3.10.2023 г., 11:27 ч.

Шарени и леки 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
162 2 5
1 мин за четене

Първата лесбийка, избрана за епископ в Стокхолм, някоя си Ева Брюн, поискала да се махнат от храмовете кръстните знаци.

А също така да се сложат указатели в ко посока е Мека и в църквите се отделят райони, в които мюсюлманите да извършват намаз.

Предполагам, че сетне християните ще бъдат извадени от църквите – за да не пречат на новите стопани на Европа…

хххх

В Монголия паднал сняг…

Дали климатът полудява, или планетата се нормализира, търсейки начин да се отърве от паразитите си…

хххх

Черно на бяло…

Ново значение. Оказва се, че в американската полиция при регистрация на задържаните, често негри са вписвани като бели. За да „се оправи“ статистиката…

Нищо ново… Гледам мач: “Французинът вкара пореден гол…“ А той един черничък французин, с типично френско име Али…

хххх

След 15септември суперспециалистите по всички психологически, морално-етични, технически, компютърни проблеми в интернет мрежите намаляха наполовина…

хххх

Ако не сте започнали активно спортуване, ако още не сте открили своя спорт – вижте.

Борба с пръстите на краката. Подобие на канадската борба, но тук състезателите лягат крака срещу крака, сплитат пръстите долу и започват борба.

Единствени забрани – на ритниците и гъделичкането на петите на съперника…

Моят любим спорт – маратонско лежане.

Не се нуждае от описание. Аз съм привърженик на свободния стил…

хххх

Протестиращите събирали пари. Искали да направят 48 заплати /по-щедри са/, та премиерът да се махне…

Къде да носим парите – по-бързо да стане…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя!
  • Каквото им е шареното, такова и лекото, сенсей. Водят я в гроба, я на другия бряг.
  • Благодаря, Пепи, Георги!
  • и Шиниъд О'Конър беше същата... и зависима
    ония са като холандците - ненапушени не ходят
  • Косата ми настръхна и дигна шапката ми една педя над главата (въпреки, че е само сантиметър), като прочетох първото.
    Дори не повярвах и проверих веднага...
    Все повече се убеждавам, че нещо явно ми има, щом не мога да "прегърна" такива неща, явно не съм в тон с епохата.
    Блокаж, дори не знам, какво да кажа.
    Поздравявам те.
Предложения
: ??:??