15.12.2021 г., 15:13 ч.

Сезам отвори се 

  Проза » Разкази
417 3 2

       В този момент по света се разказват стотици забавни истории. Те разсмиват хората или хората се отегчават от тях, защото са ги чували десетки пъти вече. Разказвачът седи на удобен стол, вперил е поглед в камината. От време на време цепениците се пукат и издават звук, котаракът напуска удобното си леговище и застава върху перваза на прозореца. Наблюдава как снегът се трупа върху пейките и покрива на отсрещните сгради, как шивачът напуска работилницата си, за да почисти  пътеката. Вратата, обаче, се затваря и е невъзможно той да се прибере. Тогава от устните му се отронват думите: Сезам отвори се! Произнася ги два пъти. Когато вратата се отваря, подпира лопатата в ъгъла и потъва в дебрите на коридора.

                    "Сезам отвори се" върши работа и днес. Стига да се произнесе два пъти пред заключената врата на шивашко ателие!

© Всички права запазени

Произведението е включено в:
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "котаракът напуска удобното си леговиЩе и застава върху перваза на прозореца. Наблюдава как снегЪТ се трупа върху пейките и покрива на отсрещните сгради, как шивачЪТ напуска работилницата си, за да почисти пътеката. Вратата обаче се затваря и е невъзможно той да се прибере. Тогава от устните му се отронват думите: Сезам отвори се! Произнася ги два пъти. Когато вратата се отваря, подпира лопатата в ъгъла и потъва в дебрите на коридора."
    Но защо има толкова грешки?
  • Така, така. Именно. Но по-подробно, моля. Хареса ми.
Предложения
: ??:??