10.08.2008 г., 23:00 ч.

Популярност - Цирк 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1161 0 5
   Добре дошли на най-великото шоу, най-великото шоу на света, никога не сте виждали подобно. Вижте, приказката се разгръща. Какво се крие зад цигарения дим? Нарисувани лица, всяко със своята маска. Нима ще им продадеш душата си? И ще се обречеш на самота?
   Всичко ли е синьо небе? Забавления и игри, докато не капнеш, но няма с кой да споделиш. Яхнал си падаща звезда със усмивка на лице, но скоро светлините избледняват. Звездата пада и ти оставаш съвсем сам, чудейки се къде изчезнаха всички.
   Изморен, мразен. Кой ще бъде наоколо, когато прожекторите угаснат? Изолиран, отбягван, карат те да се усмихваш, когато ти се иска да заплачеш.
   Винаги се покланяш.
   Винаги подгрява тълпата.
   Винаги търсиш нещо ново.
   Винаги играеш ролята на клоун.
   Кой ще те обича?
   Кой ще бъде до теб, когато светлините изгаснат?

© Стефан Стефанов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Уникат!!! Страхотно е, Стеф
  • Боже,боже...за пръв път виждам такова нещо...човече вземи да пишеш малко поваче,за да израстнеш...така не става само да превеждаш,това го може всеки 2ри... напиши нещо повече.Това само загатва че можеш!
  • Винаги все някой ще те чака зад кулисите. В това съм уверен.
    бтв и аз не знаех, че и ти имаш профил тук... Браво!
  • Аплодисменти за тазвечершния спектакъл!
  • слон върху топка
    скачай
Предложения
: ??:??