12.05.2018 г., 8:37 ч.

Самота или свобода 

  Проза » Други
801 3 7

Беше тиха нощ.Толкова тиха, че можеше да чуе как снежинките падат на земята. Дори вятърът се беше отказал да разрошва косата ѝ а само от време на време повдигаше крайчето на шала, който си бе сложила. Момичето обърна глава към тъмното небе и остави лицето си на нежната милувка на снега. Пое дълбоко леденият въздух и го остави да се разлее в нея като глътки планинска вода.
Не бързаше. У дома не я чакаше никой. Можеше да се прибере и да се отдаде на самосъжалението,да гледа сапунени сериали и да проклина самотния си живот. Да изпие бутилка вино и да плаче на любовни балади..
Или можеше да се наслади на тихата разходка в снежната вечер, да се прибере в топлия си дом, вече поизморена и след горещия душ да се разхожда по халат и с маска на лицето, без да я интересува, че някой ще я види. Да си пусне приятна музика, да си налее чаша вино и да чете любима книга...
Всеки сам избира как да го нарече.
Самота или свобода.

 

© Юлиана Никифорова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много добър избор! Както житейски, така и авторски! Поздравления Юлиана! Човек може изобщо да не се чувства сам и самотен, а истински свободен и щастлив когато е в своята си компания, когато е със себе си, ако харесва себе си и уважава избора си.И да се чувства сам и самотен в компанията на много хора, при които не е мястото му.
  • Благодаря, Стойчо
  • Дано между свободата и самотата не се вмъкне скуката...
    Хубаво сътворено!
    Поздравления,Юлиана!
  • Благодаря, Руми Радвам се, че си се спряла при мен
  • Браво Юлиана!Хареса ми!
  • И аз благодаря За мен това беше урок - да се науча да се наслаждавам на собствената си компания
  • Свобода на избора.Самота на човека за топлина и човещина. Аз например мисля,че имам повече от два избора...а и защо да се избира? Кратко, но замислящо! Хареса ми! Благодаря Юлиана!
Предложения
: ??:??