12.06.2016 г., 12:10 ч.  

Първа среща 

  Проза » Разкази, Хумористична
965 0 0
4 мин за четене

Първа среща
"България не ме обича, но аз съм ебати пича" -  на фона на джип с тъмни стъкла, юнак с камуфлажни дрипала размахва ловната пушка на зетя, утепала не едно и две прасета. Така примамваше жертви в нета не твърде младият Сотир, един същински богатир, вдигаше 100 кила от лежанка, готов да обрули всяка попаднала му джанка. Тоя път ще стигне до секс, знаците показваха прогрес. Ретроградният Меркурий приключи, напръска се с Гучи с твърда увереност - нещо ще се случи. Готов бе за истинска битка с Гичка (по паспорт Димитричка), с надиплена поличка, в главата като медена питка, но с апетитни форми, достойни за политически реформи. Планът беше да смае със знания провинциалната мома, да покаже новия си татус на дърт козел с рога, да изчака търпеливо своя миг като Атлетико Мадрид и в удобен момент да прошепне тихо, но твърдо в ухото - жотем те, айде в леглото. Тая палавница малка заплашваше да се окаже интелектуалка и Сотир реши да заложи капана с роднини в Майорка, в комплект с информация за популацията на средиземноморската змийорка. Срещнаха се на Военна рампа, слава богу не е дърта кранта, днес е малък празник, очите му блестяха като на пор в кокошарник. Скоро е броила до 12, дано да мина тънко с 20-ка. Погледна леко встрани, тренираният секси поглед мигом придоби, пое дълбоко дъх и изстреля отведнъж :
- Виж как дълбоко в недрата са проникнали корените на туй дърво в земята миризлива, но тъй влажна и красива - психологията му е сила, опита атака романтична, но усещаше - борбата май ще е епична.
- Притежаваш ли кинти за суши - стартовата реплика тежко го промуши.
- Не, но имам ябълки и круши от селото на баба Нуши. Да хапнем по един катък, догодина ще те водя в Казанлък.
- Нищо ни мой ма върни на село, момченце, действай по-умело. Трудно ще ме видиш гола с приказки за хубава природа. Не съм будала, на кон няма да се покача.
- Максимума ти е в Сандански, грабвай  оскъдния си бански. 
- Още малко и кюфтета с боб ще ми предложиш, няма кво да се тревожиш, сега селски пръчки под път и над път, но ако искаш качествена плът, спри да се прайш на недохранен пъдпъдък, искам класа, интелект и за начало поне айфон 5 - с тази бляскава тирада мацката поведе убедително по точки, за жалост няма да помогнат добре отглежданите плочки.
- Прочети Ошо, момиче лошо. Бъди щедра с мъжете, за да стигнеш нирвана (ох, само да та хвана).
- Не знам кой е Ошо, но имам си приятел Гошо. Кара Х5-ца и изпълнява всяка моя приумица, с него съм като дива газела, а като гледам тая вечер ще си останеш сам с козела.
Всяко начало е трудно. Сотир прегрупира войската, но чувстваше, че губи войната.
- Имам неограничен финансов ресурс, но до края на месеца съм на курс, дай ми поне френска причина рая аз да ти разкрия.
- Ще ти дам 69 причини да ме заведеш в Римини. Ако отидем в Сингапур, година няма да погледна дори Унур, ще оперирам само с твоя шнур. 
- Ти си страшно пропадалище - премина във вербална атака. Нямаш класа даже за Слънчака, марш да джвакаш качамака.
- Веднага прозрях, че си селяк я от гара Бов, я от Долни Богров, за нищо на света няма  да пипна миниятюрния ти морков - не остана длъжна отраканата кака. Да беше домъкнал поне стръкче минзухари, има ги по селските ливади.
- Връзка лук за теб мадам, няма да те погледна и мъртвопиян. Чумо проклета, ти си за клинична пътека.
- Пазарувай си в Аванти да спестиш за голфчето джанти - Гичка зае отбранителна позиция и се огледа за родната полиция.
И изведнъж настана тишина, във въздуха просмука се тъга, така очакваната първа среща за беда превърна се в гротеска.
- Така и така съм дошла, кво ще кажеш за 35 евра ? - промълви доста по-смирено тя.
Тежка дилема, но момъкът имаше 24 лева, от тях 5 пазеше за сенната хрема.
- Все пак си яка мадама, изчакай нещо от еврото да хвана.
Разделиха се с братска прегръдка, но надеждата за секс помръкна, дори свраката наблизо внезапно замлъкна.
Върна се безславно той и изригна със статус под надслов - "Всички са курви, няма любов".
"Няма вече истински мъже, само гейове или простаци, читавите са бедняци" - коментира гневно тя и пусна  снимка полугола до кравата в обора. След като се поокопити, разрови тефтерите скрити и пак сграбчи телефона:
- Къде си бе, Мечо, жребецо мой, липсвах ти нали, клъвна ме юрдечка в родното ми село Мечка, развалих си маникюра, айфона нещо се разбрица, искам да стана певица,  да измислим нещо по така, имам спешна нужда от пара - занарежда жално бедното дете, ръфайки пица на парче.
"Знаете името ми, но не знаете историята ми" - за финал написа, а Сотир почна да го втриса.

© Васил Николов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??