2.11.2018 г., 8:11 ч.

Пропастта на късмета 

  Проза » Фантастика и фентъзи
388 2 8

…Картината беше смазваща, трагична, мрачна, потресаващо безнадеждна… Суха пръст, напукана, жълто-кафява, убийствено грозна… Големи пропасти там, където някога е имало корита на реки – като че планетата се късаше сама отвътре… Сивкав, тежък, гнетящ светлината надолу въздух, в който отсъстваше и помен от живителния кислород…

Кратката война беше ликвидирала всичко, което се движеше, летеше, пълзеше, бродеше по бившата Земя. И дори най-големите оптимисти сред минаващите случайно през страшния ъгъл на Галактиката не вярваха в някакво оживление – дори на минерално ниво…

Живи нямаше. За техен късмет експлозията беше унищожила всичко и всички. Бозайници, птици, земноводни, насекоми, бактерии… Всичко загина при ядреното самоубийство… Случайно оцелелите при първия и последен взрив бяха имали щастието да умрат почти веднага след това…

Но по остатъците от планетата бродеше Той…

Единственият…

Най-големият късметлия преди катастрофата…

Тогава намери древния папирус, разчете магическите слова, извика Съдбата и си пожела само едно нещо. Безсмъртие…

И падна в пропастта на късмета…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

https://genekinfoblog.wordpress.com/

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сякаш гадаеш по карти ,Георги!След тия злокобни "пророчества",хайде напиши и нещо весело,ти можеш всичко !
  • Намерил кога да си пожелае каквото иска (това в кръга на шегата) лирическия. Харесвам скритите поуки в изпипаните, до перфекционизъм, послания - това и предишното, за сънуващия човек. Поздравления, Георги!
  • Благодаря, Елке!
    Дано не сте...
  • Какъв ужас - и за умрелите, и за оцелелия Безсмъртен! Дали пък не сме тръгнали вече смело към този Апокалипсис! Поздравления!
  • Благодаря, Мариана!
    Така е...
  • Благодаря, Лиа, Стойчо!
    Безсмъртието е и наказание. Не е ново - сетете се за Скитника евреин...
  • Мисълта ми получи просветление: Може ли човек да живее сам и до кога? Поздравления за творбата!
  • Твърде апокалиптично, но възможно!
Предложения
: ??:??