15.11.2012 г., 13:21 ч.

Разковани дъски - 17 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
901 0 6
4 мин за четене

Лъжата - това е лош кредит на доверие, даден при непосилна лихва...

 

 

Връзка между елементите в Природата: пред мен се откри ЗЛАТНА възможност да ми ОСРЕБРЯТ малко стари МЕДНИ монети.

 

 

Някои хора не оставят, а изоставят след себе си...

 

 

Дали съществува (без)смъртна опасност?

 

 

Не искайте от мен да ВИ дам всичко от себе си, защото не знам откъде ще взема толкова много.

 

 

Новост в рекламата - наколен календар.

 

 

 

Хората, които не могат да Те понасят, Те разнасят най-много...

 

 

Не ми върви на хазарт, но затова пък печеля сърца.

 

 

Разликата между студентката и мръсницата според мен е:
1. Студентката отива на изпита с идеята да не я скъсат, а мръсницата отива точно заради това.
2. Студентката ще направи всичко възможно, за да изкара тройка, а мръсницата - да я заформи.

 

 

Зла диета: да отказваш да ядеш. С особена жестокост.

 

 

След петата ракийка чувството ми за мярка се трансформира в брояч.

 

 

Основният проблем на българина е не да го накараш да поработи, а да ПРОработи.

 

 

Зимен светофар: червено, жълто, заледено.

 

 

С просто око се виждат повече неща, отколкото с проста глава.

 

 

Човек е разорен, когато му отнемат Любовта. Защото ТЯ е всичко.

 

 

Душата ми е подложена на безогледна и незаконна сеч.

 

 

Съвременен библейски мотив: "Само Маещият се ще се мине".

 

 

Два прочита:
1. Тя ще спечели.
2. Тя ще спече ли?

 

 

Обикновено Късметът е кисел. Рядко се усмихва на някого.

 

 

Еволюция на интригата: спряха да хвърлят камъни в моята градина и започнаха да пускат червея на съмнението в най-сладките плодове на моя труд...

 

 

Денят Ви ще започне обещаващо, ако вместо алармата на телефона, Ви събуди алармата на колата.

 

 

Извинете, но така го прочетох между редовете: "Правителството обеща да вземе сМешни мерки срещу престъпността"...

 

 

Чукам на дърво и въпреки това удрям на камък.

 

 

Ако програмистите си изберат Фюрер, най-вероятно ще се поздравяват със: "Зиг файл!"

 

 

Ако Димитър Пенев реши да напише книга по подобие на "Моята борба", вероятно ще се нарича "Моята ЧОРБА"

 

 

Типично българско обяснение: "Не ми трябва такова нещо, а нещо такова"...

 

 

Не мога да си вляза в кожата! И освен това, тази е овча!

 

 

Не в сивата, работим в СВИДЛИВАТА икономика!

 

 

За улеснение на ревнивите половинки, предлагам Джи Пи Ес системата да издава и Вашето "семейно МЕСТОположение".

 

 

Някой слушал ли е прогнозата за времето? На нашата улица ще изгрее ли слънце, или не?

 

 

От всички форми на живот, най-издържливи са глупаците и хлебарките. Но ако се стигне дотам, че оцелеят единствено тези две, хлебарките няма да изкарат дълго...

 

 

Най-много вреди на здравословното хранене липсата на храна...

 

 

Във всяка една ябълка на раздора има поне по един прогресивно настроен червей, готов да я изгризе отвътре.

 

 

Най-много вреди на здравословното хранене липсата на храна...

 

 

Желая на всички НЕболни от Любов бързо и скорошно заразяване!

 

 

Моля, никога не споменавайте, че ваши близки имат златни ръце, или златно сърце - току виж данъчните Ви налазили незабавно!

 

 

Искам да получа писмо-бутилка.

 

 

Не страшно да си далеч от Истината. Страшно е, ако си отчужден от нея...

 

 

Запалих се по експлозиви. Подпис: Пироман.

 

Не си развявайте гордо байряка, особено ако е бял!

 

 

Съпругата на депутата му внесе вот на недоверие в спалнята.

 

 

Ако психиатър започне да конструира ракети, крайният продукт ще е "ракета с нестабилно поведение и променливо състояние по време на полет, с възможност, при емоционален срив в системите за управление, да се върне на изходно положение"

 

 

Новата специалност в някои ВУЗ-ове: "ОПАСНИ връзки с обществеността"

 

 

Според мен, е по-важно да се знае не къде се зародил Животът, а кога се е изродил до такава степен.

 

 

Не искайте тринадесета заплата. Шефовете в България са суеверни.

 

 

Ако винаги вършиш нещата отгоре-отгоре, ще затъваш все по-надолу и по-надолу...

 

 

Притежавам специални умения. Едно от тях е да изказвам специални благодарности.

 

 

Електротехникът: в моята работа непрекъснато има напрежение!

 

 

 

Кирето, 15.11.2012 г., Бургас

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Три в едно - мъдрост + хумор + ирония = ( не)очаквано добра комбинация!!!
    За човек като мен, който мрази шаблонните изрази и изтърканите фрази, остроумията ти са като манна небесна...Поздрави!

  • Поздрави, Георги! Наминавай!

    Дани, знаеш ме - смехът е моя втора природа

    Самодива,
    добре дошла си винаги, Приятелко!

    Пепър,
    пак заповядай, ще има и още!
  • готини
  • Неизчерпаем източник на смехоризми си!
  • Много са остроумни
Предложения
: ??:??