16.04.2013 г., 22:23 ч.

Разковани дъски - 29 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1159 0 7
4 мин за четене

Ние непрекъснато изстрелваме нещо в космоса. Но ще настане голяма бъркотия, ако той реши да изстреля нещо по нас...

 

 

Няма ли кой да спре криворазбраната цифровизация?

 

 

Мисля си, ако направят някой диригент митничар, няма ли по-лесно да засича няколко фалшиви тона стока...

 

 

На малките, бъдещи агенти от службите за сигурност им давали досиета за оцветяване...

 

 

Кармичен карък:
Дори когато трябва да избира между два пътя, българинът ще избере средния...

 

 

Преброяване според Кирето: На глава от населението се пада поне по една празна.

 

 

Имам спешна нужда от възобновяеми парични източници.

 

 

Пияният се свлече на колене пред статуята на Давид, подпря се на достойнството му и задряма. Но отстрани нещата изглеждаха различно...

 

 

Почетен знак на българските алкохолици - Триумфалната Мярка....

 

 

Петъчен правопис: всеки трябва да си Лежи на мястото!

 

 

Всичко приключва добре, когато не приключва Теб.

 

 

Що кучета и котки потрошиха, преди да изпратят човек в космоса. Не можеше ли да използват за целта политици?

 

 

Непосилна задача: караха го да взема решения, но той не знаеше откъде...

 

 

Неочакван резултат: Искаше да изкара някой лев, но му вкараха и един десен...

 

 

Парадокс на българския политически живот:
По-страшно от ограничения ум е, че винаги му дават неограничена свобода...

 

Изпитвам ужас от начина, по който нашите журналисти /мал/третират събитията...

 

 

Не вземам отношение. Само отнасям взетото.
подпис: Инкасо

 

 

Ей, ако можеше и парите да се размножават чрез деление!

 

 

От рентгеновата снимка не му стана много ясно защо счупеното носи щастие...

 

 

Накратко за живота в България: Дойдох. Поживях. Пообеднях.

 

 

Непрекъснато ме предизвикват да направя някоя глупост. Не разбирам, защо се хабят да го правят, като всичко си ми идва отвътре.

 

 

Насила глупост не става!

 

 

Съюзът на оптимистките организира национална инициатива под мотото: "От всяка свирка да стане дърво!"

 

 

На състезанието по напиване, на него съдията му брои до пет, а на мен барманът ми наливаше чак до десет.

 

 

Дръжте се естествено. Останалото зависи от настроението на хората в бели престилки, които Ви следват...

 

 

-         Нещо не съм във форма. - рече Съдържанието и излезе от нея....

 

 

 

Във връзка с цифровизацията, считано от днес, от битов алкохолик, се превръщам в 64 битов.

 

 

 

Мистика: никога не успявам да видя кога и къде изчезват парите...

 

 

Парадокс на гората: и най-простият кълвач може да разкатае всеки дървен философ...

 

 

 

Най-много пари губят хората, които не правят и най-малък опит да ги спечелят...

 

 

 

Някъде дълбоко в себе си гледам да вадя всичко на повърхността...

 

 

 

Изгубиш ли си ума по една жена, занапред ще го губиш и по всяка следваща...

 

 

семейно положение: разведРен.

 

 

Челен опит: първият му досег със селския туризъм беше, когато настъпи мотиката.

 

 

Когато изтрезня, видя, че жена му е изляла марковите уискита и коняка от барчето, накъсала е любимите му пури и е натрошила всичките му дискове с рок и хеви метъл.
Той взе новия си стик за голф и се обади по телефона да благодари на лекарите от спешното, които щяха да ù спасят живота..

 

 

В състоянието на пациента настъпиха тежки усложнения - внезапно той оздравя!

 

 

Ако някога стана вегетарианец, ще я карам само на забранени плодове...

 

 

Безсъюзно обобщение: пътищата в България са пълни /с/ дупки!

 

 

Ако България не е изпила все още горчивата чаша до дъно, това е поради една проста причина - то липсва...

 

 

Не е задължително героят да е умрял, за да се роди легенда. Твърде е възможно той самият да участва в нейното написване. Това е първообразът на съвременната реклама...

 

 

Хората, които дърпат конците, знаят много добре как се плетат мрежи...

 

 

Има два начина да разбереш смисъла на Живота - по лесния, а другият е да се влюбиш...

 

 

 

Лъжите – това са нелицензирани копия на Истината...

 

 

 

Учени открили живот на Марс, а откакто тъщата си замина, аз преоткрих живота на Земята...

 

 

Не посягайте към чашката, а я прегърнете нежно.

 

 

Искам да Ви успокоя, че дори и в най-черните си мисли аз винаги си оставам бял.

 

 

Непрекъснато взривяваше мостовете зад себе си и така постепенно се превърна в пироман...

 

 

 

Надеждата, че България ще се оправи, е с опасност за Живота...

 

Кирето`10-16.04.2013 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Дани, не само отстрани, в България, дори елементарните неща са сложни до неузнаваемост.
    Усмивка!

    Сиси,
    да Ти кажа под секрет - не го разбирам. Живея го!
    Поздравче!

    Роси,
    задачата е с катастрофално много неизвестни и почти винаги с предизвестен летален изход.
    Поздравче!
  • "Непосилна задача: караха го да взема решения, но той не знаеше откъде..."
  • Защо все по другия начин разбирам смисъла на живота? ))))))))))
  • м-да...отстрани нещата изглеждат различно...
  • Танче,
    уча се от можещите, дано съм на прав път. Усмивка!

    Жанет,
    За всекиго има по дъска. Ти кой размер си избра?
    Поздравче!
  • "Непрекъснато ме предизвикват да направя някоя глупост. Не разбирам, защо се хабят да го правят, като всичко си ми идва отвътре."
    Mного неща ми харесаха, но това най си ми пасна
    Поздравче, Муханинджев!
  • Който си го може, си го може! Кире!
Предложения
: ??:??