25.06.2022 г., 9:12 ч.

Резултат 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
497 0 6

 Раб е самообезнезависимостил се роб.

 

 

© Венко Василкин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Роб е човек биологично, но незачитан за човек юридически.
    Раб има значения библейско, но и светско (самообезволяващ се).
  • Венко, раб бих използвал, като съчетание Божий раб ( човек преклонил се пред Величието на Бога), а роб си е роб (дори не е човек).
  • Между реч и слово (говорна и писмена форми на използване на втората сигнална система) разлика е колкото между небе и земя. Всеки българин има право да прави думи, ако са смислени, нужни, изразителни и липсващи. Тази не е най-дългата съществуваща. Казвам българско обезнезависимостяване в Отомания, защото иго е неточна, робство няма в неробовладелчески строй, присъствие скрива натрапеността, владичество и господство няма при налични макар ограничени права и свободи, турци има от Ататюрк насетне (България е на 5 столетия, понеже не е съществувала НЕЗАВИСИМА, когато била поглъщана, окупирана, васална, с неканеник на престола, с част от народа насила преселван, с отнета част от територията ѝ).
  • "самообезнезависимостил", откъде я извади тая дълга дума ти се чудя.
  • Ала някои (все повече и бясно ускорително) незаслужаващи я я губят укорително с ищах и експресност както днешните млади на възраст деца девствеността си...
  • Ми тя, свободата не е за всеки...
Предложения
: ??:??