11.12.2009 г., 23:52 ч.

Ще си платя 

  Проза
870 0 8
1 мин за четене

- Добър ден! Искам да си платя...
- Имате по фактура доста красиви нощи, романтични, приказни... тайни. Изключително страстни целувки, докосвания... желания, о, имате и мечти... за тях ще трябва да платите малко повече, както и за всички дързости, които сте си позволили... Всичко е записано тук, нищо не можем да пропуснем, нито една дума, нито един жест... Най-скъпо струва намерението Ви да продължавате взаимоотношенията си с мъж, който не Ви принадлежи, който е създаден за друга... Вие го отнемахте от задълженията му, дома му, семейството му... Беше Ваш достатъчно, но няма да ви го таксувам скъпо, защото той самият Ви подмами, а Вие просто не можахте да устоите!

Добре, само това ли е?
Не, разбира се! Имате да платите за едно разбито сърце... не, две са - едното на жена, другото е на малко момиченце, то още не разбира, но не мога да си затворя очите, какво е изписано на монитора ми в графа "разбити сърца" Ще Ви вземем двойно!
- Колко Ви дължа?
Ще можете ли да ми платите веднага или... Ако отложите ще плащате и лихви, а ддс-то ще скочи на 40%!
- А колко ще струва всичко това?
- Дърпам чертата... Дължите ми самота, болка, страдание и... възмездие...
Ще си платя...

© Александра Дилянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Убедена съм, че от всички 153-ма, които са прочели това, ти най-добре го разбираш!
  • <a href="http://vbox7.com/play:2854b665" target="_blank"> Всичко в този живот се плаща....и понякога наистина доста СКЪПО...и БОЛИ.. >>> </a>...отново вълнуваш, нетрадиционно изплакана е болката...чак и мен ме заболя и .....те разбирам....повярвай....
  • А аз благодаря за изчерпателния коментар!
  • Разбира се че всичко се заплаща. Винаги. И от всички. Не само от вас любими наши. Ние също си плащаме. Какво ще кажете например за тази цена. Вечно чувство за вина, вечно търсене на нещо което никога няма да намерим, и най тежкото. Осъден вечно да предава любовта си и да живее. Едно ще ти кажа. Най хубавите неща струват най скъпо. Поздрави. И благодаря за разказа.
  • Свежо е, браво.
  • Да, така е! Няма как да ни подмине, никой не е богопомазан и съм сигурна, че и мен ще ме връхлети... за съжаление, но това е живота: дава, но после взема! Благодаря за коментара!
  • Възмездие рано или късно се плаща и то непременно с лихвите...
    Не винаги веднага, понякога доста дълго се отлага във времето,
    но идва видовден и за всяко съзнателно или несъзнателно извършено
    зло се плаща...
    ПОЗДРАВИ!


  • Оригинално, идейно. Звучи прекрасно - това хрумване. Самота,болка, страдание....аз не мога да пожелая това на никой, даже и на единствения човек, който мразя истински.
Предложения
: ??:??