15.03.2022 г., 9:48 ч.

Шопингуване 

  Проза » Разкази, Фантастика и фентъзи, Хумористична
638 3 11

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Извинете, извинете… Може ли баджа да видя?... Миме, Миме, добре, че носим тия баджове… Нямаше как да те позная, разбира се… Ти и преди беше една такава… А сега – с тия крака, с тая коса…

Сядай! Кафенце? Как си, какво правиш? Да, виждам по теб какво правят… И по мен…

Благодаря, благодаря… Дупето е хубаво, направо прекрасно… Намерих го в едни панталони. Харесах си ги, тъкмо да платя – забелязах, че в тях има дупе. Хубаво дупе, сочно, пъргаво. Като седна – две минути пружинира…

И – купих си ги, разбира се. Панталона и дупето. После попаднах на тая блузка… А, гърдите ги взех от бутика до езерцето… Красиви гърди, нали? И твоите са хубави… Специална поръчка? Охо! Аз засега вземам конфекция, ама май ще мина на единичните бройки от супермайсторите…

И други неща си поднових… Е, как да ти кажа, дами сме все пак… Да, да… Обичам ли един мъж – искам всичко да му дам. Намерих случайно едно ателие. Правят там… Да, разбира се… Все пресни, все неупотребявани… И новият любовник доволен, и аз със силни усещания… Пък като поръсиш малко секс кока…

Ръцете ли гледаш? Пръстенът е от… А, пръстите… И те са от там. Продават ги в комплект – пръстен с пръсти. Композиционно устроени, красота…

Бог да благослови оня доктор, дето измислил модерната хирургия на красотата! И да пази бизнесмените, дето ни осигуряват шопингуване за хубост… Може да си избереш необходимите телесни части, може и поръчка да направиш, може и да се развихриш…

Е, не чак толкова като оная Деси… Решила да покаже модела, дето си избрала, оставила списанието на доктора и отишла да я приспиват… Като се събудила – едва ли не инфаркт получила. Да вземе списанието да се разгърне на съседната страница, дето имало материал за изложба на Пикасо…

Естествено, отремонтираха я. Съдията реши, че докторът не е виновен, ама му направи забележка – да отделя повече внимание на клиентките по време на шопинг…

Ах, че казах шопинг… Извини, мила, трябва да тръгвам. Поръчала съм един специален нос от Венеция. Ще ми го монтират веднага, та затова гледай баджовете. Иначе и мъжът ми не може да ме открие…

Той пък за какво ще ме търси… И аз него… Да, да – днес трябва да е ранният Дъглас Фербанкс, малко на антична вълна съм…

Е, доскоро, скъпа! Пак ще ти кажа – страхотни крака си сложила… Трябва да ми дадеш адреса на бутика…

До скоро…

Ще се разпознаем някак после…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Изглежда, че жените мислят почти толкова често за шопинг, колкото мъжете за секс. 🙂
  • Благодаря, Миночка, Красе!
  • Според the wall street journal Саудитска Арабия е в активни преговори с Пекин за заплащане цената на част от продажбите на петрол за Китай in yuan... една тухличка е разклатена. Виж ти, то и новините така ги продават в комплект: едната за разсейване, а другата за фокусиране. А шопингуването си зависи най-вече от усещанията. Буквално от усещанията
  • МИНЕЕЕЕ 🤣 🤣 🐒
  • То в днешно време освен да се правим на маймуни, друго не можем, много ми хареса, Георги!
  • Благодаря, Надя, Румяна, Вики, Пепи, Деа!
  • Мале, мале! И аз като Надето - мозъци няма...
  • Чакам 2-та част, за мъжете 🤭
  • Хахахаха, пропуснал си да отбележиш, че след шопинга ще си търсят по един истински мъж Че може и те да са отишли на шопинг
  • Отвънка е лустрото, вътре е кухо и сега Наде! Поздравления Коновски, чудя се дали да не заметна една опашка като яка!
  • Нищо не казваш за мозъци?
Предложения
: ??:??