19.07.2024 г., 16:52 ч.

Разказ за дебеланката Кюфтета Иванова 

  Проза » Разкази, Хумористична, Други
108 0 0
2 мин за четене

Живееше в малкото градче Мезандийка една жена на име Кюфтета Иванова. Кюфтета беше необикновена жена. Със своята кръгла фигура и весела усмивка, тя винаги успяваше да привлече вниманието на околните. Всички я познаваха и я обичаха, а тя пък ги радваше с гостоприемството си и, разбира се, с вкусните кюфтета.

Кюфтета имаше страст – тя обожаваше кюфтета. Нейната къща винаги ухаеше на прясно приготвено месо и подправки. Всяка сутрин започваше с чаша ароматно кафе и поне две-три кюфтета. Когато обядваше, масата й беше покрита с най-различни видове кюфтета – от класически свински, през пилешки, до вегетариански. Вечерите й не бяха по-различни, като понякога се опитваше да разнообрази менюто с екзотични подправки и сосове.

Историята на любовта на Кюфтета към кюфтетата започваше още от детството й. Майка й беше известна кулинарка и всяка неделя приготвяше огромни порции от любимото им ястие. От тогава, Кюфтета научи всички тайни на кюфтетата – от подбора на месото до съвършеното изпичане.

Един ден в Мезандийка пристигнаха група туристи, привлечени от слуховете за кулинарните умения на Кюфтета. Те бяха от отдалечени места, но когато чуха за нейните кюфтета, решиха, че трябва да ги опитат. Кюфтета, като истинска домакиня, ги покани в дома си и започна да им приготвя най-различни видове кюфтета. Туристите бяха възхитени и решиха, че това е най-вкусната храна, която някога са опитвали.

Скоро, новините за Кюфтета и нейните кулинарни умения се разпространиха. Хората започнаха да идват от далеч, за да опитат нейните кюфтета. Тя отвори малък ресторант в центъра на градчето и го нарече „Кюфтетария“. Бизнесът й процъфтяваше, а тя бе винаги усмихната и щастлива, защото можеше да прави това, което обича най-много – да приготвя кюфтета и да ги споделя с другите.

Така, Кюфтета Иванова стана истинска легенда в Мезандийка. Всички знаеха, че ако искат най-вкусните кюфтета, трябва да посетят нейната Кюфтетария. И макар че тя беше малко по-пълничка от другите, никой не се притесняваше, защото Кюфтета беше символ на радостта и удоволствието от храната. Така че, ако някога се озовете в Мезандийка, не пропускайте да опитате кюфтетата на Кюфтета Иванова – те със сигурност ще ви оставят незабравим спомен.

© Янко Трендафилов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??