18.12.2014 г., 18:16 ч.

Разковани дъски - 60 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1387 0 10
4 мин за четене

 

 

Истинският приятел винаги ще протегне ръце към теб в нужда. Даже две. За да те стисне за гърлото. 

 

 

Много хубава песен. Обаче лебедова...

 

 

Един от начините да се освободиш от напрежението е, да пуснеш кабела. 

 

 

Ако наистина не ти пука къде отиваш, във всеки един момент можеш да спреш и да заявиш, че вече си пристигнал.

 

 

Всяка приказка започва с "Имало едно време", което ме кара да им завиждам с какво изобилие от свободно такова са разполагали... 

 

 

Откъде се вземат толкова много хора, които непрекъснато говорят глупости. Питам, понеже в тази навалица, ми е трудно да намеря себе си.

 

 

След всяка употреба на алкохол се чувствам като преродено божество - носят ме на ръце.

 

 

Всичко е Любов. А така ми се искаше нещо по-различно... 

 

 

Силата на волята Ти помага да извършваш неща, които си смятал за невъзможни. Слава на силата на мисълта, която пречи да повториш тези безумия. 

 

 

Добре, че са социалните мрежи понеже без тях Никулден щеше да е твърде беден откъм улов на риба. 

 

 

Накрая ще се изруся. Така и така пиша глупости, поне да имам оправдание. 

 

 

Някои гъби имат наистина неповторим вкус. Хапваш и не повтаряш.

 

 

Понеже непрекъснато ми потъват гемиите, искам да стана подводничар, за да отмъстя на онези, които вършат това безобразие като потопявам техните...

 

 

За разлика от Форинър, НЕ "Искам да знам какво е Любовта", а какво ще ми причини следващият път...

 

 

Здравето е най-болното място на човека. Особено психичното.Това е едновременно и факт и парадокс...

 

 

Понякога си мисля, че Творецът може би е банкер - непрекъснато ни се натяква как сме щели да си плащаме за всичко... 

 

 

Ако трябва да измисля само една дума, с която да опиша пространствено-времевия континуум, в който ни е съдено да живеем, бих написал ДЕБИЛИУМ...

 

 

Простичко житейско правило, което спазвам в обществото:
Никога не се разкол/ебавай/!

 

 

Представи си Смъртта да се обади на Свети Петър и да му каже: 
- Пусни си скайпа, да Ти пратя един човешки архив.

 

 

Лошото на снайпериста е, че споделя гледната си точка само през оптиката. 

 

 

Ако държиш на себе си, дръж здраво и не се изпускай. 

 

 

Независимо с колко ще се вдигне цената на електроенергията и за в бъдеще много хора ще продължи да ги пере тока. 

 

 

Животът е натрапчив спомен, от който само Смъртта може да те отърве.

 

 

Опитвам се да бъда добър, справедлив и честен, но често пъти цивилизованото общество побеждава.

 

 

Един от най-любимите спортове на българина е, редуването на стискането на палци със хващането за тях…

 

 

В съзнателния си живот, човек прилича на крепост, обсадена от безчетна армия проблеми.

 

 

Бъди нестандартен - направи си селфи със снайпер.

 

 

На следващият Световен конкурс за красота предлагам да изпратим необръсната бяла жена... 

 

 

Откакто спрях да слагам чай в грог-а, се чувствам превъзходно.

 

 

Ако приемем, че мозъкът е столица на тялото, задникът - дълбока провинция, то на доста хора ръцете им все ги тегли към село.

 

 

Искам да внеса една поправка в Закона на джунглата в България:
Не се дръжте като зверове !

 

 

Нова версия на приказката:
Този път животните като видяха дядовата ръкавичка хукнаха да бягат - тази била боксова. 

 

 

Съвсем скоро българският език ще се обогати с още две мръсни думи - Черно море. 

 

 

Самочувствието - това е, когато имаш /от/лично отношение към себе си.

 

 

Снощи най-сетне реших да изпия лекарствата, които ми даде психиатъра. На сутринта вътрешните ми гласове се събудиха с опасност за живота. 

 

 

Вечер на ужасите:
Омръзнаха ми всички песни. Слуша ми се нещо по-така. Например писъци! 

 

 

Докато се мотаете из виртуала, внимавайте да не си изгубите листчето с паролата за влизане в реалността. 

 

 

Ако пиеш чай с ром, това брои ли се за опит за интеграция? 

 

 

С онова, което позволяваме да вършат с нас, излиза, че сме едновременно от двете страни на барикадата. 

 

 

Бъдете сигурни, че освен сърдечните хирурзи има и безсърдечни. 

 

 

Ако цял живот играеш по правилата, накрая ставаш част от тях...

 

 

Бивши глупаци няма.

 

Кирето, 01.11 - 17.12.2014 г., Бургас

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Светле,
    за разлика от гъбите, хуморът позволява многократна употреба, даже ти се услажда. Стига да не прекаляваме с подправките.
    Поздрави!

    Анита,
    понякога се чувствам като елементарна частица, но някои блондинки ми връщат вярата в това, че физиката все пак е справедлива и точна наука.
    Поздравче и на Теб!
  • След всяка употреба на алкохол се чувствам като преродено божество - носят ме на ръце.
    !!!
    Накрая ще се изруся. Така и така пиша глупости, поне да имам оправдание.

    Някои гъби имат наистина неповторим вкус. Хапваш и не повтаряш.
    Уникален си, а не съм дочела. Какво ли следва
  • "Докато се мотаете из виртуала, внимавайте да не си изгубите листчето с паролата за влизане в реалността. "

    Без малко да се засегна на блондинка, но аз си знам, че в друг живот съм била брюнетка. Така, че ще ти разкажа един виц по темата.

    Две блондинки в едно кафене си говорели за електронни частици, докато един мъж не приближил до тях. Тогава едната прошепнала на другата:
    - Слушай, дай да не си разваляме имиджа, да сменим темата и да говорим за мъже.
  • Сър Димитри,
    вярно е за блондинките, че са като Слънцето, но друго си е на сянка, брат.
    Поздрави и весели празници!

    Вики,
    само една усмивка ни остана, нека не я броят за озъбване.
    Салют!

    Дани,
    ще бъда много щастлив, ако стана късметоносител на нечия баница.
    Бъдете здрави всички вкъщи и вдигам тост за компанията!

    Братко Макбъч,
    неизбежно е. Сблъсъкът с реалността е болезнен, но Творецът ни е дал хумора, за да можем да се надсмиваме над себе си, над болките и проблемите си и да приемаме Съдбата си с усмивка!
    Наздраве от мен!

    Пожелавам на всички знайни и незнайни Приятели и Читатели с главна буква, да сте здрави, обичани и много щастливи! Нека Светлина и Обич, греят по пътя ви! Весели празници и много сбъднати желания!
  • Мъдри и истински! Поздравления!
  • "Бивши глупаци няма".
    ----------------------
    Вярно. Независимо дали е вродена или придобита, глупостта е нелечимо заболяване. Лошо, че при човешкия вид се отличава с особената си масовост.
    Весели празници, Кире! С пожелания да се срещаш с възможно най-малко глупаци
  • Като новогодишни късметчета ще им ги боцна на баницата твоите бисерчета. Не се очаква аз да ги измислям, все пак съм блондинка
    Весели празници Кире!
  • "Накрая ще се изруся. Така и така пиша глупости, поне да имам оправдание".

    Кире, блондинките са като Слънцето - без него и без тях не може!!!
Предложения
: ??:??