31.03.2013 г., 12:03 ч.

Разковани дъски - 27 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1217 0 5
4 мин за четене

РАЗКОВАНИ ДЪСКИ -27

 

Веднага разбрах, че жена ми е отишла на пазар - намерих портфейла си в безпомощно състояние върху масата в хола.

 

 

По-страшно е, че се навъдиха душевноДолни хора...

 

 

Не си пъхайте лейди гагата навсякъде!

 

 

Покрай сухото мезе, отива и суровото.
Първи принцип на Кирето за софрата.

 

 

Попитах ехото:
- Ще се оправи ли положениетооооооо?
А то ми отвърна:
- ението... е ние то... не ние - то, не ние - то...

 

 

Беше толкова добър актьор,че изигра себе си.
(Тълкуванието е двусмислено)

 

 

Усмирителна риза, налъми, метла и чувал с две дупки за очи и една за уста - просто искам да зарадвам тъщата за рождения ù ден...

 

 

България е моята Родина, но често пъти съжалявам, че това е факт, който не мога да променя...

 

 

Новата серия на STAR WARS, която ще се снима в България, ще се казва "Невидима заплаТа".

 

 

Предполага се, че саможертвата на новите апостоли ще бъде да увиснат... на кафето.

 

 

Въпрос, който съдържа отговора:
Ще може ли да (се) изтегля (от) този заем?

 

 

България на три въжета!
(по новия почин - "висящо битие")

 

 

Открих у себе си рядко заболяване - имам тежки пристъпи на свободна воля...

 

 

Остава сега в рекламата на "Х*пи" да вмъкнат нещо от Шекспир. Например:
Да боднеш, или не? Туй е въпросът...

 

 

Новите серии на сериала "От местопрестъплението" щели да ги снимат в българския Парламент.

 

 

Автомобилът се охранява от: СОТ, СОБТ, зло куче, SWAT, Чък Норис, снайперисти, вълчи капан до всяка гума, котка-стръвница на задната седалка, черна мамба, тъща с тиган и кривоглед циклоп с бухалка...

 

 

Не съм против секса за една нощ, стига тя да е полярна...

 

 

Нумизматичен парадокс:
Златен век за фалшификаторите!

 

 

Видях такива щъркели по главната,че си обещах, следващия път, вместо мартеница, да си вържа талисман против уроки.

 

 

Никога не се прибираше от кръчмата на четири крака. Въпреки неудобството, докато пълзеше, здраво стискаше бутилката в лявата си ръка...

 

 

Котката по гръб не пада. Особено върху таралежа...

 

 

Можеше без усилие да влезе под кожата на всеки. Все пак беше хирург...

 

 

Съвсем си е в реда на нещата, човек, който е отнесъл адски много бой, да се нарече МЕГАБИТ.

 

 

Наскоро видях в едно ученическо съчинение, Ксеркс да бъде споменат като КСЕРОКС... До какво водят немисленето и непрекъснатото копиране от интернет.

 

 

Успешен финансов секс:
С нея свършихме заедно. ПАРИТЕ !

 

 

Само жена може да се осмели да вземе онова, което Бог Ти е дал - Ума.

 

 

При него полетите на мисълта винаги завършваха с катастрофа. И никога нямаше оцелели.

 

 

Не ме интересуват резултатите от социологическите проучвания, а лабораторните - относно здравето на хората.

 

 

Споделената Любов е най-добрата козметика за душата.

 

 

Има две неща, в които никога няма да вляза - в затворена кръчма и в политиката.

 

 

Не ме притеснява какво мислят хората, а защо не го правят.

 

 

Нашите политици са единодушни, че кривата круша, до която е доведена България, не е пречка за развитието ù, а природен феномен.

 

 

Като почна да хъркам и се включват алармите на колите чак от блока отсреща...

 

 

Най-високото ниво в йерархията на алчността - когато стигнеш дъното на човешката мерзост...

 

 

Как се държа по време на избори - здраво за килима.

 

 

Престъпна небрежност: цяла седмица снимаха в нашия вход епизод от филм за вампири и никой не се сети да покани за участие нито една съседка !

 

 

Няколко опита за авторски вицове:

Човекът отиде при прасето и му рече:
- Имам една хубава и една лоша новина. Хубавата е, че днес е Коледа. А лошата... затова водя ножа със себе си - той ще Ти я съобщи сам...

 

- Не мъррррдай, т`ва е обир!
- Изкарахте ми акъла бре, помислих,че са онези от банката - за вноските по кредита!

 

- Преди това сигурно си бил касапин!
- Как позна?
- Ти не белиш лука, ти го дереш!!!


Кирето, 23-31.03.2013 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Танче,
    по-добре да хлопа дюшемето, отколкото битието.

    Роси,
    акълът ни отдавна е изваден насилствено, национализиран, дезинфекциран, а сега предстои да бъде и цифровизиран от поредната порция облъчване с тъпота.

    Валя,
    настроение винаги е имало и ще има. Бъди сигурна в това. Поздравче!

    Кали,
    хуморът е дъвка за мисълта и терапия за душата...
    Нека изобилства!

    Кери,
    щом енергията е на "макс", другото е без значение.
    Поздрави на всички!
  • Стрррррахотно ме зареди!
  • Благодаря за настроението!
  • "- Не мъррррдай, т`ва е обир!
    - Изкарахте ми акъла бре, помислих,че са онези от банката - за вноските по кредита!"
  • Не е зле понякога да имаш "пристъпи на свободна воля", особено ако се изравят в подобно разклащане на дюшемето
Предложения
: ??:??