27.09.2013 г., 16:13 ч.

Разковани дъски - 38 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
902 0 4
4 мин за четене

Беше горд, че има добре платена съвест...

 

 

Творческият връх в кариерата на каръка идва не когато стъпи на краката си, а между тях...

 

 

Веднага след първия полет на братя Райт, хората масово са започнали да експериментират с тъщите си...

 

 

Някои жени тълкуват примиренческата фраза "Добре де, ако искаш на главата ми се качи!" като сексуален намек...

 

 

Не е справедливо някак си! Има всякакви дни и вечери на отворените врати, но няма нито един, или такава - на отворените жени...

 

 

Не знам защо, но винаги свързвам осми март с филма "Денят на чакала", а девети - с "Денят на независимостта"...

 

 

Трябва да върнат задължителното военно обучение. Особено в семействата, където мъжът е с една глава по-нисък и далеч по-слаб физически...

 

 

Открай време българинът е в плен на глобалното замотване...

 

 

Разбрах защо са изчезнали динозаврите - админите са ги изтрили...

 

 

Там, където не става с добро, на помощ идва жената...

 

 

За да видиш истинското лице на българския политик, той трябва да се обърне с гръб към теб и да се наведе силно напред...

 

 

И при секса, и при пиенето от шише, за да вкараш, първо трябва да го надигнеш...

 

 

Най-вредно за кожата е честото излизане от нея...

 

 

Рекламите яростно се опитват да ме убедят да си купя нещо, което е далеч по-добро от онова, което до вчера са рекламирали като съвършено...

 

 

Много от хората, които присъстваха на сватбата на Кръстника, още на следващия ден се включиха в програма за защита на свидетелите...

 

 

Само си представи: еднопосочен бАлет...

 

 

РОДЕН КИЧ

Роден кич, о, мамин сладък,

що стърчиш навред край мен;

кой полиран мозък, гладък,

ти е дал живот дори за ден?

 

Виеш дразнещо в чалгия,

друсаш се сред силикон;

за всяка пайнерска мастия

бог си и си пръв закон!

 

И над фейсбука унесен,

в  роден кич бода очи...

Чалго-манекенска плесен

по стената се лепи... 

                                 Кирето -/Об/ран Босилек

 

 

Едва ли ще те арестуват, ако си свързан с чужди служби. По чистота.

 

 

Обикновено човек има най-горчив опит с нещата и жените, които е смятал за сладки...

 

 

Нов прочит: Министерство на здравеоРЯзването...

 

 

В много случаи, когато попитам някого какво да направя, за да реша даден проблем, получавам отговор: "Абе, я иди се гръмни!". Питам се, тези, дето ми препоръчват това, дали са го пробвали?

 

 

Истинската победа е постигнатата с благородни средства - например с благородни метали...

 

 

Криза е. Хората осъвместяват много длъжности. Например: Съдия изпълнител. На мокри поръчки...

 

 

Беше горд, че има добре платена съвест...

 

 

В ерата на информационните технологии: Кокошките започнаха да снасят. Информация...

 

 

Представяш ли си, ако гробарите си спретнат едно риалити R.I.P. Brother?

 

 

Един археолог изровил мумията на златната рибка...

 

 

Виагра, Надежда и Любов...

 

 

За да не ставате жертва на големи и болни амбиции, лекувайте ги навреме, докато са още малки.

 

 

Не умея да завиждам благородно. Благородството ми се състои в това благородно да прецаквам онези, които ми завиждат.

 

 

Обява: Изглаждам недоразумения заедно с онези, които ги създават.
Подпис: водач на валяк.

 

 

Все още трансферният прозорец е отворен. Гилдията на фолк певиците се оглежда за привличането на нови футболисти...

 

 

Добре, че Щастието не расте по дърветата. Иначе някой идиот щеше да го сбърка със забранения плод и от брулене нямаше да остане и една слива за смет...

 

 

За разлика от футбола, в лудницата не те гонят, а те приемат с отворени обятия не само с два, но и с повече жълти картони...

 

 

Предлагам Парламентът да бъде преоборудван в казино. Така за пръв път депутатите ще имат възможност да губят пари или да чуят онова, с което обикновените граждани отдавна са свикнали - "Банката взима всичко!"...

 

 

Ако в някоя болница влезеш дегизиран като нормален човек, ще изплашиш персонала до смърт...

 

 

Един ум си имам, но е крайно недостатъчен за всичките ми вътрешни гласове.

 

 

Хора, проветрявайте си главите от време на време, че от тази политика не се диша!

 

 

Депутатска математика, основни операции:
събиране - за мен, умножение - за мен, деление - за мен, изваждане - от теб...

 

Кирето, 09.09 – 27.09.2013г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сърдечен поздрав, Лина!
    Понякога единствено смехът , е липсващата съставка за постигането на баланса. Дори и това да е смях през сълзи.

    Жанет,
    не е важно колко гласове чуваш, а какво Ти казват!
    Поздравче!

    Сър Димитри,
    какво да Ти кажа, братко, дори съвременната химическа промишленост подпомага разклатения престиж на българина)
    Поздрави сърдечни!
  • "Виагра, Надежда и Любов..." - като заглавие на роман... е направо за Холивуд.
    Прочетох и пак ти казвам... Неповторим си!!! Харесах!
  • Палавко си настроен сякаш този път За гласовете не се шашкай, повечето ( тук ) сме така
    Поздрави!
  • Обичам да колекционирам усмивките на твоите "дъски"... знам, че с тяхна помощ ще успея да опазя равновесието на "колелото на живота" си. Сърдечен поздрав, Кире
Предложения
: ??:??