14.02.2024 г., 10:26 ч.  

Размисли за нас 

  Проза » Други
233 2 6
6 мин за четене

Чесснит българския празник Зарезан!

Е, ако някой търси повод за омагьосване на мозъчна едноклетъчна – да се прави на валентиновец…

Всекиму своето…

Но и свети Валентин го бива като повод. Нали не сме алкохолици, та да пием ей така…

хххх

Като всеки човек, остатък от цивилизацията, предпочитам сам да мисля, а не да слушам разни пропагандисти, криещи се зад поредната лъжа – били фактчекъри. Демек – следели за истината. Те и никой друг. Които са си нормални цензуриращи мисирки.

Стар метод – лепене на етикети. Както едни комунисти и децата им се обявиха за демократи /Примет, Юрая Хийп!/, други за либерали. И днес комунист с демократични възгледи няма, да не говорим за либерали с подобни идеи…

Обаче – харесвам стария Кант и неговото „Подлагай всичко на съмнение!“.

И остави другото, ами проверявам.

Или поне търся ДРУГО мнение. За сравнение и ориентация.

Ето интересен поглед на специалист – доцент Григор Сарийски коментира поредните мисирки.

https://www.youtube.com/watch?v=CeInVBrR6DE

хххх

Протестите на земеделците продължават. Мисирките се опитват да очернят хората от полето и да настроят българите срещу им.

Заглавие: „Европейските фермери искат справедлини компенсации, българските искат много пари“…

Ай че алчни!

И нито дума КАКВИ компенсации получават земеделците там и тук. А това е базата…

И се разбира, че тамошните пари за сектора са в пъти повече от подаянията тук…

Но – важното е да се плюе…

хххх

хххх

На екрана – младичка „еколЪжка“. Обясняваща, че перките в морето са полезни, вълните от тях здравословни, рибите са ощастливени…

Ми – за това й плащат, по-свястно е отколкото откровена проституция…

Разпалена от полуграмотността си, агресивна към всеки, спиращ развитието й в мадам…

Вервайте!

хххх

хххх

Два само въпроса около „правосъдието“.

Защо ли такъв интерес към някакъв Нотариус и нормалната му съдба, а тишина около Алексей Петров и изчистването му от дъската на политиката?

Защо веднага след гръмването на тоя Нотариус беше направено „разкритие“ за руски шпиони? И арести – пак веднага! – на работните им места, макар класически шпиони се арестуват при връзка с други агенти, в момент на дейност?

Защото беше нужен шум за прикритие?

Впрочем, след обявяването на 70 /седемдесет!/ руски шпиони – колко техни агенти у нас са разкрити?

Има ли въобще подобни?

Или – всичко е приключено, забравете за поредното тъпо политическо мероприятие…

 

хххх

Мислех да подмина тая седмица света около нас. Проста причина – стана много, много трудно да виждам. Исках да запазя малко зрителен ресурс за записване на последните истории.

Обаче…

Коментирах опитите за измама на полското МВнР и се зарадвах на коментарите. 10% от прочелите се обадиха! А преди няколко месеца бяха един, двама…

Нещата са ясни. Фактчекърите душат, дебнат, на нормалния човек му се живее, не му се влиза в разправии с Юрайчовците. Защото, както Дикенс е описал оригинала – те са подли, нагли, мазни, можещи само мръсотии да правят. И да служат на господаря си…

Обаче, времето минава, хората виждат що за твари са Юрайчовците, не издържат и смело се обаждат…

Е, напредваме…

Важното е да се мисли и решава…

Напук на Юрая и колежките му…

хххх

БНТ се заело с фактчекърство. Което означава – държавни органи.

Цензура?

Ами не е необходимо да има държавна структура. Чиновниците, мисирките, Юрайчовците сами знаят кой е шеф. И тичат с изплезен език към задника му…

хххх

Вече официално обявиха за първата жертва на Alaskapox. Новият тайнствен вирус, който ни обещават от година и половина е готов и вече действа. Смята се, че успешно ще замени ковида, който не изпълни поставената цел…

Две истории. Едната реалистичен анекдот.

Съвещание в Белия дом. Блинкен говори: „Всичко идва от забравянето. Забравяме каква е задачата на САЩ, какво трябва да правим за света…“

Мълчащият Бйдън вдига глава: „Не, всичко идва от липсата на отговорност. Ето – съвещаваме се вече час, а президентът още не е дошъл…“

И втората – чух  в интервюто на Карлсон с Путин, смятам, че е добре измислена пропаганда, обаче… Отлично звучаща!

Обкръжили руснаците украинска част. И ги приканват да се предадат. От там – вик: „Русские не сдаются!“…

Загинали до един…

Показателна история. Колкото и скептичен да съм – показателна…

хххх

До блока ни има трафопост. Преди месец и нещо до него се появи кола. Накриво паркирана. Набързо…

Само че си е там и днес, в същата нелепа позиция. Може би забравена? По-скоро откпадната и зарязана.

Обадих се на 112. Операторът ме пита кой съм. Казвам му, че номерът ми е изписан пред него и не е толкова важно кой съм а какво има да съобщя.

Груб мъжки глас настоява. А аз не съм свикнал да се примирявам с невъзпитани грубияни.

Питам го – ами ако се обаждам за убиван човек, пак ли ще пита кой е? Твърди – да…

Е, затова държавата пропада. Чиновници в полицията, чиновници в здравеопазването, чиновници в просветата…

Чиновник работа не върши, той умее само да надува отчетни балони…

Казах му името си, тряснах телефона.

Познайте дали ще ги потърся – дори пред очите ми… Да става нещо…

Дано някой истински служител чуе разговора…

П.П. Честито!

Вчера с два самолета, при неуспешен опит за скриване на ставащото, в София са докарани първите паразити от споразумението, за което сапунджията твърди, че го няма...

Българите намаляваме... Ама карат заместители за освобождаващата се територия...

Юрая, радвай им се!

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря!
  • "Чиновник работа не върши, той умее само да надува отчетни балони…"
    Но пък често задникът му е представен за представително лице
  • Наздраве!
    Благодаря!
  • Добрият пияч винаги ще си намери повод. Останалите са си най-обикновени пияндета. Наздраве! 🍷
  • Ех, в болно време живеем...
    Поздравявам те.
  • Но си прав , Важното е да има празници, за да пием спокойно за тях, а не да ни обвиняват в квартални пияници. И добре, че дойде демокрация, иначе така щяхме да си умрем невежи, че имало Хелоуин, ден на загубените, пардон на Влюбените.
    Но е особенно важно на мисирките да се подаде нещо незначително и да се разкрякат като на Женския пазар...Карай да е весело и да има празници.
Предложения
: ??:??