12.05.2009 г., 14:31 ч.

Primeval: Аби 

  Проза » Фантастика и фентъзи
2524 0 0
1 мин за четене

"Добре дошла, Аби!"
Този надпис ме посрещна, щом влязох в ARC. Последните пет месеца бях ад. Сама в моя апартамент, докато Конър прекарва по 24 часа на денонощието тук. По дяволите, как можах да си счупя крака! Беше... глупаво. Или щеше да бъде, ако не беше толкова трагично. Е, от всичко това имаше поне нещо хубаво - Конър ми предложи брак. Представяте ли си? Конър! И аз... приех. Датата вече е определена - август, следващата година. Стига да не си изпочупя още нещо дотогава...
Моят първи ден ме посрещна с... вълнест носорог. Лесно беше да го върнем в аномалията, тъй като беше ранен. До края на деня не правихме кой знае какво, с изключение на опитите да бъде разгадан странния артефакт, който след смъртта на Кътър се бе превърнал в свещения ни Граал (с това се зае Сара), или пък тренировки в салона (моя милост, Бекър и Дани).
Като стана дума за сватбата...
Сара и Джини. Те ще са шаферките.
Дани ще ме води към олтара, Бекър ще бъде кум, а останалите са публика... Надявам се да се получи страхотно!

Август, следващата година

- Конър Темпъл, взимате ли Аби Мейтланд за своя законна съпруга?

ТРЯЯС!

Да, точно това, от което имам нужда в сватбения си ден. Мамут в църквата!
Боже, кога най-накрая ще започна да живея нормално?!?

 

---------------------------

 

Героите:

 

От ляво на дясно: Аби Мейтланд, Конър Темпъл, Сара Пейдж, Дани Куин, капитан Бекър

 

 

© Владимир Ангелов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??