15.02.2013 г., 0:48 ч.

Разковани дъски - 25 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1103 0 7
6 мин за четене

 

Новина: България е 48-ма Световна сила по футбол! Зад нас са само страните, които нямат стадиони...

 

 

С въвеждането на умни електромери, общото IQ на работещите в Енергото рязко ще скочи.

 

 

Когато ми стане скучно, обикновено се обаждам в градската баня и казвам, че има бомба.

 

 

Решиха да играят с открити карти, затова ги направиха прозрачни...

 

 

Парите - това са всички мигове на насилие, кръв и убийства от цялата човешка история, събрани върху хартиен носител...

 

 

Имахме бронзов шах на двора, но вече ще ни е трудно да играем. Циганите откраднали конете, а топовете дали за претопяване.

 

 

Когато яйцето опре до задника, ти се иска да вярваш, че то е дошло първо на Света. Понеже тръгне ли и кокошката да излиза след него...

 

 

Шопингът така деформира някои жени, че все по-често започват да употребяват учтивата форма: "Много Ви МОЛ-а!

 

 

Като се замисли човек: Депутатите се трудят в закрито и охранявано пространство, гласуват с пръстов отпечатък и след работа им гасят лампите. Возят ги в автомобили със сини лампи и не пускат външни хора на свиждане, докато са в сградата на Парламента. И това ако не са публични затворници, здраве му кажи! Или всичко е хитър начин да ги накара да свикнат с онова, което може би ги очаква...

 

 

Цената на тока е нищо в сравнение с тази, която плащаме за робското си търпение...

 

 

По-страшно от това да Ти липсва близък човек, е да ТИ липсва акъл...

 

 

Мисля да подаря на жената нов електромер за Свети Вaлентин. И без това ми спира тока.

 

 

В наши дни детските филмчета станаха анимационни, а се навъдиха МУЛТИпликационни фиРми...

 

 

Все още затворите са единствената и несъвършена форма, чрез която Истината и Свободата упражняват правото си на възмездие...

 

 

... В очите ù проблесна светлина - красива волтова дъга...

 

 

Усещам, че все повече се превръщам в оголен проводник на социално напрежение.

 

 

Първо се спъвах в едни и същи камъни. После захитрях и ги оградих. След това сложих указателни табели, за да не се спъват и другите в тях. Накрая ги превърнах в забележителности и сега печеля добре от собствените си недостатъци.

 

 

Българинът така и не разбра една проста истина - за да хване гората, първо трябва да слезе от клона...

 

 

В ерата на развитите комуникации някои хора се стремят непрекъснато да бъдат на места, където съвестта им няма обхват...

 

 

Неведоми са пътищата Божии. А тези в България са просто непроходими...

 

 

За да ни потръгне, първо трябва да ни провърви...

 

 

Успехът на ученика, изразен чрез филми: 1. оценка по математика - "Фантастичната четворка". 2. оценка по български език и литература - "Три сестри" 3. оценка по физика - "Две димящи дула" 4. оценка по физическо - "Петият елемент"...

 

 

Боксьорска версия на "Ако те ударят по едната буза...":
Не бива да гледаш с лошо око на ръката, която Ти е затворила другото.

 

 

Не е срамно да сгрешиш. Срамно е да се прецакаш, докато се опитваш да замажеш неудачата с опит да я представиш за чужда...

 

 

Непоправим оптимист е оня, на когото песимистите непрекъснато му чупят кефа.

 

 

Когато едно и също нещо винаги Ти е до болка познато, или си мазохист, или не се лекуваш...

 

 

Следващият ПАПА пак ще е ДЯДО...

 

 

В Президенството пръскали срещу колорадски снимки...

 

 

Как да разбереш дали една жена е вещица: ако не можеш да я изгориш с Любов, просто трябва да я запалиш.

 

 

Тя просто беше от женски род, а не от знатен...

 

 

Най-страшно е да паднеш от трона...

 

 

Дано след годината на Змията да дойде годината на Глухонямата риба, че да си починат ушите ми от съскането.

 

 

Окьоравяхме от светлина в тунела, ама краят му така и не се видя...

 

 

Българският римейк на филма: "Властелинът на обръчите" (от фирми).

 

 

В историята има безброй примери, когато човек удря главата си и изведнъж става безумно добър по математика. За съжаление, няма нито един такъв пример, свързан с наш министър на финансите...

 

 

В годината на змията, в женските разговори, ще преобладават съскащите съгласни.

 

 

Пързалянето на хората в България е национален спорт, спонсориран от Правителството.

 

 

За да има здрави жици, наблизо не трябва да има роми.

 

 

Не съм толкова луд, че да се държа нормално в тази откачена държава.

 

 

След празника: СвеСти Валентин...

 

 

Спрях да целувам жаби, когато разбрах, че това не са потенциални принцеси, а част от менюто на италиански ресторант...

 

 

Нямам време за глупости, затова тези, които правя, са малко недоизпипани.

 

 

Блажени са ръцете, които вдигат наздравици, както и онези, които после ще те донесат до дома!

 

 

Когато съм разколебан и имам нужда от помощ, вдигам телефона и задавам въпрос: Кой може да ми помогне!?... И получавам отговор: Ти, ти, ти...

 

 

Версия в стил "поп Кръстьо": И ний сме ИЗдали нещо на Света!

 

 

Прозрение - пристъп на здрав разум, който не те задушава...

 

 

Ако на друг идиот му провърви повече, отколкото на мен, винаги съжалявам, че не съм положил достатъчно усилия.

 

 

Когато слушам изявленията на нашите министри, ми излизат звезди пред очите. Но никога не бих заменил снайпера с телескоп...

 

 

Алкохоликът има чувство за мярка дотолкова, че да не се мине в грамажа на изпитото...

 

 

Нищо човешко не ми е НужНо.

 

 

Сърфирането по острието на бръснача може да среже на две не само дъската, на която сърфираш, но и тази, дето ти хлопа.

 

 

Оня, който успее да извади всички зъби на съвестта си, ще спре да изпитва угризения.

 

 

С напредването на технологиите онова, което се случва в нечия глава, е обществена тайна.

 

 

Млад рибар хванал златната русалка... Умряла от изтощение, още докато му изпълнявала първото желание.

 

 

Понякога семейните отношения приличат на движението на два самолета един срещу друг. Хубаво е, ако се разминат навреме...

 

 

Никой не е сам в главата си. Просто повечето хора не си го признават.

 

 

Не можах да разбера: Енергото искат да им платя сметката, или да ми я видят?

 

 

Кирил Ганчев, 10-14.02.2013 г., Бургас

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сис,
    пусни се ако Ти стиска, но после не отговарям за последствията!
    Поздравче!
  • Чудя се, дали да не се пусна по острието на бръснача....заради хлопащата дъска де....
    Поздравче Кире!

  • Светославе,
    не мога да се меря с изящния изказ на твоите разкази, но Ти благодаря за признанието! Поздрави!

    Лина,
    светлината има много цветове и в това е чарът й - да ги сменя! Поздравче!

    Анита,
    просто съм по-прям, трудно се ядосвам, а и бързо ми минава
    Наздраве!

    Кети,
    от време на време, имам проблясъци на здрав разум
    Поздравче и за Теб!
  • Творчеството ти е многолико и това го прави още по-значимо. Поздравления за страхотните попадения!
  • Този път има сериозно разковаване на дъските.
    По-различен си, да! Ядосан може би...
  • Сссъвсем съгласна с Дончев!
  • Много си свеж и различен, а аз харесвам писанията ти..поздрави!!
Предложения
: ??:??