15.03.2009 г., 19:47 ч.

Сексът и приятелките 

  Проза » Разкази
4586 0 7
3 мин за четене

 

        Те бяха неразделни приятелки и колежки. Където е Цецка, там  е и Кинчето, където е Кинчето - там е и Цецка. Харесваха се взаимно, защото и двете в професионално отношение бяха ненадминати, имаха чудесни съпрузи и деца и притежаваха завидно чувство за хумор. Приятелките  уреждаха трапези и семейни тържества, рождени дни, лудуваха,смееха се и не искаха и да знаят за броя на годините си. Животът им беше подреден, а те и за големи неща не мечтаеха...

- Когато сме най-зле, така да сме - казваха съпрузите, когато са на маса, а усмихнатите и дружелюбни жени любовно гледаха своите партньори преди поредната емоционална нощ...

        На следващата сутрин във фирмата колежките им ги наблюдаваха със скрита завист. Доброто им  настроение беше факт, но каква бе рецептата за това... Още докато се приготвяха за работа започваха да се хилят и да си шушукат...

 Една сутрин, след поредната „гощавка", Цеца нетърпеливо прошепна на своята приятелка:

- Знаеш ли какъв секс правих нощес?

- Че за какъв секс може да става дума? - смееше се другата, секс като секс, класически. Едва ли разбираш като младите от френска любов, шведска тройка или пък кама сутра?

- Абе, че беше класически, беше... ама аз изневерих на съпруга си.

- А стига ма, ти чужд мъж и на снимка не си поглеждала, едва ли си стигнала толкова далече - уверено отрече Кинчето.

- На снимка не съм, но на сън го направих... И представяш ли си Кинче, бяхме с твоя Живко...

- Мълчи бе, „развратнице", „сексуална палавнице", и коя е гаранцията, че като си го правила насън, няма да го направиш и наяве...

Увлечени в работа, двете приятелки не разбраха как мина денят. Цецка, съжали за глупостта, която направи, как можа чак толкова да се довери... Такива неща са много лични и със сигурност не биваше да ги споделя, но нейсе... Сконфузена от направеното признание на раздяла вечерта се обърна към Кинчето:

 - Моля те, никога не споделяй това с Живко, срамувам се много, а може би сгреших, че ти го споделих...

- Бъди спокойна - каза Кинчето и се разделиха както обикновено. С времето „сбирките" се разредиха, двете приятелки не промениха отношенията си, докато един ден се случи „случката"

Цецка весело разговаряше със снахата и дъщерята в красиво подредения хол, когато на вратата се позвъни. Дъщерята скочи да отвори, а през открехнатата врата се чу гласа и да казва:

- О ти ли си бе чичо Живко, отдавна не сме се виждали...

- Отдавна я - вие тука окупирахте майка си, чувам - внучета очаквала, не може от сега да мръдне горката...

- Така е - весело изчурулика дъщерята; - вие вече все по рядко се срещате...

- Хубаво ми говориш, моето момиче, ама аз съм дошъл със специална мисия, къде са родителите?

- Майка е тук, а баща ми - извън града.

- Това още повече улеснява нещата, къде си бе, Цецке, аз съм дошъл да правя секс с теб.

- Абе, Живко, ти луд ли си да говориш такива неща пред децата - каза Цецка - зачервена, притеснена, изпотена от ситуацията в която беше изпаднала.

- А ти луда ли си да сънуваш, че правиш секс с мен и да кажеш на жената? Кажи на мен, нямаше да знае никой, не ме гледай, че съм на две мастики, сега съм най-добър...

Мъртва тишина последва след хубавото до този момент настроение. Ами сега? Докато присъстващите се чудеха как да се отърват от неканения гост, той  доволно  се беше настанил на дивана, хъркаше кротко и се усмихваше в съня си, може би правеше секс с най-добрата приятелка на жена си.

© Димка Първанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Марти с удоволствие забелязах, че си прочела този разказ,чито заглавие провокира и е първи в класацията на моите произведения.Лично аз не го намирам за най добрия, но явно заглавието предизвиква интерес.Благодаря ти от сърце! Дими
  • Еххх, Дими, напоследък имам все по-малко време да чета, но винаги с удоволствие се връщам при теб и се радвам на това, което пишеш! Благодаря ти!
  • "... не ме гледай, че съм на две мастики, сега съм най-добър..."
    Повдигна ми настроението! Много го харесах
  • Постно..., ама вкусно нали?
  • Много .... постно
  • Хахахахахахаха............супер е!!! Поздрави
  • Хаха , история с неочакван край! А продължение?
Предложения
: ??:??