12.01.2014 г., 20:11 ч.  

Пречупена 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1073 0 14

Вървиш. Мислиш. Спомени. Болка. Плач. Крещиш от вътре. Спираш!

Болката се увеличава, но преглъщаш всичко. Целия гняв, яд, тревога, тъга – всичко! Спомените продължават, но се фокусираш върху нещо толкова болезнено, че да забравиш всичко. Да се отдадеш само на болката. Физическата, тази която те кара да изгаряш от вътре.

Не искаш да чувстваш. Само това как потъваш все по надълбоко и как няма начин за спасение. Задържаш дъха си, издишаш. С което идва всичко. Не е забравено, а подтиснато. Болката спира, идва разрухата. Разбиваш се на парчета. Съкрушена, счупена. Толкова студено, но и толкова сладко. И изведнъж мисълта спира. Болката също. Осъзнаваш, че вече не си същата, защото -  the pain change people.

© Жанина Гичева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Приемам критика Благодаря
  • Ще си позволя две корекции, без да искам да покажа дребнавост - ,,потиснато", потискам, потисник и прочие. Както и - "the pain change people" = pain changes people.
    Мисля, че е добро начало, харесва ми.
  • Благодаря ти, Адриана. Както споменах и в миналия коментар - Щастлива съм и то много. Забелязала съм такова пречупване у хората, такава болка и реших да я опиша ...
    Отново ти благодаря много
    Поздрави
    Жанина
  • Хубаво пишеш, Жани, но си толкова млада и не трябва да си пречупена, а щастлива. И вярвам,че си! Ще кажа също - пиши! Поздрави!
  • Благодаря ти, изключително много Написаното тук, няма нищо общо с хубавия живот, който водя. Това са чувства, които съм забелязала у хората, и се постарах да ги опиша с думи, но и това не е достатъчно. Благодаря за насърчаването. Ще продължавам да пиша.
    Поздрави
  • Добре дошла, Жанина!
    Колко си малка, а такива мисли... от които потръпнах...
    Нали не са изстрадани?
    Моля се да не са!
    Моля се да е талантът ти!!!
    Силно и въздействащо!!!
    Браво, дèте, пиши!!!
    И - успехи!!!
  • Мерси
  • Ако има болка, значи го правиш, както трябва! Браво!
  • Блгодаря, ви, наистина много
  • Силно! Браво!
  • Събираш парче по парче, Жани! Браво! Докосващо е!
  • Благодаря ви
  • Браво и от мен!
  • браво
Предложения
: ??:??