за криворазбирането, не си сам. Моите шеги също често остават неразбрани май...
    Здраве!
  • Благодаря, Надя, Синьо цвете!
    Аз стил нямам - ни си купих, ни изработих. Пиша, както ми падне. И не знам защо, но пиша уж смешно, пък излиза горчиво. И на жените говоря за любов, пък те се смеят...
  • Хъ хъ!
    оПопари варненци
    Четох с широко отворени очи, не заради съдържанието, а заради стила. Не можах да го възприема за твой.
  • Разсмя ме, сенсей, а не е смешно, та се задавих...С попарата.
  • Благодаря, Мариана, Стойчо!
    Захар сипят щедро по медиите и партийните събрания. Аз правя попара за разбуждане.
    Варна познавам отчасти. Синът ми е там, работих известно време в някои медии...
  • Георги, явно познаваш Варна много добре!
    И хората им хубави! И учениците им умни-обичат биологично чисти субстанции!
    Те това е да си столичанин на морето! Нали "Варна, морето,сините вълни!"е нашата морска столица?
    Хубави са твоите пътеписи!
    Моите сърдечни поздрави!
Предложения
: ??:??