8.05.2008 г., 8:56 ч.

Ще си сменя жената 

  Проза » Хумористична
2232 2 33

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене

Вдъхновено от разказа „Ало, мамо” на svetlanal(Светлана Лажова)


Ало, бабо!
Кой се обажда ли? Как кой, зет ти Жоро. Няма да познаеш, а. Не ти звъня всеки ден. Бабо, ще си сменям жената. Коя жена, дъщеря ти. Аз да нямам сто жени. Не, не знае още. На теб казвам първо, защото тя все повтаря, че на всичко ти си я научила. Ти носиш вината сега да искам да я сменя. Защо ли? Ами прекалено е праволинейна. Правилна ма, бабо. Ти май си седнала на ушите си. Не, бабо. Не ми е изневерила. Напротив, откакто се взехме и се оказа девствена (което доста ме учуди за момиче на нейната възраст), само с мен е била. Дотолкова си втълпила в съзнанието й, че е грях дори и лекия флирт с чужд мъж. И си я научила, бабо, че всяка друга поза, освен „мисионерската”, е пошла. За толкова години едвам няколко пъти се съгласи да е отгоре. За други „екстри” - абсурд. Как "добре" да е, бабо? Че аз да си бях взел надуваема кукла от „Сексшопа”. Секс магазин е това. Продават разни приспособления за разнообразяване на сексуалния живот. Уф, че глухар. А ти какво помисли? Не мислиш нищо. Знам си аз. То ако беше мислила, нямаше сега да ти връщам дъщерята. Още за какво съм недоволен. Ами, бабо, така и не я отучих да носи тези сака и панталони. И дългите до глезените рокли. Как модно? Модно е било преди 300 години. Сега са други времена. Че какво като е женена, да не е монахиня. Ех, бабо, ако знаеш как ми се иска (и колко я уговарях, ама не) да облече онази рокля, с голия гръб, който стига до дупето. И деколтето й е до пъпа. Да излезем на ресторант и там всички да се ококорят в напращелите й гърди и сочно задниче, тип „Джей Ло”. Не Жело, а Джей Ло. Певица има такава, Дженифър Лопес, със закръглено апетитно задниче, което събира мислите на половината мъже по света. Да им изтекат лигите от възбуда и завист като ме видят с моята жена. А аз да се изпъча от гордост и да я поканя да се развихрим на дансинга. Когато танцуваме, да проблясва голото й, необременено от бельо, дупе. И вечерта като се върнем в къщи още от вратата да се разхвърлим и да си извъртим пълната програма в секса. С всичките му екстри. Що замълча, бабо? Тежко дишаш... Май и на теб ти се дощя. И ти не си за изхвърляне. Какво като си на петдесет. Че жените след тридесет и пет стават най-апетитни. Откъде знам ли? Ами аз преди дъщеря ти имах и други връзки. Ама нали да съм женен... Та попаднах на дъщеря ти. С нейната права линия. Коя линия? Онази, правата между краката. Не ма, бабо. Няма лошо в принципите, ама не може все с тях да живее. Ами то, като се прибера от работа и веднага дрехите в пералнята, храната на масата. Всичко с ред. А на мен ми се иска като влезна, да се тръшна на дивана, както съм с костюма, а тя да ми подаде една биричка. И да се паркира до мен и да си поиграе с някой мой орган. Не ма, бабо. Ушето да ми посмуче. Че и ние, мъжете, обичаме такива неща. И да преметне крак през мен, да разхлаби вратовръзката, да ми разкопчее ризата... Ти пак задиша тежко, бабо. Спирам с тези неща, че ще вземеш инфаркт да получиш. Ааа, няма. Де да знам аз. Ама знам едно. Тежко му довечера на дядо. Ще ти звънна утре и ще разправяш. И тогава ще ти кажа още за дъщеря ти. Аа, бабо, да не забравя. Има време, припни се до онзи магазин за бельо до вас. Там има едни нощнички. Фантазия. Купи една и довечера действай. Ако нещо още се сетиш, питай. Сега затварям, че сметката набъбна. Сметката, бабо, не онова. Ама и то ще набъбне, ако ми се явиш в такава нощничка. А нали знаеш какво говорят за баби и зетьове... Айде, чао, до утре!

© Христо Костов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хахахаааааа
  • Олееее, ма туй ли ме чака?!
    Една бирица имаш от мен, млади момко!
    Хихи
  • Благодаря ви!!!
    Деси, че в тази жега кой е луд да носи бельо.
  • ха ха х ах ах ха, да го рекнеш на моя мъж, че ме гони като ецидивист, че не слагам гащи през лятото. Ходи обяснявай високите температури...
  • Че то така ли сега се говори с тъща?
    Добре че ще съм свекърва, бабиното...

    Поздрав и усмивка.
  • Смях се със сълзи, Романтико-Комико!
  • Благодаря ви!!!
    Весел ден на всички!!!
  • Ухаааа, е те това е мъж, та дрънка!!!
    Ице, и от мен едно!
  • много свежо-- и сменяй жената, докато е време, щот като станеш дедо и нощнички не помагат
  • Хехе ...ало,ало браво ,Ице веселко беше ,посмях се от сърце!!!
    Поздравчета !!!
  • Благодаря на всички!!!
    Весел ден и много усмивки!!!
  • много е готино Ице!
    "разцъфтяването "е точно тъй!
    достави ми удоволствие!блягодаря!!!
  • Ех, баби... да ми беше паднал преди пет-десет-петнайсе години... Ма то и сега не е късно... Ще извиняваш, ама публикувах днешния ни разговор, баби, да са успокоят хората, да спят спокойно...
    Поздрави Ице, и благодаря и на теб и на Светлето, че сте такива готини и вдъхновяващи
  • Ице, Ице, смях се с глас...
  • Хихихихи - засмя ме!
  • Голямо вдъхновение
    е Светлана!!!
    Сртахотен е този разказ!
  • Благодаря ви!!!
    Светле, има идея за продължение, но нека не развалям изненадата. Тези дни ще излезе. Ред е баба да разкаже.
  • Ех, Романтик! Умееш ги тия работи...кои ли?!...Ами да ни изненадваш
    Поздрави и вдъхновение за други изненадки
  • А нали знаеш какво говорят за баби и зетьове... Айде, чао, до утре!
    Чак ме е яд, че не си родих едно момиченце! Ама тоя моя бабаит...Трябваше да си намеря някой художник...Ех!!!
    Ице, освен да продължа серията: "Ало, ало!" И ще стане една...
  • С удоволствие го прочетох!Разтоварващ смях..
  • Благодаря ви!!!
    Майче, напоследък съм на бира, червено вино и понякога водка "Финландия".
  • Готино включване и от мен поздравления, приятен ден!!!
  • еее, някой да каже истината за жените над 35 Ице, кво пиеш?
  • Прочетох с огромно удоволствие!Поздравче!
  • Включих втората слушалка и се изкефих на подслушания разговор!
    Благодаря за усмивката, Ице!
  • Благодаря ви!!!
    Танче, по нашия край зетьовете казват на тъщите "бабо". Точно затова. А не, че била на 50 години. Лично аз смятам(от собствен опит), а това го твърдят и много специалисти, че жената след 35 разцъфтява. Не искам да засегна по-младите дами, но ще го усетят сами.
    Весел ден на всички!!!
  • Уаууу...усмихна ме...весело е тук...обичам да подслушвам такива разговори... с обич, Ице.
  • Прочетох и се усмихнах. Сменяй я по-бързо, докато не си станал за сменяне и ти.
    Поздрави!





  • Страхотно!!!
  • Забележка може ли?
    За бабата става въпрос.
    Че каква баба е тя на 50, бе Ице?
    Вярно, зависи си от жената, ама все пак.
    Поздрав!
    Усмихна ме!
  • Благодаря ви!!! Весел ден!!!
  • ще се види в приключения дядото
  • Усмихна ме!Поздрав!
Предложения
: ??:??