The work is not suitable for people under 18 years of age.
Чувството за благодарност е онази вътрешна потребност да отвърнем подобаващо на нещо, или някого, в някаква житейска ситуация от която чрез действията, или бездействията си, отсрещната страна ни е доставила някаква емоция, свързана най-често с щастие, задоволство, задоволеност, или нещо си съдържащо сходни параметри.
И ето, че в прилив на умствен катарзис си зададох питанката, кой, аджеба, в моя живот ми е доставил най-много душевни и физически оргазми... и точно в този сублиден момент, съвсем случайно, по погрешка, обсебен (може би) от извънземните (или дявола), отворих един порно сайт...
О, как се засрамих, но... една моя анатомична част реагира по друг начин...
И тогава... излязох чисто гол на улицата викайки, естествено, Еврика.
По някаква случайна случайност станалото стана по време на традиционния гей-прайд, затова скандализирани граждани нямаше - всъщност дочух коментари около себе си, но все неща от сорта - Това само твое ли е, или си кастрирал някое магаре? Като пожарникарси маркуч... Голям сладур... Ще те изпапкам... И още куп подобни, но вече излизам извън темата, и влизам в чуждите мечти...
Та да се върна отново към основното!
Бях открил отговора на питанката си - та кой повече от... ясно е тука лирическият... ми е доставил повече поводи за благодарност? Кой, ако не Той?
И затова - Благодаря ти, на теб, който никога не ме предаде! Който винаги е с мен! Който е твърд винаги, когато е нужна мъжка твърдост!
Благодаря ти!
А защо Благодарността ми е и Дълбока, а не примерно, широка, безкрайна, или някаква друга?...
Не си ли зададе този въпрос, драги ми читателю, още при прочита на заглавието?
Ако си пропуснал, вече сега си го задаваш и търсиш отговор...
А той е съвсем логически логичен, но нека да ти тествам логическото мислене!...
Пожелавам ти успех! В търсенето... и в живота!...
И тук свърших!...
10.02.2024.
© Георги Каменов All rights reserved.
Питаш, дали няма да се включа в предизвикателството?!
Ако това питаш - Не! И през ум не ми е минавало.
Просто вид ''творба" към темата. Аз и да искам да участвам, не мога. Това е профилна снимка. Да предположим, че може да мине за колаж, заради три думи и една запетая, добавени... но за мен това не е никакъв ''колаж'', в моите разбирания.
Творбата ми не влиза в категории, а свободно прозира наред с останалите. За замисъла, говорих вече.
Извинявай, че пристъпих желанието ти, но... Спирам! Хубав ден и от мен.