20.01.2009 г., 1:03 ч.

Просто Мотив 

  Проза » Други
1072 0 2
1 мин за четене
           Обичам вечер да те чета. Всяка твоя малка думичка ме кара да потръпвам както никога досега. И какво като само те чета, нали те има. Нали си истински, а не герой от филм (измислен) където - "всички герои са по недействителен случай". Харесва ми да те чета, защото ме усмихваш. И какво от това, че не си тук, а си някъде си... След време ще те видя. (ах, винаги с това време - даже не зная защо хората казват, че времето лекува след като не е така... ) Пращам ти звездичка! Тази вечер над квартала са много, може би утре ще е слънчево и ще имам още един слънчев мотив за усмивка. Харесва ми, когато над нас блестят звезди, малко фантастично е. Мислиш ли? - Хах, не Вярвам! Харесва ми,  когато откривам мотива си за желание в тебе. Защото ме объркваш, обръщам се на 360 градуса поне, завъртам се стотици пъти около себе си и пак не мога да обходя правилно орбитата си. Караш ме да се чувствам друга, караш ме да се чувствам себе си, в твоите мотиви. Харесва ми всеки път, когато си спомям за "едно време" и се надявам след години (след много години) като ей така се видим някъде, заедно да се смеем на отминалите си мотиви. Не спира да ми харесва. Всеки път го правя. Спирам и си спомяням. - И какво като се спра на средата на улицата и точно в този момент минават 7 автобуса и има задръстване по "Владислав" от 2 до 178 номер. Е, на мен не ми пречи, не аз правя задръстването. Аз просто се наслаждавам на отминалия мотив с усмивка. Тук е! Всичко е тук само теб, а теб те няма. Нямаш ли намерение да се върнеш, по дяволите?...
          Има хора, които имат нужда от теб и тук! Стига си гонил кариера, стига си преследвал мечти! Тук е всичко, от което имаш нужда... "тук е - само лекичко го докосни".

© Катя Михайлова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "стига си преследвал мечти!"

    Кой на кого има право да каже това? не преследвай мечтите си, тук е това от което имаш нужда = живей както аз казвам/ както на мен е угодно.
  • наивно, влюбено
    хареса ми как разказваш ...
Предложения
: ??:??