22.01.2008 г., 22:33 ч.

Str 

  Проза » Разкази
1070 0 6
1 мин за четене
Нощ. Стая, широка, стените от прозорци, тавана висок. На пода кръг от малки свещи, няколко възглавници и мека постеля. В единия ъгъл на стаята висока кана с вода и ваза с една жълта роза. От някъде се носи бавна, мелодична класическа музика.
Млад мъж стои до прозореца и гледа пространството навън. Тъмните му очи пронизват, носещите се светлини зад стъклото. Спокоен е, сърцето му бие равномерно в очакване. Вслушва се в нежните тонове на музиката.
Вратата на стаята се отваря. Млада жена влиза с леки стъпки в стаята. Дългата светло кестенява коса се разпилява по ефирната роба, която е облякла. Тя се оглежда и вижда мъжа до прозореца, застанал с гръб към нея. Сърцето й бие по-бързо от вятъра, стомахът й се е свил на топка от притеснение и очакване. “Какво следва сега.”, мисли си тя. “Какво да направя, как… Слушам сърцето си.”
Младата жена стига до кръга от свещи и сяда на пода с кръстосани крака. Мъжът се обръща и среща погледа на момичето. Тя свежда поглед надолу и руменина облива лицето й. Той пристъпва към кръга, навежда се и повдига брадичката й нагоре. Момичето се изправя до него и слива погледа си с неговия…

© Без име Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ...Опит за ...критика, редуване на... аха, отново клишета?!
    Поздрав, Деси!
  • Благодаря ти.
  • “Какво да направя, как… Слушам сърцето си.”

    Ето това е стил.
  • Опит за стилност. Редуване на овладяност с чисти клишета. Твърде много прилагателни.

    Оценка: 3 от 10
  • Не си падам по този тип дейности.
  • Интересно като начало..Дано само това с кръга от свещи не е във връзка с някакъв окултизъм..
Предложения
: ??:??