7.01.2018 г., 21:07 ч.

Разлистване 

  Проза » Разкази, Еротична
1882 4 3

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

9 мин за четене

  Тя вдишва развълнувано, когато целувките му достигат пазвата и разкриват намеренията си дa продължат нагоре по дясната (нейната дясна,тя е отдолу) гърда. Притеснените, свенливи кристалнозелени очи се стрелват надолу и срещат страстта в неговите кафяви очи. Разбирайки притеснението, той я притиска малко по-близо до себе си и започва да гали долната част на косата ѝ с една ръка. Все още недоверчива, тя се отпуска и му позволява да действа. Устните му са нежни, трудолюбиви и старателни в бавното си, сладостно и сигурно издигане по любовното хълмче. Дясната му ръка се приплъзва иззад гърба ѝ и гальовно плъзва два пръста по основата на незаетата ѝ гърда. Но това не е достатъчно и той влага цялата си ръка в труда си, разтривайки долната част на гърдата ѝ с цяла ръка, докато върховете на пръстите му леко галят страничната част.

  Тя леко се сепва, когато близначката, която получава целувки, усеща леко влажния му, топъл език върху себе си. Само най-подвижната и приемлива предна част докосва любовната близначка, но и това е достатъчно да накара кожата ѝ приятно да изтръпне. Тялото ѝ, предварително подгряно от езика му, сега получава нова вълна топлина, докато овлажнелите му целувки и леки близвания тръгват от основата на балончето нагоре към зърното. Междувременно, дясната му ръка също не хаби време и премества разтривките си нагоре по нейната лява гърда. Бузите ѝ са сладко изчервени, а тя предчувства какво следва.

  И наистина, не минава много време и тя усеща топъл, галещ дъх върху порозовялото връхче на нежното си момиче. Секунда по-късно дясното ѝ зърно попада на топло в устата му, а другото розово приятелче е между пръстите на ръката му. Но това, което наистина я вкарва в играта, е завърналият се език върху дясното ѝ връхче- той облизва зърното, обгръща го, следва очертанията на малкото розово кръгче около него, бързо и многократнo, гальовно го гъделичка с език. През това време той гали другото ѝ зърно с пръсти, разтрива го с палец и показалец, стиска го леко между двата пръста, леко го бръсва с късо подрязани нокти. Езикът му е много игрив и настоятелен, а пръстите му са двойно удоволствие за нея. От устните й се отронват мъркания, стонове, въздишки. Гръдният ѝ кош се надига и спуска учестено, а нова доставка червен цвят се стрелва към лицето ѝ, когато тя осъзнава нещо- лявата му ръка не бездейства.

  Незнайно точно откога,тя е започнала да шари по тялото ѝ - ту се спуска по извивката от гръдната й област към корема, ту следва изящните очертания на страничната част от тялото ѝ а понякога сладостно бавно се спуска от вътрешната страна на бедрото й, което предизвиква леки пеперудки в стомаха й. След известно време ритмично близане, галене и мъркане, двете тела се отделят. Очите й блестят развълнувано,зърната й са розови и потъмнели, гърдите и се надигат и спускат учестено. Върху устните й играе нервна, искряща усмивка. Ръцете му сега са се отдръпнали от гърдите й и са разположени отстрани на тялото й, между ребрата и подмишниците.

  С плътна, топла усмивка и зряла, сгряваща страст в очите, които той среща с нейните, той спуска дланите си по нейните извивки, което кара кожата й да настръхне и тялото да потръпне неволно. Усмивката и трепва, когато той достига талията на елегантния й, лек спортен анцуг и започва бавно да го сваля. Той плавно приближава главата си към лицето й и накрая я целува в устата с език, който гали и се боричка нежно с нейния. Двамата затварят очи, тя се съсредоточава върху изпълнените си с вълнение гърди, леко пресъхналата си уста и неговите ръце, които сладостно бавно се спускат по бедрата й заедно с анцуга, после минават коленете й и продължават надолу по прасците... той се отделя от нея бавно, за да свали спортната дрешка от краката й.

  Тя лежи само по фини бели бикини пред него и лицето й изведнъж става притеснено- тя е девствена, все пак. Забелязвайки тревогата и срама, изпълнили искрящите й зелени очи, той се навежда напред и преди тя да е успяла да реагира, я целува дълго и успокоително по челото. След това той изравнява очите си с нейните. Неговите са като цял един свят топлокафяво, който нежно обгръща притеснените зелени звездици и заглушава тревогите им. В очите му ясно се чете съобщението: "Знам какво си мислиш и ще се постарая да не боли много. Обичам те,мило коте мое". След това ръцете му, досега заети с бузите  на  лицето ѝ, се плъзват утешително по лицето и гушата, а после гърдите и стомаха ѝ, сладостно закачвайки щръкналите ѝ зърна по пътя си. Малко над венериния ѝ хълм те се разделят и внимателно хващат по един край на белите ѝ бикини, след което нежно ги спускат надолу.

  Тя изведнъж осъзнава нещо и рязко се изчервява още повече, свеждайки очи - между краката й е влажно, явно вълнението й не се е сдържало вътре в нея. Прогизналата интимна дрешка се спуска по елегантните й, дълги крака и се изхлузва от глезените. Целувките му отново започват, този път са чевръсти и бързо се спускат по чувствителния й стомах и стават по- малко настоятелни и по- внимателни при венериния й хълм. Тя е сериозно развълнувана и нервна, цялото й тяло е приятно затоплено. Изведнъж тя получава малка изненада, от която рязко си поема дъх- познатото влажно усещане сега е при разгорещеното й, влажно влагалище- той прави орален секс с нея! Първата й мисъл е да го отблъсне- все пак, това е най-интимната й точка, а той работи с езика си там.

  Но пробождане от въпросния между устничките й й показва нещата в друга светлина - той се опитва допълнително да я овлажни, за да е по-безболезнено проникването, а и езиците наистина можеха неща, на който мъжествата не бяха способни. Тя се отпусна и затвори очите си, предавайки се на усещанията, които той й предоставяше. Езикът му се плъзгаше страстно по устничките й и достигаше клитора й, след което се спускаше гальовно отново до дълбините на интимните ѝ части и влизаше вътре. Той не можеше да отнеме девствеността й само с език, но все пак уцелваше важни места от вътрешността й. Той наистина правеше всичко физически възможно- ближеше отгоре и отдолу, вкарваше и изкарваше тялото на езика си, за да погъделичка стеничките й, втвърдявше езика, проникваше малко по- дълбоко и го отпускаше, а след това ближеше...

  През това време, тя беше отпуснала самосъзнанието си напълно и тялото й действаше само. Дясната й ръка дойде над клитора й и започна да го обгрижва, гали и леко да го натиска- тя се докосваше. През това време нежният й, галантен глас произвеждаше нежни стонове, задоволени въздишки и нежно, гальовно гърлено мъркане. Той отдели устните си от входа й и шумно се подсмихна, като я погледна- лицето й бе отпуснато в интимно удоволствие, а ръката й усърдно работеше върху клитора и влагалището й. Когато чува звука му, тя се стресва и срамежливо отдръпва непослушната си ръка с наведени очи. Той протегна ръка към брадичката й и леко я побутна нагоре, още веднъж свързвайки очите си с нейните. Когато това стана, срамът и несигурността изчезнаха от съзнанието й - това щеше да се случи, и на нея й харесваше. Тя бе щастлива с него и той с нея, а той явно можеше да я задоволи. Сега, тя просто лежеше с разтворени крака срещу него.

  Той чевръсто премахна дрехите си и тя ахна - пред нея имаше около 20 сантиметра чисто мъжество, едро и готово да усети дълбините й. Но изненадата бе приятна - той явно беше способен... Той видя как заголва главичката на инструмента си и отпусна глава назад, затваряйки очи. Мигът, който и двамата желаеха тайно или явно, най-сетне бе настъпил... И не след дълго тя го усети. Листенцата на розата й се разтвориха леко и тя усети как той прониква в нея - тунелчето й едва щеше да насмогне на размера. Още щом си го помисли, в слабините й избухна болка- ето, тя за пръв път правеше секс.

  Членът навлизаше все по-дълбоко и по- дълбоко, а тя мимоходом се запита дали не може да достигне корема й. След един дълъг момент той бе вкарал цялото си достойнство в нея, а тя наистина се притесняваше за корема си. Той го извади и отново го вкара. Вън- вътре, вън - вътре. Те скоро намериха дълбочината, която задоволяваше него и не нараняваше нея. Той я извъртя настрани и преметна единия й крак през рамото си. Сега той бе свободен да работи, докато обхожда тялото ѝ с ръка. Следващите няколко минути тя се отдаваше на усещанията - перверзната топлина на ръцете му, вълнението в гърдите и влагалището си. Изведнъж тя осъзна нещо- в нея се бе надигало удоволствие, по- различно и сюблимно от другите усещания. Сякаш тя бе вулкан, който със сигурна скорост се канеше да изригне. Той усещаше същото в члена си, но знаеше какво бе това - той щеше да свърши и долавяше по затоплянето на хралупката ѝ, че и тя се приближаваше към ръба.

  Пъшкането и сладостните стенания на двамата влюбени ставаха все по-дълбоки, а тя усещаше как трепетът се приближава към интимната ѝ област. Тогава и тя разбра - тя щеше да свърши още при първия си път, а съдейки по неговата скорост, и той нямаше да се удържи още дълго. Скоро неговото темпо стана непоносимо, а нейната вътрешност стана като пещ. Още няколко секунди и двамата свършиха едновременно- нейните стенички рязко обгърнаха и почти заклещиха туптящият му член, давайки му върховно удоволствие, а той от своя страна чисто и просто изригна. Тя беше от специалния вид момичета, които винаги оставаха тесни и при оргазъм силно и сладостно се свиваха. Тялото й се разтресе, а сладко изтънелият ѝ глас се разтресе заедно с тялото ѝ, докато оргазмът разтрисаше и изцеждаше двамата. Накрая тя тупна задъхана по гръб на леглото, а гърдите ѝ изглеждаха по- сладостни и обемни от всякога.

  Той изтегли достойнството си и я погледна. На устните и по цялото му лице играеше нежност и грижовна обич, а в нейното лице и усмивка се четяха нежност и безкрайна, вярна и безрезервна любов- нейната запазена марка. Те чак сега забелязаха, че леглото беше разстлано и завивката беше сложена заедно с една голяма възглавница за двама. С отслабнали ръце и натежали за сън клепачи тя повдигна зaвивката и се мушна отдолу, а той я последва.  Двамата заспаха сладко гушнати един в друг след една протяжна, изпълнена с нежност целувка...

© Стефан Виденов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Прочетох със затаен дъх...
  • Благодаря много. Писах го отдавна, когато още не бях много умел в прозата. Пък другите ако искат да коментират, може би им харесва, но не искат да си го признаят :D
  • Умееш да си служиш с думите, Стефане!
    Поздравления....и...
    гледам, че доста са те чели, но не коментират...
    Срамежливци
Предложения
: ??:??