17.08.2017 г., 8:18 ч.

Приказка без край 

  Проза » Повести и романи, Фантастика и фентъзи, Приказки и произведения за деца
847 0 0
3 мин за четене

                Има много истории, за войни, за принцеси и много други. Аз ще ви разкажа една подобна история.

          

Глава I

 

              Имало едно време много красиво място. То било не само красиво но и тези които го управлявали, го управлявали със сила и почтеност. Това кралство се наричало Танбарун. В Танбарун живеело момичето с огнено червена коса. Всъщност за нея се отнася тази история. Тя се казвала Шираюки. Всички я мислели за обикновено момиче, но това не е било така.За съжаление Радж, принчът на Танбарун още не знаел това.

                  Съдбата на Шираюки била много тежка. Тя загубила семейството си като била на шест години и в продължение на три години след смъртта им Шираюки трябвало да се бие за живота си. Съдбата и била болезнена не само заради това. Хората които са и помагали от време на време са го правели само и само защото тя е била различна и за да могат да я измамят. Макар че е била малка много хора са се опитвали да се възползват от нея, дали то за пари или за други неща всички са я предавали, освен едно семейство, което загубило детето си наскоро. Това семейство приели Шираюки като свое собствено дете, макар че били възрастни и тъгували за синът си те защитавали клетото малко момиче, все пак е било трудно да отглеждат кралска особа, особено без да знаят. Но с времето те забелязали че тя проявява изключителен диалект, успявала без проблем да изчислява сметките, а когато са се опитвали да ги измамят тя се е намесвала и е оправяла нещата. С времето те се замислили как така едно обикновено момиче ще може да прави всичко това, да се бие, да смята, и да решава политически проблеми с лека рака. Те се решили и я попитали как се е научила на всичко това, а и не само това че е била от прост произход спорят тях ги притеснявало, но и нейните години също. Първоначално тя не искала да им казва и се оправдавала, обаче накрая решила да им каже за клетата си съдба. Започнала от самото начало, от времето когато всичко е било наред, тя учела за историята на кралството си, политика, фехтовка, магически заклинания, бални танци и много други неща. Шираюки им разказала и затова как като била по малка бягала от двореца за да се забавлява и накрая им разказала затова как за да я защитят от опасността за живота ѝ, нейните родители я изпратили на земята заедно с вълшебните камъни от короната на нейната майка. Първоначално те не и повярвали, но когато тя направила заклинание те вече знаели че тя казва истината.

 

                 Глава II

                 Минало време и хората които я гледаха и я научили на всичко което знаят за билките починали, а за нещастие Шираюки била една от избраничките за нови наложници на принца. но нито тя, нито принц Радж знаели за нещата които ще станат. Когато принца изпратил човек да повика Шираюки в двореца тя категорично отказала, но за съжаление Радж не се отказал толкова лесно. За нейно съжаление и се наложило да се махне от там защото не искала никой да разбере за нейния стар живот тъй като била повече от доволна от сегашния си, макар че търсела кристалите от короната на своята майка тя пазела своята самоличност в тайна. Когато избягала от дома си се срещнала със един наистина специален човек който я е защитил веднъж докато е била още малка. Това бил принца на съседното кралство Зен Уинстария, но тя не знаела за това кой е той... Приннц Радж разбрал къде се намира Шираюки и изпратил една кошница със отровни ябълки, за нещастие този който опитал ябълките пръв бил Зен, принцът на Кларинес. За да го спаси Шираюки е готова да стане заложница на принц Радж, но когато отишла там и принца ѝ казал за плановете си какво да прави с нея след като я отрови, само и само за да спаси Зен. Тя за малко не става негова наложница, но плановете на Радж са осуетени, когато разбира че този който е отровил е бил принцът на съседното кралство. Когато Шираюки разбрала за това, не знаела какво да прави, била готова да се откаже от това да са приятели докато принцът не ѝ предложил тя да отиде в неговото кралство заедно с него. Без да се замисля тя се съгласила, а това било само началото на една вековна история с много болка, войни, приятелства, врагове и любов. Това било началото на една истинска любов.

© Димитрина Петрова Всички права запазени

Надявам се новата ми творба да ви хареса. :) Има още от нея.

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??