15.09.2016 г., 18:11 ч.

Разковани дъски 70 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1442 2 7
15 мин за четене

В празната глава измамните вътрешни гласове са като хор от демони, пуснати на воля в катедрала.

 

 

С подходящ допинг мога да спечеля състезанията по стрелба с лък. С лък за цигулка...

 

 

Колкото по-големи са очакванията, толкова по-жестоки са разочарованията.

 

 

Първото, което забелязах у нея бяха очите ù - красиви и стегнати. :)

 

 

Съюзът на гробарите организира първото издание на морталити формата R.I.P. Brother.

 

 

Студентско оВЧежитие...

 

 

Има хора, на които е добре да им влизаш в положението примерно с десен прав...

 

 

Новост в производството на козметика - от пиле мляко. Тоалетно.

 

 

Най-голям риск за населението да заболее от менингит, са часовете след полунощ. Тогава главите на голям процент от хората са дълбоко наврени в хладилниците, понеже и жени и мъже изнемогват от диети...

 

 

Не давай на жените всичко, понеже още в мига щом го получат, започват да питат за още.

 

 

Следователите са като влюбените - винаги очакват признания и обяснения.

 

 

Човек може да се излага по всяко време. Въпросът е, кога ще осъзнае, че не си струва...

 

 

Още днес ще дам положителна шопинг проба.

 

 

На следващата Олимпиада медалите ще си ги носим оттук.

 

 

2025 година, България, младоженци. Имамът се обръща към жениха:
- Можете да целунете буРката...

 

 

- Пациентът дойде ли в съзнание?
- Не, още е във фейса...
Кирето - реаниматор по неволя.

 

 

Предлагам остарелият междусъседски израз "Каня те на кафе с райбер", да се замени с "Каня те на кафе с вайбър".

 

 

Не отива на добре този свят щом в един торент можеш да намериш повече и по-интересни неща, отколкото в една извънбрачна връзка...

 

 

Пиян като мотика, или като кирка - все тая. Важното е, че човекът има афинитет към земеделските сечива. :)

 

 

На врачански вероятно ще се наричат "покемуняци".

 

 

Светът е голям и покемони дебнат отвсякъде.

 

 

Боже, ела си прибери покемоните!

 

 

Знаете ли какво е кошмар - когато на снайперист навсякъде започнат да му се привиждат покемони.

 

 

На вниманието на пиещите философи:
По-добре чашата да е наполовина празна отколкото главата.

 

 

Кой е железен и кой не, ще си проличи днес при магнитните бури.

 

 

Всеки нормален българин трябва да обяви извънредно положение в главата си. Иначе не ни чака нищо добро...

 

 

Независимо колко "коня" има под капака на двигателя, няма по-страшно нещо от магарето, което управлява автомобила /или мотоциклета/.

 

 

Някои хора имат постоянна нужда от многооМразие в живота си.

 

 

Няма как на тъп човек да му заостриш вниманието.

 

 

Чувствам се международно неразлоложен.

 

 

Цял ден се опитвам да си съДера мислите.

 

 

Открих нов биологичен вид - свеЖАР птица.

 

Много се надявам и над нашата лудница да изгрее слънце.

 

 

Някои хора обичат да строят въздушни кули, други въздушни нули и то по две - една до друга.

 

 

Налегна ме умора. А така ми се искаше това да го стори жена.

 

 

За радост на всички днешният ми статус е "неотвързан".

 

 

Абе, гражданье, не Ви ли е жал поне малко, когато убивате свободното си време?

 

 

Go ahead, Народе възИЗродени!

 

 

Досадна грешка и в манипулацията и в изявлението от пресцентъра:
"На пациента успешно беше присаден Постен мозък".

 

 

Човек прегаря най-силно, когато види сътворения от него кулинарен шедьовър в същото състояние.

 

 

"Пепел ти на езика... в масло!" - Готварско проклятие

 

 

Всеки избор е донякъде предсказуем до мига, в който нещата се объркат.

 

 

В България се наблюдава зараждането на особена категория хора - неблагодИрници.

 

 

Главоболието идва, когато удариш на камък. И си отива, когато той ти падне от... сърцето.

 

 

Кратка теория на парцала:
Не е важно колко, а какво ще забършеш.

 

 

Дигитализиране на размишленията:
скоро ще въведат философтуер...

 

 

С течение на времето, все повече се превръщам в защитен свидетел по делото на живота си...

 

 

Чувствам се богат човек - Творецът ми е дал толкова много...недостатъци.

 

 

Новото семейно предаване "Седем дни спор".

 

 

С толкова отрицателно заредени хора няма как да се надяваме на развитие на страната в положителна насока.

 

 

Творецът обича да се шегува с нас. Лошото е, че никога не знаеш кога е сериозен.

 

 

Знам поне седем милиона прости причини, за да сме толкова зле.

 

 

Проблемните дни на българина са понеделник и петък.
В понеделник не му се бачка, а в петък не му се работи.

 

 

Възмездието е нещо като куриерска пратка с наБожен платеж...

 

 

По-страшно е, Кихоте, да воюваш с вятърничави мелничари!

 

 

Горите не са това, което бяха - вече иззад храста не изскача заек, а задник.

 

 

Мутация: Човек с разширени Гени...

 

 

Причината за масовия бой сред горските обитатели е, че те са сбъркали боксовата ръкавичка с Дядовата.

 

 

Засега единствените спящи клетки в България са...мозъчните.

 

 

Още от сутринта всички сайтове ме дразнят, че използват бисквитки, а нито един не ми предлага поне една към кафето.

 

 

Всеки път вдигах летвата все по-високо и по-високо докато накрая си направих... стълба към небето.

 

 

Често пъти търсенето на Щастието се оказва най-голямата авантюра в живота на човека.

 

 

Български учени са установили, че всъщност британските учени са се установили доста добре.

 

 

По пътеката премина Червената шаРчица и това докара до ужас всички горски обитатели.

 

 

Винаги е по-добре да бъдеш анонимен отколкото безличен...

 

 

Само да уточня, че ми липсват първите седем милиона, а не първите седем години.

 

 

Има и по-лошо от това, да ти потънат гемиите - да потънат във вражески води.

 

 

Имам предчувствие относно някои немски празнични прояви:
Октобер с фес....

 

 

Алтернативно спортно предаване за дами, за да не скучаят по време на мачовете от Европейското - "МОЛ след МОЛ".

 

 

Между членовете на семейство програмисти е възникнал битов скандал, който е прераснал в 64-битов.

 

 

Театър "Иззад канала" ще представи пиесата "Криворазкопаната канализация".

 

 

Бюлетинът за нивото на река Дунав в сантиметри, ще бъде заменен със сведения за нивото на депутатския интелект в милиметри.

 

 

Бюлетинът за нивото на река Дунав в сантиметри, ще бъде заменен със сведения за нивото на депутатския интелект в милиметри.

 

 

Понякога е по-добре да си в любовен триъгълник, а друг път в Бермудски...

 

 

Има киселяци, при които добрата дума не върши работа. Тогава викам на помощ вежливия лосТ.

 

 

ЗАБЪРКАНИ ПРОФЕСИИ

Бияч на прозорци

Разносвач на Цици

КОМИТОчистач

ЗаЛъчен инспектор

ДървоБелец

ЕлектрозаГарчик

СтомаХолог

 

 

От догодина, в езиковите гимназии ще започне да се изучава езикът на омразата.

 

 

Както при касетофона преди години, така и при човека, спиртът служи за почистване на главата.

 

 

Беше цапната в устата. Много пъти...

 

 

А в горния десен ъгъл на стаята един паяк плете протестна мрежа...

 

 

Ако непрекъснато си запушваш ушите за Истината, накрая тя ще ти излезе през носа.

 

 

Докато мажела филийка с масло на малкия Роналдо, майка му непрекъснато повтаряла:
- И не забравяй - вратарката е в левия ъгъл...

 

 

Позата, която ù носи най-голямо удоволствие - с гръб към мъжа и с лице към банкомата.

 

 

Всяка крачка в минно поле е едновременно и страшна и величава. Може да те издигне до върховете на славата или над тези - на дърветата.

 

 

Спрете ли да правите Любов, войната е неизбежна...

 

P.S. Не съм публикувал отдавна поради множество служебни, или лични ангажименти, затова сега компенсирам с "разширено" издание на сентенциите ми от тази поредица, писани през месеците май-септември. Много от тези неща съм качвал и на профила си във фейсбук, което в никакъв случай не променя авторството. Желая Ви приятно четене!

 

Кирето, май-септември 2016 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Здравей приятелю... тамън щях да те питам и видях: P.S. Какъв ти е профилът във фейса?
    Иначе... разсмя всички в офиса отново... брилянтен си!
  • Поздрави, Кире! Не се познаваме лично, но за мен ще е чест да имам твоята книжка! Винаги съм харесвал мислещите хора.
  • Спирам ли се при теб, винаги се усмихвам, защото умееш да говориш с усмивка.
  • Пздрави, братко Безжичен! Радвам се, че не си ме забравил. В момента наистина подготвям една сборна книжка с дъсчиците и скоро ще види бял свят. Естествено ще имаш с автограф.

    Йоана,
    ти си ценител на тънкия хумор и се радвам, че ме разбираш от половин дума. Надявам се, усмивката да пристъства винаги!
    Поздравче!

    Ивонка,
    както винаги казвам: " Ще има още порции хумор".
    Сърдечно!
  • Супер!
  • Удоволствие са мислите ти
    „Не давай на жените всичко, понеже още в мига щом го получат, започват да питат за още.“ Май всеки винаги иска нещо, някъде или някога. Това ни прави хора все пак. Мъдрост си намирам тук...
    Бис!
  • Браво отново! Великолепно пак! С огромно удоволствие прочетох. И влязох само, за да коментирам твоите бижута. Чаках ги.
Предложения
: ??:??