27.08.2013 г., 21:50 ч.

Разковани дъски - 36 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1252 0 10
4 мин за четене

 

Може да си горе на черешата и пак да нямаш пряка видимост към черешката на тортата...

 

 

Като бивши съпрузи, решиха да пият на ЕКС...

 

 

Цяла нощ правих изкуствено дишане на една бутилка уиски и накрая изпаднах в медикаментозна кома...

 

   

Човек първо изневерява на себе си. Оттам нататък, е лесно...

 

   

Забавно е, когато черна котка тръгне да ти минава пътя и го прави на червено...

 

 

Не стреляйте по диджея! Той не е виновен за това, че е глух...

 

 

Черните мисли също са фигури от житейския шах. Не винаги ти е позволено да играеш с белите, но пък е по-сладко да печелиш и така...

 

 

Все още нищо лошо не е случило. С изключение на онова, което предстои...

 

   

България и днес е страна на герои. Отрицателни...

 

 

Направихме погрешна стъпка. Към успеха...

 

 

Когато депутатите се завърнат от отпуск, трябва лудниците да обявят Ден на отворените врати...

 

 

И не забравяйте: най-бързият интернет, това е Мисълта, а най-добрият доставчик - бързият и чист Ум...

   

 

Когато решиш да надскочиш себе си, трябва да си наясно какво има пред Теб. Може да е пропаст...

 

  

Пинокио разглеждаше изложба от дърворезби и си мислеше: "Много яки татуировки!”.

 

 

От жегата може да ви спаси единствено охладняването на страстите...

   

 

Проблемът на дървените философи е, че са изложени на опасност от набези на кълвачи...

 

   

Какво прави българският Народ в момента - дреме разделно...

 

 

Неизпълними неща няма. Всичко е въпрос на инат или на оборване на такъв...

 

 

По-добре до кривата круша, отколкото до кривата слива...

 

 

Винаги е по-добре хората да вървят по твоите стъпки, отколкото да търсят оставените от теб следи и отпечатъци от пръсти...

  

 

Има неподходящо облечени красавици, но няма неподходящо съблечени хубави жени...

 

   

Политиката е изкуствено генерирана слепота, която най-много пречи на България да прогледне...

 

  

Стигам до извода, че преди да бъдат изчетени, информационните емисии в България трябва да бъдат одобрени от психиатричен съвет, съставен от най-големите светила в тази област...

   

 

Разделно хранене - хлябът, изкаран с пот, го ядеш вкъщи със семейството си, а луканката, кашкавалът и деликатесите - отиват при добрите хора, за които работиш...

  

 

Животът в България е просто битов инцидент, предизвикан от държавата, при който оцеляваш напук на нейните усилия, той да има фатален за теб изход...

   

 

Сега разбирам защо Народът не може да се вземе в ръце - ние сме се хванали гуша за гуша!

 

 

Има жени, които като си тръгнат от живота ти, всъщност ти го връщат...

  

 

Шансът да нацелиш свястна Жена, се равнява на опита да бръкнеш в кошница с кобри и да изтеглиш мъркаща писана...

   

 

Не е ли парадокс, че под въздействието на алкохола, човек може да напише дори гениални неща, а под въздействието на махмурлука пише опровержения...

 

  

Само една истинска Жена може да направи разлика между влюбения и глупака, затова съм благодарен на такива жени, които, макар и за кратко, ме припознават за свой любим...

  

 

Тази вечер ще се наблюдават падащи звезди. Някои холивудски, някои фолк...

 

 

Външността няма никакво значение, когато ти е останала само и единствено тя...

 

  

Понякога не е толкова важно, какво ще ти донесе утрешният ден. Стига да не ти вземе онова, което имаш сега...

   

 

Различаваме се от животните по това, че убиваме по-ефикасно и в по-големи мащаби...

 

Занимавам се само с неща, които са позволени от Закона. Този на джунглата...

 

 

Много глупости ми се въртят из главата, но няма да кажа нито какви са, нито в коя...

 

  

През есента се наблюдава оживление в селския туризъм - софиянци масово пътуват към родните си места за яйчица, за лютеничка, за някоя кокошчица...

   

 

Българинът прилича на генномодифицирана мравка, приспособена да носи все по-голям товар...

 

  

Едно време е било лесно - само казваш, че жена ти и тъщата са вещици и...

 

   

Много често хората, които се бият в гърдите, че четат между редовете, не четат самите редове. Затова, вместо да опростяват нещата, ги опроПАстяват...

 

   

Не знам за скакалците, но тръгнат ли китайците...

   

 

И кога най-после ще им светне на всички, че живеем в пълен мрак?

 

   

Първата фабрика за точилки се е появила на бял свят, когато Пинокио решил да стане политик...

  

Кирето, 14 - 27.08.2013 г., Бургас

 

 

 

 


© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Жанет,
    складираме надлежно "материала" да не подгизне, надявам се "къщичката" да стане чудна!Казват,че дървото дава уют и топлина, а без дъски закъде съм
    Поздравче!

    Дон Макбъч,
    братле, какво да ти кажа - лудостта е неизчерпаем източник на енергия. Бил съм много сонди там и точа ли точа
    Поздрави! И наздраве!

    Викторе,
    хубаво е, ако успявам да развеселя поне един Човек. Това ми стига, брат. Жив и здрав да си!

    Кали /Дани/,
    Приятелко, това са прозрения проверени в Живота. Основани са на съвсем простичък житейски опит, но истините, изречени на шега, сякаш по-лесно "попиват" в съзнанието на хората, към които са отправени.
    Поздравче!

    Дани /данинад/,
    слънце, наздраве на компанията! Без едното няма и другото!
    Поздравче!

    Анита,
    клипчето е много сладурско
    Виждаш ли - когато човек обича, рано,или късно попада в дупката. Така е и с брака и в голфа.
    Поздрави!

    Танче / сани ти/,
    дори в смешното, трябва да има поне един тъжен елемент .Както се казва - подправка към ястието, иначе ще е безсолно някак си.
    Поздрави!
  • Остроумно-печално-забавни! Поздрав!
  • "И не забравяйте: най-бързият интернет, това е Мисълта, а най-добрият доставчик - бързият и чист Ум..."

    Това ми хареса!

    "Неизпълними неща няма. Всичко е въпрос на инат или на оборване на такъв..."

    Сетх се за нещо, прочитайки това...

    http://www.youtube.com/watch?v=BMZ0t7qF6jw

  • Наздраве и на екс за екс-а...
  • Благодаря за доброто настроение!
  • Кире, просто не знам какво да ти напиша, скъпи братко! Огромен, огромен твой фен съм. Не само разковаваш дъски, ами къртиш мивки направо! Неподражаем!
  • Когато черна котка тръгне да ти минава пътя значи, че... тя просто отива някъде
    А тук вече ме заитригува - "Много глупости ми се въртят из главата, но няма да кажа нито какви са, нито в коя..." обаче, понеже, нали и аз така - "Всичко е въпрос на инат или на оборване на такъв..." нищичко няма да те питам :P
    Продължавай да складираш дъските, ще стане хубава дървената къщичка, чакам си я

  • Танче, трябва да има настроение, без малко шегичка и без истини, изречени с усмивка, Животът е скучен.
    Поздравче!

    Сър Димитри,
    братле,радвам се,че наминаваш!
    Понякога "дъските" имат "философски" привкус, както се казва - малко за разнообразие. Покрай смеха, гледам и да осмислям ставащото около нас и да го давам на хората наготово, синтезирано, доколкото мога.
    Поздрави!
  • Този път Кире, си по-мъдър... но, ПАК си оригинален и много точен!
    Как го измисли това: "Едно време е било лесно - само казваш, че жена ти и тъщата са вещици и..."!?!?! Уникално е! Харесах!
  • Накефих им се отново! Кире!
Предложения
: ??:??