1.10.2022 г., 21:03 ч.  

Ще познае ли Нострадамус? 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии
797 6 8
1 мин за четене

Казват, че Нострадамус е предсказал началото на световна война през месец декември тази година. Мисля, че този път предсказанието му е с реални шансове да се сбъдне. В момента се играе нещо като политическа шахматна партия между

Русия и Запада, който отчаяно се бори да удържи останките си от хегемония. Руснаците определено преуспяха в тази партия, анексирайки Луганск, Донецк и Донбас. До дни те ще станат част от Русия и всяко посегателство срещу тях от страна на украинските въоръжени сили /ВСУ/, ще даде формален повод на Русия да обяви война на Украйна, а после да употреби тежко оръжие чрез масирани бомбардировки, за да срине най-големите украински градове. Очевидно такъв е планът на Путин. Осъзнавайки това, Зеленски отчаяно моли Запада Украйна спешно да бъде приета в НАТО. Но за подобно приемане има процедура, която ще отнеме доста време, а с такова време Зеленски вече не разполага. Приближава се една жестока развръзка. Жестока, защото нещастният украински народ не заслужава толкова тежка съдба. Но след Чернобил сякаш в снагата на Украйна се появи мистериозна червеева дупка, през която нещастието се втича по загадъчен и мистичен начин в нея. Думата има Запада. Готов ли е той на тотална война с Русия /заради Украйна/ предстои да узнаем.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Съжалявам, че ще го напиша, но на този етап разумът е най- малкото, към което се стреми всяка от страните.
    Европа не се е задъхала, ни най-малко. Украйна трябваше да бъде по-гъвкава.
    Колкото повече се протакат военните действия, толкова повече съдбата на Путин се доближава до тази на Кадафи, Милошевич и Саддам. И той прекрасно го знае. Убедена съм в това, което пиша.
    И на Юпитер да отиде, Путин ще го „набарат”, стига да решат.Или когато му дойде времето...Има още какво да даде.
    Барабар с двойниците му, безчет на брой...
    В цайтнот е. И това знае...
    Само че, всичко това не решава проблемите на Русия. На Европа- до някъде. Като гледам лидерите ѝ се съмнявам до колко ще се възползват от предимството, което ще получат.
    Като човек страдам по равно за съдбата както на руския , така и на украинския народ- християни и наши братя.
    Украйна няма да се разпадне. Просто ще се свие. Русия в бъдеще време ще граничи с бивши украински територии, непринадлежащи на никоя от двете страни.
  • Младене не са пророчества. Просто имам информация с която другите не разполагат. Познавам руски офицери, които в момента са в Украйна, журналисти, политически анализатори и т.н.
  • Благодаря ви най-сърдечно, че удостоихте с внимание този текст.
    Живеем в устата на ламята и дано тя не погълне човешкия род.
    Лично аз никак не бих съжалявал, ако това се случи, защото хората си го заслужиха с овчедушието си. Свикнаха да живеят безметежно и наготово, без да си дават сметка, че животът им се дава по милост божия.

    Пожелавам ви да имате релаксираща седмица в тези трудни времена!

    П.П. Акеми, изказваш се като пророк, който ясно вижда бъдещето. Има си специален термин за това. С интерес ще следя, дали предсказанията ти ще се сбъднат.
  • Слепеното винаги се разпада - особено, ако лепилото е изсъхнало...
  • Разпад на Украйна, Тони. Полша и Унгария също имат претенции към нея, но изчакват Путин да приключи с операцията, защото ако сега се намесят това означава трета световна. От Украйна ще останат само Киев и оклностите му.
  • Кое всичко и на кое място ще си дойде? Много искам и аз да знам. Кажи Акеми.
  • Младене, западняците вече се задъхват и така. Ако се опитат да се намесят в конфликта, това означава нова световна война. Колкото и да са глупави, не са самоубийци. Украинците са обречени от самото начало на операцията и вината си е тяхна. Трябваше да са по - гъвкави и да приемат исканията на Путин. Сега просто си понасят последствията. Към края на месеца се очаква повече от половината Украйна да остане без електричество. Ще има и други изненади, но съм обещала да не разгласявам нищо за тях. С времето всичко ще си дойде на мястото.
  • Защо човешката лакомия няма граница. Какъв е този ламтеж за още и още, с цената на милиони жертви и реки от кръв! Всеки ще бъде заровен само със шепа пръс и нищо няма със себе си да отнесе! Потресена съм и уплашена за бъдещето на децата ни!
Предложения
: ??:??