11.02.2024 г., 16:02 ч.

С Дълбока Благодарност към оная ми работа 

  Проза » Хумористична
245 0 24

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене



Чувството за благодарност е онази вътрешна потребност да отвърнем подобаващо на нещо, или някого, в някаква житейска ситуация от която чрез действията, или бездействията си, отсрещната страна ни е доставила някаква емоция, свързана най-често с щастие, задоволство, задоволеност, или нещо си съдържащо сходни параметри.
И ето, че в прилив на умствен катарзис си зададох питанката, кой, аджеба, в моя живот ми е доставил най-много душевни и физически оргазми... и точно в този сублиден момент, съвсем случайно, по погрешка, обсебен (може би) от извънземните (или дявола), отворих един порно сайт...
О, как се засрамих, но... една моя анатомична част реагира по друг начин...
И тогава... излязох чисто гол на улицата викайки, естествено, Еврика.
По някаква случайна случайност станалото стана по време на традиционния гей-прайд, затова скандализирани граждани нямаше - всъщност дочух коментари около себе си, но все неща от сорта - Това само твое ли е, или си кастрирал някое магаре? Като пожарникарси маркуч... Голям сладур... Ще те изпапкам... И още куп подобни, но вече излизам извън темата, и влизам в чуждите мечти...
Та да се върна отново към основното!
Бях открил отговора на питанката си - та кой повече от... ясно е тука лирическият... ми е доставил повече поводи за благодарност? Кой, ако не Той?
И затова - Благодаря ти, на теб, който никога не ме предаде! Който винаги е с мен! Който е твърд винаги, когато е нужна мъжка твърдост!
Благодаря ти!
А защо Благодарността ми е и Дълбока, а не примерно, широка, безкрайна, или някаква друга?...
Не си ли зададе този въпрос, драги ми читателю, още при прочита на заглавието?
Ако си пропуснал, вече сега си го задаваш и търсиш отговор...
А той е съвсем логически логичен, но нека да ти тествам логическото мислене!...
Пожелавам ти успех! В търсенето... и в живота!...
И тук свърших!...

10.02.2024.

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Жорж, чак сега май ти разбрах въпроса.
    Питаш, дали няма да се включа в предизвикателството?!
    Ако това питаш - Не! И през ум не ми е минавало.
    Просто вид ''творба" към темата. Аз и да искам да участвам, не мога. Това е профилна снимка. Да предположим, че може да мине за колаж, заради три думи и една запетая, добавени... но за мен това не е никакъв ''колаж'', в моите разбирания.
    Творбата ми не влиза в категории, а свободно прозира наред с останалите. За замисъла, говорих вече.

    Извинявай, че пристъпих желанието ти, но... Спирам! Хубав ден и от мен.
  • Някои неща могат да се предвидят и планират. А обстоятелствата поднасят точния момент, идеите да се реализират.
    В случая - повеждаш коментарите в желаната посока.
  • Няма значение, въобще не е важен и не си струва да пълним коментарите с глупости.
    Има си достатъчно други, заели се сериозно с тази мисия 🤣
    И затова, Димо, аз изкачам от диалога, защото прекалихме малко, а умните хора знаят къде да сложат границата.
    ПП
    Не че съм от тях, де 😵‍💫🤣😵‍💫
  • Не ти разбрах въпроса, Жорка?? Кое дали е изненада и да съм предвидил?
  • Всъщност, Димо, точно тази тема ми е в кръвната група и имам десетки тематични творби. Но нещо не ми се участва в момента в предизвикателство, поради много причини.
    И все пак имам нещо Абсолютно ново по тази тема - поредицата ми "Ежедневки" започва винаги така "Маскирах се, като...", а дотук са вече 11 парчета.
    Вдъхнови ме предизвикателството, но реших така да реагирам по него 🤣
    Изненада ли е, или си предвидил и нещо такова 🙃
  • ...може пък някои да се изкушат, и да клъвнат.
  • ...това може и да е моето участие по темата. А със снимката с текста, влизам в темата. Това е моят отговор изразен по необичаен начин. Мисля, че гатанката не е трудна. Защото при неподобаващи въпроси и коментари, нивата на трудност се вдигат. Преброил съм до три хода напред, засега.... и всеки ход го печеля.
    Извинявам се, че съм малко нескромен.
  • На профилната снимка, леко нарочно съм добавил текст.
    Празни по съдържание теми за ''маски'' - поредни самоилюзии, голи лозунги... думи без дела.
  • Така е, Блу.
    Димо, преди толкова често ми спирала творби, че не е истина.
    Сега имам чувството, че пускат всичко, Особено след прочита на култовото "П.тки" преди няколко месеца само - ако го помниш.
    Голям джангър стана тогава там, но и това чудо бе за 3 дни...
  • ...а на мен Токсинката, преди време, спираше мои творби, че: ''тук не е сайт за сатанизъм, все още...''. Времената се менят и ''прозорецът на Обертон'' се отваря.
  • Ама естествено: като при коридата - с размахването на червения плащ, тореадорът привлича жертвата
  • Не една, а няколко червени точки са нужни тука, Блу.
  • Пънчо, не се побира... лирическият... на снимката 🤣
    Люси, мерсаж за палавия коментар 🤣😊🤣
    Блу, мерсаж и за теб, но наистина се надявам това да не бъде прочетено от лица, под възрастовата граница, но реално, не го вярвам...
  • С червената точка ми се струва изключваш като читател автора на творбата, вдъхновил тази твоя изповед.
  • Добре, че не си качил и снимка придружаваща материала....
  • Цъкам с език, повдигам вежди и леко се подхилвам. Правя фейс фитнес 😀😀😀🙃🚀🍾
  • Петре... хък-мък, ми, прав си 🤣
    Но иначе творбата е за раздел, който липсва в сайта, защото е сатира - и е провокирана от сериозна тема - на кого в този ш.бан живот дължим Благодарността, че го прави по-малко такъв...
    Както и да е.
    Благодаря ти, че намина и се изказа.
    Димо, съмнявам се някоя дама да кацне точно тук с коментар, но че видим 🤣🙃🤣
  • В огледалото, да. Иначе отдавна не съм му виждал физиономията - коремчето пречи.
    Тук сме само мъже. Дамите в момента надничат скришом и цъкат с езици на простотията ни.
  • Ей, айде бе, ще кажете , че не си гледате кренвирша в огледалото ли, или да го гъделичката през джоба...Все пак за него трябва да говорим с уважение
  • Чакай, бе... оти бегаш от отгоровност. Тъкмо подхванахме темата... хах.

    ...или отиваш да му удариш няколко шамара на гладно.
  • Да приключим темата 👍
    Хубав ден ти пожелавам, Димо.
  • И аз се срамувам да ги пиша такива... че и да ги чета дори. Ето, и сега се почувствах омерзен. Но си рекнал една реална реалност. Няма как да се въздържа и да не вляза в отношението.
  • Мерси за коментара, Димо, към една от малкото ми творби, от които се срамувам, че съм написал и публикувал.
    От друга страна, точно това исках да напиша, но все се надявах, че няма да бъде пусната 🤣
    В смисъл, и вълкът сит, и агнето цяло.
  • хаха... а мен понякога ме е предавал. Аз го будя със шамари и му викам: ''ставай пич, нося ти кльопачка''. А той: ''остави ме да спя, досадник...'' Затуй, никакви благодарности към копелето.
Предложения
: ??:??