17.05.2012 г., 12:25 ч.

Робиня 2 

  Проза » Еротична
3771 0 2

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

     Стефан оправи за последен път вратовръзката си и тръгна за работа. Целуна Маги на излизане, провери дали веригите на ръцете и краката ù са добре поставени и излезе от стаята, като не забрави да я заключи отвън.

     Маги остана сама. Така, окована и заключена в стаята, прекарваше дните си вече четвърти месец. Харесваше ù, макар на моменти да усещаше скука и ограниченията да ù тежаха. Все пак инициативата беше нейна, а тези дребни неудобства не биваше да развалят като цяло перфектните ù отношения със Стефан.

     Когато оставаше сама, Маги гледаше телевизия, слушаше музика или пък четеше някоя книга. Това почти винаги успяваше да уплътни времето ù, докато Стефан се прибере, за да я изведе навън, за да хапнат пица или да пийнат нещо или просто да се поразходят. Понякога не излизаха, а си оставаха у дома, за да се отдават един на друг, обзети от силна възбуда и страст.

     Когато скуката все пак надделееше, Маги обичаше да мастурбира. Разтваряше краката си толкова, колкото позволяваше веригата и нежно се докосваше. Окованите ù ръце се движеха с нежно подрънкване, а студената верига докосваше вътрешната страна на бедрата ù и я караше да потръпва.

     Тя винаги признаваше на Стефан, когато е мастурбирала. Бяха се разбрали да нямат тайни помежду си. За това свое "прегрешение" понасяше и съответното наказание. Стефан  я хващаше за ръката и я отвеждаше до ъгъла на стаята, където я поставяше на колене с лице към стената и вдигнати нагоре ръце. Наказанието винаги завършваше с бурен секс и взаимни извинения.

     Един ден, докато двамата тичаха в парка след работа, Маги нарани коляното си. Докторът, при който отидоха, им каза, че ще трябва да го пази поне два месеца. Това означаваше без тичане, резки движения, допир до твърди повърхности и пр. Изписа им хапчета и мехлем и двамата си взеха такси до дома.

Стефан помогна на Маги да се изкачи по стълбите, вече си бяха у дома. Влязоха в стаята, където направиха с общи усилия стегната превръзка. Стефан заключи Маги в стаята и излезе, за да купи лекарствата, които им предписа докторът. Върна се след три часа. Маги беше задрямала, но се събуди от превъртането на ключа в ключалката. Стефан стоеше на средата на стаята с два пакета в ръце. В единия, малко полиетиленово пликче, бяха медикаментите за коляното, другият пакет, който беше доста по-голям, привлече вниманието на "пациентката". Стефан бавно разтвори пакета и извади от него лъскав целомъдрен пояс, изработен от метал и гумено покритие от вътрешната страна. Маги беше изненадана и едновременно с това щастлива. Усети силна възбуда.

  - Понеже не можеш да коленичиш... - каза Стефан и я погледна с лукав поглед.

© Ино Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И така - окована - по кой начин осъществява естествените си нужди? Навярно в леглото, но това не затруднява ли любимите й мастурбации?
  • лелееее
Предложения
: ??:??