3.01.2019 г., 19:24 ч.

Размисли под българско небе 

  Проза
613 2 6
1 мин за четене

В който и край на света да се събудиш, в който, и край на света да заспиш... Винаги се връщаш там, откъдето си тръгнал. Изкачваш най - високите върхове, за да се откриеш и се хвърляш в най - дълбоките океани, за да се намериш... И ти си там - на дъното, изгубен. Чуваш гласа си, който упорито ти казва да изплуваш от дълбините на собствените си страхове, да се прегърнеш, да заобичаш сам себе си. Знаеш, че рано или късно трябва да направиш тази крачка (да загърбиш миналото, да отвориш сърцето си за настоящето, да се впуснеш смело в бъдещето).
"Съдбата обича смелите!" съм чувала да казват. е, ние със съдбата не се обичаме особено много, но какво пък?
Бъди смел! Вземи си 5 дни отпуска и отиди до Бургас или до някой от музеите в Копривщица; качи се на Мусала, и извикай на света, че го обичаш; виж себе си чрез отражението си в някое от езерата на Рила!!! Направи списък с филмите, които искаш да гледаш и си направи маратон; посети всички места, на които искаш да отидеш! Направи нещо за себе си!! Обичай се, независимо дали човекът, който обичаш изпитва същото към теб. Обичай себе си!!!
Бъди смел! Не се ограничавай, защото в крайна сметка животът е един и ако му позволим да ни погуби.. То това би била най - голямата грешка, която можем да направим, а именно да се откажем от себе си.
За това... В който и край на света да се будиш, и в който и край да заспиваш - отвори очите си, отпуши ушите си, и отвори душата и сърцето си за себе си! Няма значение дали си сам или с любовта на живота си; няма значение дали си наранен или си ти човекът разбил нечие сърце.. Много неща спират да имат значение след време. Важното е да повярваш в себе си и да бъдеш смел!
Затова... Бъди!!!

© Всички права запазени

Произведението е включено в:
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти, Яна! За мен е удоволствие да споделям душата си и изключително много се радвам, когато успявам да предам бурите си Благодаря ти!
  • Дрехата, с която намяташ мислите си, ми е любима... всеки път. Защото си ти и защото дълбочината на всичко онова, което чувстваш, е зашеметяваща. Действително твориш красота... и ти благодаря за това.
  • Честита, Lia :*
  • Благодаря, Алисън! И ти не губи своето "Бъди!" И честита Нова 2019- а година!
  • Никога не съм срещала това наречено от Вас популярно Бъди за моето Бъди съм писала тук в общи линии е призив да бъдем именно всичко, което искаме да бъдем, без да се лишаваме и ограничаваме, без да правим компромиси със себе си, и да се обичаме. Сами себе си да обичаме и да си бъдем самодостатъчни. Да бъдем смели в борбата за това, което искаме. Това е моето лично Бъди!
  • Винаги ми е било интересно, това добило популярност пожелание Бъди! Така и не го разбрах. Какво, по дяволите, трябва да бъда
Предложения
: ??:??