12.07.2020 г., 23:48 ч.

Повелителката на празниците 

  Проза » Разкази
471 1 0
1 мин за четене

                                 ПОВЕЛИТЕЛКАТА  НА  ПРАЗНИЦИТЕ

     

     Все някога сте я срещали, да знаете. Но може би не сте ѝ обръщали достатъчно внимание. Може дори да ви е издразнила с нещо, може и да сте решили, че не е съвсем наред . Но няма начин да не забележите Повелителката на празниците.

 

  ...Тя ги помни,чака и напомня непрекъснато на другите за тях.

     Тя  дава идея и без да чака,украсява дома или офиса и се радва на радостта и изненадата ви .

    Тя вижда детското в очите ви и го събира в себе си,събужда усмивката с усмивка ,песента с песен .

    Тя се появява ненадейно ,без значение весел или тъжен е денят и когато си тръгне,никой не си спомня за какво се е гневял или пък е плакал.

    Тя самата е празник.

    Щастие е да я срещнеш на поне един от тъжните си празници...

    Тя е в тебе,винаги е била,само много добре потърси къде си я скрил,в кой потаен дял на съзнанието си...помоли я да се покаже,обещай ѝ нещо...

    Празникът идва няколко пъти в годината и трябва да ни носи радост, да ни направи по- добри и по- лежерни ,все пак! 

    Имаше едно такова момиче, което идваше с един мой роднина, беше негова приятелка. После, не знам как стана, се разделиха и тя се омъжи за един негов приятел. Роди две деца с малка разлика и един ден научих, че е починала.

    От какво умират младите жени? Било мозъчна смърт, аневризма или хематом. Съпругът и близките й дали съгласие за донорство на органите й. Тя беше здраво момиче на тридесет години, но смъртта се беше притаила в някой аномален кръвоносен съд в мозъка й.

    Сега някой носи сърцето ѝ в чужбина, а двама тук- бъбреците ѝ. Много се надявам да имат повече празници. Тя би се радвала на това.       

© Neli Kaneva Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??