15.02.2011 г., 9:11 ч.

Сладко-горчив вкус на унижение 

  Проза » Еротична
1692 0 1
3 мин за четене

Положи ръце на хладния мрамор и се потопи до шия във водата. Вълничките гъделичкаха голата кожа на тялото ù, милваха нежната плът на гърдите ù, зърната ù бяха настръхнали от студа.

Въздухът беше натежал от аромата на билки и опиум, пара се стелеше на тежки кълба около нея. Затвори очи и запечата в съзнанието си мига на перфектна тишина и спокойствие. Ръцете ù несъзнателно започнаха да рисуват кръгчета в горещата вода.

Усети чуждото присъствие, когато въздушните слоеве сякаш се разместиха, а миризма на остър мъжки афтършейв погъделичка ноздрите ù. Чуха се стъпки, секунда след това – плисък. Нечии длани се отпуснаха на голите ù рамене, а светлината угасна, преди дори да е успяла да отвори очи. Сърцето ù заблъска лудо, дишането ù се учести – от части от страх, от части от вълнение. Непознатото я влечеше, това, което не можеше да съзре, я възбуждаше.

Изви се. Присви се, опита се да го изблъска надалеч от себе си, но и двамата знаеха, че не това беше желанието ù. Студените пръсти се впиха в брадичката ù и придърпаха лицето ù напред. Влажни, груби устни се впиха в нейните, усети вкус на сол и мента, докато езикът му решително се промъкваше в устата ù. Сърцебиенето ù се ускори, напук на всичко, и страхът се замени с надигащ се интерес и трепет. Трябваше да избяга, да се откъсне от него, да потуши пожара, пламнал в долната част на корема ù... а нямаше как да го направи, докато той я целуваше по този начин, докато захапваше устните ù, докато усещаше езикa му в устата си, а ръцете му – докосващи всеки милиметър от тялото ù.

Забори се в обятията му, захапа устната му, но това само разпали желанието му. Притисна я толкова близо до себе си, че вече усещаше ритъма на сърцето му, блъскащо като затворено в клетка птиче. Горещото му тяло влезе в пряко съприкосновение с бясно надигащите и спадащите ù гърди. Започна да трепери, ръцете ù трескаво затърсиха нещо, за което да се уловят. Искаше да се приближи още, да се слеят, да потъне в него – или да се остави той да потъне в нея, искаше...

Една малка част от съзнанието ù се ужаси от неконтролируемото желание, което я изяждаше отвътре.

Другата част обаче я накара да се отпусне в грубата му прегръдка, да се притисне дори по-близо, да прокара пръстите си по масивния му гръб, по изпъкналия гръбнак, да задере меката кожа с нокти.

Повдигна я с едно рязко движение, издаващо многогодишна практика, и бедрата ù се увиха около ханша му. Продължи да я целува, а тя го дереше и хапеше, блъскаше гневно гърдите му и едновременно с това го притискаше към себе си, бясна на себе си, на него и на слабата човешка природа, така лесно поддаваща се на желанието.

Изстена, от болка, когато той проникна рязко в нея. Отметна глава назад, прехапала устни, докато движенията им се синхронизираха. Голите каменни стени подеха ехото на единствения звук в помещението – бясното им, накъсано дишане, ускоряващо се с всяка секунда.

Гореща, солена кръв – неговата – се стичаше по устните и брадичката ù. Той я облиза, без капка свян или погнуса. Започна да трепери, по тялото ù плъзнаха топли вълни.

Изстена, през зъби, тъй като не искаше да му достави удоволствието да я чуе. Притисна се в него максимално, жадуваше да поеме цялата му сила, цялата му енергия и мощ, цялата му омраза, гняв и страст. Затвори очи и задраска гърба му отчаяно, изцеди последните остатъци от възбудата си, превръщайки ги в един последен тласък. Сладка болка пропълзя по тялото ù, мускулите ù започнаха да се съкращават и отпускат, тялото ù затрепери, докато умът ù се давеше в мъглата на удоволствието.

Остави я сама, в горещия басейн, с въздуха, напоен от миризмата на опиат и мъжки парфюм. Мускулите ù все още се присвиваха конвулсивно, бедрата ù се притискаха едно в друго. Устата ù беше пълна с кръв и със сладко-горчивия вкус на унижението, на знанието, че си употребен и  захвърлен...

Остана със затворени очи, докато по лицето ù се стичаха сълзи на оскърбление и срам.

© Димана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • уау, страхотно е все едно си чета мислите :D ^^
Предложения
: ??:??